FOREVER AND A DAY MORE

Studeni 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

 
Bez tebe...
svijet izgubi boju
i sva lica postanu ista...

 
Srebrne niti tame zaposješe njenu gitaru
pa ti ponekad zato otpjeva
koju tužnu baladu

i kad se izgubi u molu
zagrli je samo.
Ponekad je tuga
tek nemirni lahorac
što traži zaklon
u pukotinama
tvoga oka.


_________________
Zavlačim ruku u prosječnosti
i
izvlačim malen dio sebe.

iskaču rijeke ispod
modrine moje kože

a ti se čudiš
koliko bijesa se može sakriti
u nekome
tko u trenutcima najveće ljutnje
-šapće.


riječi bujaju,
sklapajući saveze-
pristajući:
na moju prosječnost.


_________________
Ne pokušavaj objasniti vječnost, ni svetu šutnju planina
Ne vjerujem u tebe


Ne znače mi ništa tvoje... uzvišene riječi
ni tišina kojom manipuliraš

Dovoljno sam stara da prozrem Poglede koji razgoličuju
bez da vide Stvarnost.

Ne govori o ljepoti
Gledaš krivu stranu
Zvijezde su lijepe
i odraz mudrosti u oku

A ne razgoličeni dekolte jedne propale starice
Gledaj me u oči, a ne u prošlost mojih života

Krivi put odabireš
Ne traži prijateljstvo, ni ljubav
Jer ja je ne kanim pružati.


___________
Gledam te.
Mjesec šaren od pospanog sunca
Prekriva nebo
Na umoru njegove sreće.

Nemoj se izgubiti u ružićnjaku
Gdje sanjalice na pluto pribijaju leptire.
Tamo se krije više od
Prizemljene boli.

Ponavljam se.

Možda smo umrli?
To bi objasnilo
Moje voštane ruke.


Čini se da
Doista više nisi tu.


____________________
Uvijek se nalaziš negdje između
Života i djetinje fantazije

Odvojen


_____________________
ja sam prozor na rubu svijeta
tek produžetak na daleku dimenziju

nemogu te voljeti
ako nemaš znamenke

trebam neku točku da znam da si stvaran
sitnu imperfekciju
kvržicu na prstu zbog lomljene kosti

noćas putujem
pusti me da spavam...


______________
Teško je prezirati svijet
Čije proljeće nosi
Slatkast miris bazge.


_______________________
Zvuk udarca palica o pod
I poluglasni ritam
Naših zaludnih života

Nedostaje mi vječno zadirkivanje
Opet stavljam masku?

 Box. Sa. Linkovima.


Alex
Maja
Keks
wes c.addle
Diabolis
Kalthir
smeg


 Samting spešl.
Diabolis
Poricanje mraka


Keks
Čudo koje se nikada nije dogodilo.

web metrics

 28.07.2008., ponedjeljak

povratak u stvarnost.

izlezavah se tako u svom malom svemiru, gdje su nazalost tv reklame zanimljivije od tv programa, kokice hladne, a pizza stara nekoliko tjedana, kad mi na um padne prekrasna ideja. bit cu koristan.
roditelji nece vise prstom upirati u svoju kcerku povezujuci je s rijecima prevulgarnim cak i za moj rjecnik, vec ce me tapsati po mudroj glavici, i napokon prolistati rjecnik stranih rijeci, gdje ce naci pojam djeparac, i pomisliti: e, to, to je prava stvar. a rad ce me, kao i nekolicinu drugih ljudi, prosvijetliti bozanstvenim. dva u jedan.

nekoliko sati kasnije, roditelji me doista tapsaju po mudroj glavici. od djeparca ni dj, a sve sto sam naucila je da je lose kihati dok peglas.

ali nema veze jer... dobit cu nove ultra kul tene!. (kad ti se raspadne sva obuca, cak i ona s garanicijom na 1000 godina kao marte, nekako se pocnes veseliti novim tenisicama.)

i tako.

bio sam na obali hrvatskoj. nista spektakularno, samo par fobija zaradjenih cuvanjem djece i komuniciranjem sa pretilim starim ljudima. zapravo jednom pretilom starom osobom, ali koja ima toliko poremecaja osobnosti i zauzima toliko svjetskog prostora svojim trbuhom, da zasluzuje mnozinu. nije siroka, vec kao da je 2d. prema naprijed velika. ima i grbu.

cim sam dosla, rekla je da ne zeli da diram frizider jer je star i ne hladi dobro. stvari u policama su previse krhke, djecije izgracke prljave, pretila sam i ne smijem se ljuljati na ljuljacci..
a par dana kasnije se derala na mene jer si nista ne znam sama uzeti.
jebote, mozda i bi. da mi nisi zabranila da dodirujem tvoju jebenu kucu.

vecerali smo. teta mi je kao i svoj ostaloj djeci narezala povrce, a zena baka se rugala cinjenici da sam nesposobna sama narezati svoju hranu, kad sam je opako pogledala uz rijeci :djis zeno, imam samo 19, sta bi mi dala noz u ruke?
iz nekog razloga stari ljudi bivaju uzrujani sto se ne smijem svaki put kad se salim ili koristim sarkazam.

treci obrok istog dana, nekoliko sati kasnije.
odbijam jesti, cisto iz razloga jer ne mogu ni zinuti, kad dolazi zena baka u uvjerenju da mi je vrat pretanak za ostatak tijela i da ce mi ga glava slomiti pritiscuci ga svojom ogromnom tezinom ako se ne udebljam.
reko, stari je bosanac, ali mislim da mi glava nije bas tolika.

sljedeca tocka bila je moje izrazene kljucne kosti zbog kojih ponekad izgledam anoreksnicno. rekla sam joj da to nije argument posto imam solidan trbuscic i noge koje su vise balvani nego noge. a njena replika je bila da sam previse samokriticna.

zagledala sam se u zamisljenu zutu tocku na nebu (ili je to bilo sunce) i cekala nekoliko desetaka minuta da odustane.

a najgore od svega...
vratili smo se s kupanja ranije jer mi nije bilo dobro, a ta zena je lezala u mom krevetu i obgrlila moju pidjamu i jastuk (da, ja sam razmazeno deriste koje nosi svoj jastuk od doma kud god da ide) i tko zna sto je jos radila u njemu dok nas nije bilo.
prostorija je smrdila po starosti.

a ona je spavala kao da je bozicno vece kad su svi darovi podjeljeni. sa smjeskom na licu.

dozivjela sam instant brain freeze, i ostatak odmora provela tupa pogleda i bez ikakvih komentara na svijet oko sebe.

starice koje mastrubiraju nad mojom odjecom, nisu moja ideja ikakvog, a kamoli seksualnog zivota.
ise, tako se nadam da je gledala tv i da je samo zaspala neprimjecujuci sto drzi u rukama i sto pritisce uz lice.to je bilo. sigurna sam da je to bilo.

jebes plasticne operacije, tablete, alkohol, cigarete i ostale poroke. nista te ne moze natjerati da zaboravis gadosti koje si dozivio. osim...
jednog dana platit cu si onaj tretman u kojem ti spale neurone i obrisu pamcenje na veci dio zivota. zelim se sjecati samo onih perioda dok sam gledala anime i igrala wow. da mi se cini da je zivot film.
- 13:26 - Komentari (11) - Isprintaj - #