Cursors

smijesno....tuzno??? - ThunderCat - Blog.hr

ThunderCat

ponedjeljak, 18.12.2006.

smijesno....tuzno???

u petak mi u akvachu...sve super,kul...proslo 3-4uj...zajebancija jer nie tak guzva....plesemo ja i frendica i odjendom dolezi lik kojeg znam prek neke i ekipe..znali smo nes pricati...mislim da sam mu se svidjela kad smo se upoznali pocetkom godine....i odjednom mi se nes unosi u facu..pa onda krene rukom frendici prema grlu...odma pored je bila nasa ekipa,neka bivsa ekipa...ekipa uglavnom...i ona medu njih...i svima onak neki fejk smiijesak...kao lik se zajebava..kad se on varti do mene..ja metar i pol od ekipe..i lik me lagano pljusne..ja kakva jesam..okrenem se i bahato ga pogledam: MOLIM? ...i frend pored kaze,nemoj..to mi je frendica...i on se okrene i kaze: ONE TO VOLE!!!.....headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangludludludludeekpuknucupuknucuburninmad
bangbangbangbangbangheadbangmadheadbangheadbangblablaludburninmadheadbang
headbang ĐIZS.....

eto sam da dokazem novo postavljenu teoriju da saljem neke cudne vibre ako se prisjetimo i posta od ispod;)

- 04:12 - Komentari (4) - Isprintaj - #


Cursors