Cursors

thx God I aint too cool 4 the safe belt... - ThunderCat - Blog.hr

ThunderCat

subota, 24.03.2007.

thx God I aint too cool 4 the safe belt...

Frend slavi rodendan u ksetu..super,ekipa se skupila,zabavljali se do nekih 1,kao neki fajrunt ,al smo trebali ostat na afteru..meni prvi bus ide tek u pol5,pa sam odlucila s frendicom otic do aquariusa.Naletila na nekog lika ispred,zajebancija...pita on jel neko pd vas vozi.Ja kazem pa ja..polozila sma u 1 mjesecu,cak sam dobila auto prije 2 dana....On kaze kao joj odbaci me do maximira,hahahaha,da,da,da...on kaze ne stvarno..ja i frendica kazemo da ocemo u aq...on kaze aj dobro idemo.Gospon Tomislav mi je dao kljuceve nove korse..mislila sam da me zeza..i super na rikverc ja van...kul vozim,super..vani pada kiša..pokupimo nekog njegovog frenda na glavnom i na Vukovarsku prema aqu...ispred mene crveno,prebacujem u manju brzinu kocim do kraja...auto ispred mene.. A u kuuuuu...ppokupit cu ga...proklizale kocnice...naglo skrenem u praznu lijevu traku i okinem zenu retorvizorom po zadnjem lijevom odbojniku...sva 4..skrenemo ispred rajfajzena na parkiraliste,zena za nama...izlazimo iz auto..zena vristi jel znate vi ko sam ja:ja radim u vecernjem, zovem policiju,jeste vi normalni? pijane na drogirane budale (kleveta) ..jel ti opce imas vozacku?htjeli ste mi pobjec... dere se zapisuje nes,prdi,smrdi...frend ju smiruje,objasnjava da je jako mala steta i nema potrebe zvat policiju..jer se ona zove kod jacih nezgoda..ne ona radi s policijom,ona istrazuje,ona valjda zna,...budale jedne smo mi ...dam joj svoje podatke...zena zmaj nekak ode...i osusi cijelu cestu jer je rigala vatru :)...enivej osli mi ipak do aqa...sad sam dosla dooma i jos se sva tresem,sutra sam cekam poziv...a vjerojatno necu doma bit,pa sam odlucila sve mami rec..sva sreca pa radim ,pa cu moc izmislit pare za stetu....jos se tresem,..mama ce me ubit kad cu joj pricat,nece mi auto dat,al bolje da joj kazem,stvarno nie bilo zato sta sam idiot koji ne zna vozit,nego je kriva kisa bila..ja vise nikad necu vozit tudi auto,NIKAD..a bojim se i u svoj sjest...:( idem imat nocne more,laku noc

- 04:55 - Komentari (3) - Isprintaj - #


Cursors