24

petak

kolovoz

2007

Opet je peeeeetaak!!!!!!!

Začudo prvi tjedan nakon godišnjeg je prošao više nego OK.
Najvjerojatnije jer nema glavnih i odgovornih u firmi pa se mam lakše diše.

Opet mi se svakakve ideje motaju po glavi-šta,gdje,kako i kada.
Naime tražim si hobby. Tražim nešto što će mi okupirat vrijeme (ono malo slobodnog vremena koje imam).
Odlučila sam ulagat u sebe a sad samo treba razraditi plan kako.
No vikend je duuuuug (tješim se;), bez obveza i mogu počet planirat.

Do tad mala molbica-tražim (opet) dobre linkove na stranice gdje mogu učit njemački jezik (ne, ne odustajem ja od njega), linkove za skidanje free e-books-a i gdje mogu skinuti neku dobru igricu ;)
Baš sam skromna :))))

p.s. vratila sam si blog u normalu-jeeeeeeee!!! bravo ja! pametno malo plavo ;)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.