~*° Tom Kaulitz °*~

20.05.2006., subota

Par intervjua...

Negdje sam našla neke intervjue koje još nisam pročitala, pa evo...

INTERVJU S BILLOM:

Pitanje 1: Kakav je bio tvoj redjendan?
Bill: Moj rodjendan je bio dosadan , bili smo na putu. Nisam ga slavio do after partija na Dome.

Pitanje 2: Koju boju ociju volis kod djevojaka?
Bill: Plavu.....ma ne mogu se odluciti .

Pitanje 3: Gdje se vidis u buducnosti?
Bill:Nadam se da cemo u buducnosti nastaviti praviti muziku i ici na turneje.

Pitanje 4: Gdje pronalazis ideje za tekstove?
Bill: Pokusavam naci teme koje se pojavljuju u svakodnevnom zivotu i koje pokrecu mlade.

Pitanje 5: Oces li stvarno napraviti tetovazu na stomaku?
Bill: Tetovazu na stomaku? Mogu to zamisliti, ali ne znam hocu li je napraviti.

Pitanje 6: Da li citate fan mailove?
Bill: Pokusavam odgovorit na mailove,ali jednostavno ih je previse!

Pitanje 7: Da li volis japanski rock?
Bill: Da, veoma je cool!

Pitanje 8: Da li si stvarno isao na casove plesa?
Bill: Isao sam na tečaj prije 3 godine, ali jednostavno mi nije islo.

Pitanje 9: Da li zelite praviti muziku cjeli zivot?
Bill: Definitivno.Koliko god je moguce.

Pitanje 10: Kakve ljude ne volis?
Bill: Lijenjivce...


INTERVJU S TOMOM=))

~baš mi je zakon...obavezno pročitajte...=)~

YAM!:Tom,kako reaguješ na stvari koje se pišu o tebi?Na razne skandale,tračeve i slično?
TOM:Pokušavam da izbjegnem takve stvari.Tokio Hotel je uspješan band,mnogo zarađujemo,imamo dosta fanova i sve nas to čini sretnima,ali tu ima i onih ljudi kojima se ne sviđamo,neki nas čak i mrze.Te osobe onda,žele za nas vezati razne skandale,tračeve,lažne izjave i slično.Ono što je najjadnije u svemu tome je to što oni pola stvari izmisle,pa tako postoji mogućnost da izgubimo fanove.Na laži primjenjujemo metodu „udaranja po džepu“.Već je jedan časopis pisao laži,te ih je naš mendžer tužio.Redakcija više ne radi,zaplijenjeni su im svi poslovni prostori,tehnika i primjerci časopisa,te smo dobili odštetu.

YAM!:Znači da se ne treba sa vama „igrati“.....
TOM:Opasni smo mi....Ha,ha,ha.Ma,neeeeee.Mi samo vraćamo milo za drago.

YAM!:Širili su se razni tračevi u vezi Ann-Katherin,pa se sve to smirilo,a sada kruže priče za pjevačicu LaFee....Da li ste u vezi kako novine pišu ili.....
TOM:Ann....heh,ta djevojka je zaista željna publiciteta.Ali ja joj mogu samo čestitati i dati malu primjedbu,uspjela je toliko-koliko postati poznata,dobiti ne tako malu sumu novca,ali tu ne štima što je htjela MENE uništiti.Ann,Ann.....kao da je zaboravila gdje živimo.Čovječe,ovo je Njemačka.Ne može ovdje svako svakoga uništiti,pogotovo ne na takav način.

YAM!:Smiri se,čovječe.....ha,ha,ha...
TOM: (smijeh)Vidite li kako sam ja opasan...heh

YAM!:A LaFee....
TOM:Ja sam se do jučer pitao „Ko je ta LaFee?“Djevojku u životu nism vidio.Slučajno sam uzeo novi broj jednog časopisa,i ugledao sam u kutu tu djevojku,i kao oni oblačići kada neko nešto razmišlja.....Znate?I tu moju sliku.Počitao sam text,ali mi nije bilo dovoljno jasno.Otišao sam na Internet da potražim nešto više o tome i kao i uvijek tim glupostima je bilo posvećeno milijun sajtova.Pročitao sam čak i da smo bili zajedno,pa da smo se ponovo pomirili....Ma čiste gluposti!

YAM!:Znači,to je laž?
TOM:Ma naravno da je laž.I sami znate kakve ja djevojke volim.Nikad je u životu nisam vidio,a cura jednostavno nije moj tip.

YAM!:Sada je vjerovatno pao kamen sa srca milijunu tvojih fanova.
TOM:Cure,do not worry!Doći ćete i vi na red.LaFee nije moj tip cure.-HEH=)

YAM!:Zašto?
TOM:Ma nekako nije ono.....znate....(smijeh)...ma....

YAM!:Ne znamo (smijeh).
TOM:Heh,djevojka ne posjeduje određeno dozu seksipila (smijeh).

YAM!:Ahaaaa,o tome je riječ!!!!Tom,Tom ti samo na to misliš.....
TOM:Ma ne,(smijeh),djevojka jednostavno nije ono što ja tražim.....

YAM!:Šta to ona nema,a po tebi treba da ima?
TOM:Eh ovako.....(smijeh).......važno mi je da je djevojka visoka,ali u svakom slučaju ne visočija od mene,što ona nije.Dalje,(smijeh),moja djevojka treba imati duge i vitke noge,kojoj će lijepo stajati kratka suknja (smijeh)

YAM!:Aha,to ćeš je ti i oblačiti?
TOM: (smijeh)Ma ne,nego ne volim kada djevojka ima ružne noge,a obuče kratku suknju.A ja preferiram kratku i usku odjeću.Zakon je!(smijeh)Također treba biti i razvijenija,mislim da ima bolji dekolte.(smijeh)Shvaćate?

YAM!:Da,da,da.Shvaćam sve.(smijeh)
TOM:Je li se to ti zaje*avaš sa mnom?(smijeh)

YAM!:Ma ne,nikakvo zaje*avanje.(smijeh)
TOM: (smijeh) Pa eto to bi bilo otprilike to što bi LaFee trebala imati,a nema da bih je uopšte pogledao.

YAM!:Ok.Šta misliš o Killerpilzu?Rock-punk band koji nevjerovatno podsjeća na vas.
TOM:Heh,čuo sam njihovu pjesmu.Mislim da su oni naša neuspjela kopija i to ću ponoviti milijun puta ako treba,pa i njima u lice.Momci nose dreadlockse,piercienge,za spotove neću ni da govorim,također omot singla „Richtig scheisse“ nevjerovatno podjseća na naše omote.A neću uopšte da govorim o prerađivanju naše pjesme „Durch den Monsun“.Šta još treba,da nam uzmu ime i da se oni zovu TOKIO HOTEL?

YAM!:Novinari i kritičari ih nazivaju „pubertetsko iživljavanje lišeno kvaliteta“,slažeš li se?
TOM:Ne želim to komentirati da novinari ne bi pisali nakon toga gluposti.Ne namjeravam nikoga tako vrijeđati,samo sam iznio činjenice i sličnosti nas i tog banda.

YAM!:Da ne pričamo više o njima,šta misliš da pređemo na Blog 27?Imate li išta sa njima,mišljenje o njihovom stilu oblačnja,spotu za pjesmu „Hey boy“ koji nevjerovatno podsjeća na vaš drugi spot i slično?
TOM:Sa tim djevojkama nemamo ništa,čak nismo razmjenili mailove niti brojeve mobitela.Što se tiče njihovog stila,ja sam Toli rekao da treba tražiti svoj stil,a ne imitirati druge.Mislim na Billa.Tola je došla kao normalna cura u Njemačku,onako kao Alicia.A onda je odjednom počela biti rokerka kao Bill.Što se tiče spota.........da,znam tu postoji toliko sličnosti,ali eto.Neću da komentiram,one su nam frendice i čemu sve to...

YAM!:Ok.Šta misliš o US5?
TOM:Momci su uredu.Ono........ja ne volim muziku kao što je pop,i nikada nisam volio takvu vrstu boy bandova,ali novinari pišu gluposti da se mrzimo.Momci su ok,i super plešu i izgledaju.Poštujemo ih,ali ih ne smatrami rivalima.Onaj koji je izvalio tu glupost nema pojma o muzici.Mi smo rock band sa frotmenom i sviramo instrumente,a oni su tipični pop boy band koji nema frotmena i plešu.Vidite li sličnosti?Možda to jer smo svi momci i u jednom i u drugom bandu.Nadam se da novinari neće izmisliti da u jednom u bandova postoji cura maskirana u momka.Sve je moguće.(smijeh)

YAM!: (smijeh) Tom,da li pušiš?
TOM:Da,pušim i konzumiram alkohol ali ponekad.Georg non-stop puši,ali ja zapalim dvije,tri cigarete dnevno.Bill u iznimnim situacijama,a Gustav ne puši nikako.

YAM!:Kratko-jasno.Tom,hvala ti,što si pristao na ovaj razgovor o tračevima koji ti znam nije bio ugodan,HVALA TI PUNO i puno uspjeha s Tokio Hotelom.
TOM:Hvala vama,meni je bilo jako zanimljivo,jer volim pričati o tračevima.Hvala,pa se ponovo vidimo....ubrzo nadam se (smijeh).

A što se tiče Killerpilze-gledala sam ih na Vivi Live (tj. bilis u samo Max i Schlagi)..
Svima je sladak onaj Jo(šta pjeva), a meni ej baš Max slađi i simpatičniji....
Ali mi njihova pjesma nije ništa posebno...

Eko, još ću staviti par slika...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

malo Billa...
/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

AJDE LJUDI MOJI, KISSACH:*



- 14:12 - Komentari (75) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Možete mi slati e-mail na saby7@net.hr
a na ICQ-u sam Nutella broj-319-376-314



Unfaithful
By Rihanna
BestVideoCodes.com


Unfaithful-predobra pjesma....slušajte riječi....sad=(

TOMOV VIC:
Šta naprave US5 kada im se probuši rupa na brodu?
Probuše još jednu da bi voda mogla izaći...naughty
Ovo je s ovog bloga


LINKIĆI...smokin
Katarinathumbup
Luda i opičena cura, a blog joj je zakon! OBAVEZNO POSJETITI!=))

Ivana
Jaaaaako simpatična cura, koja OBOŽAVA Billa!
tom's baby
TH bule, simpa curka iz Pule...cute blog...
thfanclub
Sladak blog...o čemu? TH, naravno...
tokiohotelandme
Super blog...
toxiiic
Daryl...jako simpatična cura...
t-girl
Zakon blog!
toky
Ana....dosta toga o TH...
inna2811
Uvijek sve o TH, i ima zakon slike...
waya666bitch
Super pozadina, super slike, super postovi-SUPER BLOG!
deelight
Cool blog, uvijek sve novosti o TH, i naslovnice novina...
honey
Honey, simpa curka, dosta toga o Tokićima...
tokiohoteltwins
Predobar blog, super slike...
schwarzz
Carolina Kaulitz, super cura! i zakon blogek...
TH četvorka
4 CURE:Mariola&Evelin&Svenja&Jessica...svaka voli svoju četvrtinu TH:)
wirundth
Sladak blog....TH...
sbillomkrozmonsun
Zakon cura...dopisujem se s njom preko maila...
Nessa&Zeta
Ful simpatičan blog...i lude cure!
tinavno
Zakon blog s zakon dizajnom i slikicama...
tokiotina
Jako simpatična cura, obožava Billa...super stvari na blogu!
thandmyworld
Super blog, i super stvari na blogu...
Mia
Isto zakon blog...i simpa cura...
Veky&Ada
Simpa curke sa super blogom!
darkangel27
Kako ova cura ima dobru pozadinu!!!!
tokiohotelxxl
Skup svih TH fanovki...i ja sam među njima...
Simona&Tina
Maja iz Srbije
Giselle


Redoslijed nema nikakve veze....
Popis nije "konačan"=))


Čak vas je bilo ovoliko...od 16.03.2006.
Web Counter
Web Counter