nedjelja, 07.05.2006.

Dozlakoga neproduktivno.

Ponekad šokiram samog sebe u primijerivanju skrivanja.

Presidents Of USA-Lump

Zamislite da postoji jedan svijet tu među nama i on uredno odvija svoje u svom osobnom obliku, iako ga ne vidimo, ne primijećujemo ili nešto sasvim treće.
On pripada neonskom atomu petnaeste degarde imposibnih incebila.
Ili imbecila.
Nije da razlikujem.
I ne pokušavam.
Možda taj svijet zaista ima propagandni oblik, nešto kao irokeza, i stalnoparajuć cilj koji ga provodi strujom i vodom nečeg zasebnog.
A možda opako izigrava našu budućnost i možda je to neka vrsta Boga tu na Zemlji.
Kao da ovisimo o tom nekom svijetu.
Jer i božanstvo je samo jača sila.
Ne neki stari s bradom.
I ako svijet odluči, nestajemo.

Image Hosted by ImageShack.us

Možda smo tu samo da ne budemo.

Uvjeren sam u to.
Da smo samo nacrtani čičogliše za animiranje nekog debelog stvora.
Ili skinija.
Nije bitno.
Samo smo slika i prilika karaktera kojeg nemamo.

Jesmo.

Image Hosted by ImageShack.us

Nečija želja.
Da se razbijemo i obijemo o sijene na zidu.

Jest.

Visim na lusteru. Postat ću otac.
Maderfaking Zapruđe. :) Psihići na Rokajfestu.
Kruha i igara.
Ugara.

P.S.
Leon, mrš. :)
Ana, idem i ja na Pearl Jam. Hahaha. I skinuo sam si poster. Moj je ljepši od tvog. Ne znam kolko dođe karta. :)
Celija, ufatio sam ga. :P
Lule, napravi novi blog. I ti Celenče isto. Aj won tu kontakt ju. Ajm med. :)

10:12 | Komentari (15) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>