petak, 21.04.2006.

California rest in Peace.

Pavel je na dopustu. (čitajte-> umorio je prste igrajući Bubble Scrubble i sad nemore tipkat).

Pa ovaj post pišem ja, misteriozna name007 (ukrala sam mu šifru radeći mu pozadinu, a on je nije promijenio, hehehe).

Nego...

Dobila sam pismeno dopuštenje uvesti vas u njegov svijet.

Pa eto.
Zamislite jednog Alice In Chains fanatika duge smeđe kose i ogromnih zelenih očiju (zaista ogromnih...) koji u slobodno vrijeme pije đus-colu s votkom (i pri tom ne dobije proljev. :D...) i igra Bubble Scrubble.
Pohađa jednu lijepu gimnaziju (nije sad baš ekstravagantno pitati ga koju) i živi u Sopotu, kvartu u kojem ima zaista nasumice previše livada i tkogod da ga je tamo smjestio napravio je životnu grešku jer ovaj pak samo leži u toj zelenoj travetini buljeći u oblake.

Uglavnom, sada imam zabranu dalje pričati jer ću pokupit šamarčinu njegove samozatajnosti.

On se sada utapa u vlastitoj paranoji. A ja ne znam što bih pisala na tuđem blogu.

Image Hosted by ImageShack.us

Baloni umiru.

Slušalice pjevaju.

Prolila sam mlijeko po tasteturi.

Danas samo Red Hot Chili Peppers.

In memoriam Layne Stanley.

17:09 | Komentari (15) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>