četvrtak, 31.01.2008.

Stand my ground

Photobucket

Nakon 15 minuta i prvog zvona, koji je označavao kraj odmora i početak nastave odustala sam od potrage za ormarićem te sam odlučila krenuti u novu avanturu, odlučila sam pronaći učionicu u kojoj sam imala prvi sat, pogledala sam ponovno na spisak koji sam dobila, engleski.

Stala sam na "raskrižju". Ljudi su me gurali pokušavajući proći pokraj mene a ja sam u glavi igrala "eci-peci-pec" odlučujući na koju ću stranu krenuti. Ispalo je lijveo. Nisam vjerovala da ću baš isprve pogoditi ali na prvim vratima lijveo pisalo je 23. Engleski jezik. Poželjela sam skakati od sreće, ali ipak nisam jer to što sam pronašla učionicu je značilo da ću sad trebati ući.

Iako sam ovo ponavljala po tko zna koji put, opet sam bila nervozna. Ušla sam u učionicu i začudila se tome što nikoga još nije bilo. Zapravo jest neki dečko s cigaretom u rukama sjedio je u prvoj klupi i nije ni podignuo pogled kad sam ušla. Učionica je bila prilično velika a sve klupe bile su slobodne pa sam automatksi krenula prema zadnjima.

-Umm..mislim da tamo nećeš dugo ostati.- nasmijao se prestrašivši me.
-Molim?- okrenula sam se i vidjela da on uopće ne gleda u mene.
-Rekao sam da ako sjedneš tamo da nećeš tamo dugo ostati, zadnje klupe su za...-
-Da pogađam...školsku elitu?- nasmijala sam se.
- da..Ti si nova?- pitao je okrenuvši se prema meni.
-Recimo..Dakle gdje mogu sjesti?-
-Pa ima samo jedno slobodno mjesto..ovdje do mene.- pokazao je mjesto do sebe.

Inače nemam predrasude...dobro priznajem imam.Pogledala sam dečka,nasmijala sam se. Imao je onu vibru šarmera bez pokrića..a ja sma kao nova učenica bila žrtva. Nije mi smetalo, nasmijala sam se i sjela do njega.Kad su počeli ulaziti učenici nitko mi nije pridavao nikakvu pažnju, možda me čak nisu niti vidjeli iza dečka s kojim sam sjela.

-Ja sam Corvus.-, nasmijao se pruživši mi ruku.
-Thora..- promumljala sam tiho jer je u tom trenutku ušao profesor.

Bio je mlad, recimo. Spustio je knjige na stol, prošao rukama kroz kosu, koji nije niti imao jer jer se šišao na jedinicu i onda pogledao razred.Svi su ušutjeli, očito je imao dosta autoriteta u razredu...zapravo kad sam ponovno pogledala papir vidjela sam da je taj profesor, Dean Peters, zapravo razrednik razreda u koji su me ubacili. Ustao je i krenuo ravno prema meni.

-So..we have a new student here.- nasmijao se veselo i cijeli razred me pogledao, poželjela sam utonuti u stolicu. Pružio mi je ruku, osječala sam se kao debil.
-Ustani. Dođi do mene.- mrzila sam ovaj dio!!
-Dakle..Ovo je Thora Mai Lyang..i ona je došla iz..Japana jel tako?-
-Aha...- trenutno sam gledala u pod i zahvaljivala Bogu što sam tako blijeda da ne mogu pocrveniti od srama.
-Lijepo..vidim da si i našla mjesto za sjedanje, drago mi je da ne sjediš sama...-

Nastavio je pričati ali kad je spomenuo mjesto za sjedanje vidjela sam da u razredu ima puno slobodnih mjesta...i da je jedna od zadnjih klupa slobodna. Nisam ništa rekla, samo sam se nasmijala Corvusu koji je to valjda protumačio kao "volim te najviše na svijetu moj najbolji prijatelju" i poklonio mi najveći osmjeh što je mogao napraviti.

Ostatak dana bila sam nevidljiva, nitko mi se nije obratio a nisam niti ja imala nikakvu želju da s nekim komuniciram , za sad.Corvus je u biti bio super , ali na moju nesreću negdje tijekom ručka sam ga izgubila. Ušla sam u kantinu očajno ga tražeći pogledom..

Nisam ga vidjela...odustala sam od potrage i odlučila negdje sjesti...Nisam htjela jesti, nikad nisam jela u školu a jedan pogled na školski ručak nije nimalo u meni pobudio želju da počnem jesti u školi. Nisam očekivala da će sa svakog stola ljudi vikati i pozivati me da sjednem s njima ali nisam nitit očekivala da će me svi gledati kao da sam zarazna. Kad sam prošla i pokraj zadnjeg stola, a ljudi koji su sjedali za njim su me pogledali kao da sam luda što ih uopće gledam, odlučila sam da je najbolje da odem. Izvadila svoj iPod i slušajući Within Temptation krenula ponovno u potragu za mojim ormaričem koji je trebao biti negdje u školi...valjda..


ummm....ovako recimo da uopce nemam vremena za blog ali se trudim ..tako da dont be mad at me jer ne kommam posteve odmah =)

20:41 - Komentari (22) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.