Cursors

explozivna naprava... - ThunderCat - Blog.hr

ThunderCat

srijeda, 04.04.2007.

explozivna naprava...

ne znam sta mi je...zivcana sam jako u zadnj vrijeme na sve pizdim ne mogu se opustit...mislim da cu za vikend otic do save...i sam sjedit uz rijeku il nes..solo...kupit cu si i neke cigarete...mozda sookic...ne znam,ali moram se opustit,opet sam razbila auto...da..da..lik mi je naletio odozada dok sam se parkirala kao ja sam kriva li nisma znala sto da kazem pa se on izvuko...nece bit dobro...onda muci me moj posao,izgubila sam dodisr sa zezanjem...u tom je bila car,sad radim vise jer zelim vise para..i jednostavno pucam po savovima jer radim s glupim ljudima..bas glupim...na faxu nije bolje,zivcira me jedan profesor uzaasno...nikako da nadem decka..k tome mi jos i svi idu na zivce...u svemu nalazim nepravilnosti i ond amorma o tome raspravljat...nikad nisam bila ovakva...smao cekam da odem u krevet..a sutra..nova doza explozije koja puni moju napravu...ne znam,jednostavno se moram maknut..mozda bi mogl a otic na sljeme...e da bila sma na bordanju i bilo je predobro...uglavnom imam jako shizofrenicne misli i strah me za mene samu,..ali bar me voznja opusta u autu..i glazba..bar nesto...idem si nacrtat oblake u sobi..ne zelim vidjet ljude trenutno...aaaaaaaaaaaaaaaaa..da,zelim vikat,nemrem si pomoc..osjecam se neshavceno,kao da su svi oko mene retardirani i nesposobni,nista im ne ide od ruke..ma joj ko ovo opce cita..a i za to me boli ,moram se ispucat,..

- 00:23 - Komentari (7) - Isprintaj - #


Cursors