31

petak

ožujak

2017

Oni se ne rađaju takvi, oni su takvi zbog vas!


Sjediš na kavi, brbljaš sa frendicama i uživaš na proljetnom suncu i misliš si kako je život baš lijep (ipak je napokon sunce granulo pa se sve čini lijepšim) i tu idilu ti kvari mali neodgojeni balavac koji trči okolo na okolo, gura stolice, zapinje o stolove i nakraju urla kao da ga netko kolje.
E sad stanite tu! Zamrznite sliku! Dobro pogledajte klinca i onda onu ženu dva stola iza, da onu koja bezbrižno pijucka kavicu, brblja na telefon, cigareta u ruci i osmijeh od uha do uha. Jeste ju dobro pogledali?
E super. A onda se sjetite kakva je vaša faca bila nakon kaj vas je klinac odalamio u ruku u svom trkačem pohodu i kad vam je skoro šalica kave završila u krilu. Vidite razliku?
Da ono iza je njegova mama. Ona koju boli briga što joj je dijete neodgojeno. Oprostite, ona neće reči da je neodgojeno. Štoviše, uvrijedit će se ako joj itko to natukne.
Po njoj njeno dijete ime ADHD ili neko drugo slovo koje će označavati živahno dijete. Ma nije on neodgojen, kaj vam je!?!?! On je samo zaigran i zašto uopće pomišljate da bi dijete trebao sjediti na miru ili ne biti u kafiću!?!?!?!?!
A ako vam smeta odite u drugi kafić. Jednostavno.

Koliko ste puta čuli ili barem čitali o vršnjačkom nasilju? Da, to se dešava u sredini u kojoj vi živite. Ne okrečite glavu od toga! Dakle, koliko ste puta o tome bili informirani?
Previše? I ja se slažem.
U moje vrijeme (a bilo je to fakat davno) stariji su rekli da je to znak ljubavi – znate onu tko se tuče taj se voli? E upravo to!
Tako mi je rekao ravnatelj u srednjoj kada sam prijavila učenika da mi je odvalio ne šamarčinu nego čeljust. Osjetila sam kako mi se čeljust pomakla kad me je ošamario.
Pitate se koji je bio razlog? Osim da me očigledno volio?
E pa, u ženskom WC-u sam točila vodu u čašu , mali je došao, primio mi ruku i pokušao izliti sadržaj čaše na mene. Tu smo se borili da ja ne ostanem zalivena i ok ajd pokušala sam ga koljenom pogoditi u jedno mjestašce (hej on je mene pokušao zaliti i držao mi ruke da se ne mogu osloboditi!) a kao „nagradu“ za to mi je odvalio šamarčinu.
Oni koji me poznaju dobro znaju da je to velika pogreška, da na meni nesmiju trenirati jer ono što bi mogao neki frajer napraiti zauzvrat je ništa prema mojem gnjevu koji bi dotičnog mogao snaći.
No, umjesto toga odlučila sam tipa prijaviti ravnatelju. Ipak sam ja bila dobro dijete.
Dakle, ja 18, on 17 godina, stojimo kod ravnatelja u uredu i ravnatelj kaže njemu „ Ajde ispričaj se curi! Sve je ok. On je samo zaljubljen u tebe. Ništa strašno.“
Ništa strašno? Tip mi odvalio šamarčinu a ravnatelj umjesto primjerene kazne kaže da je sve to ljubav????
Bravo za pedagogiju!!!!! BRAVO!!!!!!!

Neki dan kaže poznanica da ima nekaj jako smiješnog za ispričati. Da joj je mali rekao kako su u školi radili ručne radove. On je učio vesti sa nastavnicom. Ostali su se igrali vani. On je bio sav hepi, mama je bila zgrožena. Pozvala je tatu i mali je ponovio priču. Tata je popizdio. Pitao je malog da li misli da je to cool? Njima nije bilo.
Razlog je jednostavan- klinci će ga šorat ako će on nastaviti sa time.
Ma bravo!!!!!Da, upravo će ga zato šorati.

Da li vidite ikakvu poveznicu sa svim ovim slučajevima? Pretjerano živahno dijete koje je zapravo neodgojeno, mladi nasilnik koji misli da je ok šamarati cure jer će se be zproblema izvuć i klinac koji se veseli svojoj krativnosti ali bi mogao „platiti“ zbog nje?
Svi su oni produkt vas roditelja! Ne mislim na ono sex, rađanje, hranjenje več na vaš odnos prema njima, vaš odgoj.
Kojem pametnjakoviću padne na pamet reči klincu da zbog kreativnosti će ga drugi tući?
Zar mislite da druga djeca na to tako gledaju??? Ne, njima je sve to guba dok roditelji doma ne izreagiraju kao primitivci. Da sigurno će nekom tamo Štefeku past na pamet zašorati Antuna jer je eto učio šivati ili vesti.
Past će mu na pamet tek nakon što će doma reči da je nastavnica u školi pokazivala ručne radove i da je Antun htio probati i da je to baš bilo zabavno a njegov dragi tatica će ga pogledati i reči „Sine da te nisam vidio blizu tog Antuna, to nije normalno da se bavi ženskim poslom. To ti je pomalo pederski. Izbio bih ja njemu to iz glave.“
Eto upravo zbog tog stava dijete će zašorati drugoga.Jer njegovi roditelji misle da je to ono ne, drugačije i totalno nepoželjno za muško dijete. Zbog vašeg glupog etiketiranja i primitivizma.
Zar vi fakat mislite da je ok zašorati nekog drugog, bez obzira da li je muško ili žensko i kasnije se izvuč sa „Žao mi je!“? Ne mislite zar ne? Pa zašto onda okrećete glavu i banalizirate problem. Zašto šamarčinu tretirate kao izraz ljubavi a kasnije se zgražavate kada dobijete dvostrukog ubojici i onda se čudom čudite i ne možete doći k sebi jer eto „Baš je bio dobro dijete, pristojan, uvijek je pozdravio i nosio mi vrećice iz dućana. Ne znamo što mu je došlo!?!?!? Bit će da je vrag ušao u njega, loše društvo.“
Zar vam nije palo na pamet da umjesto kafića, cigarete, kave i mobitela bi mogli dijete odvest u park i igrat se s njim? Malo se glupirati, trčkarati i prisjetiti se kako je lijepo biti dijete? Baš vas briga kako bi drugi reagirali na to glupiranje – vi ste mama/tata koje vaše dijete gleda sa obožavanjem jer ste tu, sa njim, posvećujete mu vrijeme i najbolji ste na svijetu!!!!!

Sva što se dešava oko vas je produkt vas samih! Cesta ne odgaja djecu, drugi ne odgagaju vašu djecu, svijet nije takav kakav je zbog drugih, on je takav zbog vas!!!!!! Vi ste ti koji ste ga napravili takvim jer na mladima svijet ostaje a pitanje je samo kakve mlade ćete vi svijetu ostaviti?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.