ponedjeljak, 19.06.2006.

Uništi me.

Lebdim dok se spotičem o sjenu koju sam zapečatio.
Želim izgubiti svoj svijet kako bi nadogradio njezin.
Njihov.
Ili onako nekako.

Uspavljujem se.
Pokretima buđenja.

Image Hosted by ImageShack.us

02:00 | Komentari (19) | Isprintaj | #

četvrtak, 01.06.2006.

I want you to stay. You take the pain away.

Seether-Take Me Away (Ana širi nacionalnu i internacionalnu ljubav prema tome bendu:))

Ispričavam se što me nije bilo.
Zgazio sam mrava i morao se ispričati cijeloj porodici.
Pa sam proputovao svijet (jer je imao rođaka u Australiji, Južnoj Africi i Rusiji).
O.k., ja sam samo razmaženi klinac kojem se ne da otvorit blog editor.
Kao što vidite.

U fragmentima eto.
I dalje ležim u travi i jebem mater onima koji grade crkvu u Travnom.

Mislim da je euforija jer.

Stavili su me na devaintART. Moja sister draga.
Sada sam službeno maneken.
Strašno.

Hir it is for ju tu lef.
Image Hosted by ImageShack.us


I ona je kriva za maslačke ove pored.
Njih nije htjela jest pa ih je utuvila meni.
I nije bilo ovog "love" pored. To je photoshop.

Ja sam sponzoruša. Muška.

16:10 | Komentari (19) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>