Cursors

aneg--g-g-g--dota/e :) - ThunderCat - Blog.hr

ThunderCat

srijeda, 06.12.2006.

aneg--g-g-g--dota/e :)

evo sta ima kod mene:

anegdota 1:

u petak idemo iz aqa sa masta ace koncerta oko 5uj...vozi frendica..pogled na lijevu stranu di je kao sumica,parkic di svi piju po noci..ili se rostilja p o danu..i uglavnom nesto svijetlo...i frendica se pocne derat: on je gol,gol naughtyludzujoje...hahaha..kad ono fakat lik,poviši..bijelo dupe sam vidis u zraku i drzi jaknu...i frendica na trubu i trubi..hahaha...i lik se okrene..njise mu se mali od palubeeek i krece put auta..hahaha....mi nes pocele dovikivat,frendica trubi...i fino po gasu.....eto i sad me hvata smijeh kad to pisem....

Image Hosted by ImageShack.us

anegdota 2:

idem ja oko 6uj doma jucer...eh da opet ujutro...djed me zove šišmiš:)....i cujem neki glas da me doziva: scimam se kad ono jedan recimo frend.i ja bok,bok...on meni:pazi auto....ja sva umorna ne zna o cem prica...ocu sma prec cestu da stignem na tram...stajala sma na pjesackom kod semafora...(nedavno je tam auto pokupio zenu i umrla je,...bilo po svim novinama na sisvete).....i ja sva sokirana kaj ga vidim bas u tom dijelu grada bas u 6uj....i nastavim pricat....i on opet: pazi auto...sve se to dogadalo manje od 5 sekundi...i nadem se samo odjednom na dupetu nasred ceste...i skuzim da me lupio AUTO!!!nuteekeekeek..eh da..ustanem se sokirana...tresem hlace...lik izlazi iz auta : jesi dobro,oces osobnu,jesi sigurno dobro,nisam te vidio u mrtvom kutu...jesi sigurno dobro..ja : da,da,dobro sam,ne treba osobna...pazite sljedeci put da nekog jace ne lupite...i lik se sav cima i opet me gleda vamo tamo ..dode do kraja caddyja i pocne vadit neku hranu i kaze oces bar : pirošku ??njamiludbang.....hahhaahahahahahaha..i vadi lik cijelu kutiju....ja....:nononononono ne necu hvala...sam vi odite vise...on :jesi sigurno dobro.....hahahahhahahaha...is jos uvijek nemrem vjerovat...iso je u rikverc pola metra.....ni 3 na sat..a uspio me srusit..sva sreca da iam cvrsto dupe pa me brzo prestalo bolit....eto..ko bi reko....pozdravcek


Image Hosted by ImageShack.us

- 06:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #


Cursors