Ila time "We had it all." - requiem for a dream - Blog.hr
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

petak, 13.07.2007.

"We had it all."

Image Hosted by ImageShack.us

Vratila sam se. Jednostavno ne znam ni sama zašto.
Uvijek me zhvati nekakav val inspiracije, ako to možemo tako sa sigurnošću nazvati i onda ja hoću pisati. I ja to hoću i ja to hoću. I onda to uvijek tako ispadne. Ne zato što sam ja malo neuravnotežena osoba. Dakako da ne.
Uglavnom, ja sam tu, vi ste tu ako čitate ovo i sad ću ja početi. Da, ovo što slijedi će biti početak.

Da li se ikada osjećate zbunjeno kada nešto imate, borite se za to, a ono vam jednostavno nikako ne ide?
I vi se trudite, želite to, ali uvijek postoje nekakve prepreke?
Radili ih vi sami ili netko drugi, one su tu.
A kako nešto napraviti kako treba?
Kako ići jednim pravcem i znati da je on ispravan?
Da li se može ići ravno?
Ja stalno krivudam.
To znači da ne idem ravno. :p

Ja sam i sretna i tužna i vesela i zbunjena i uplakana.
Doduše, u meni se nešto zbilo, kao da sam nova osoba. Promijenile su se neke stvari, a neke su ipak ostale iste. Doduše, smatram da sam se promijenila na bolje i ide mi i sretna sam zbog toga. A opet, nekako kao da ne ide onako kako bih htjela i to me uistinu rastužuje.
Vesela sam jer ipak uza svu tu tugu i to razočarenje, ipak nađem pravo riješenje i ono ide nekim pozitivnim tokom. Ali, naići ću na prepreku, bez obzira na sve.
Zbunjena sam jer se sad osjećam koa da imam sve. Kao da mi nitko ne može ništa, a opet sam tako tužna i plačem jer se osjećam usamljeno. Doduše, trenutno sam sama jer su moji otišli na more, a meni se to nikako nije dalo, pa mi ipak fale. Onak, inače nismo baš na okupu, al opet, lijepo je vidjeti sestru za stolom kako uči za faks, izderava se na mene jer prolazim do kuhinje „preglasno“, vidjeti mamu tek nakon 21h već u krevetu, svu zahrkanu i jednostavno preumornu. To mi fali.
Toliko mi fale da sam postala prestrašna. Pospremila sam cijeli stan (što inače nikako ne bih – nije za hvalu, ali uvijek ima onih koji bi to umjesto mene napravili *shame on me*), pomogla sam baki pospremiti njen stan, napravila sam sama kolače, otišla sam u šoping (što uistinu nikako ne bih), uzela sam bass u ruke i tako... onak, toliko mi moji fale. Pa makar da ih samo gledam. Lijepo mi je vidjeti te face koje znam da su moje. Da sam ja njihova. Da smo zajedno i da se ipak volimo, iako si to nikako ne možemo reći.
I znam sad kad dođu da će biti „Pa niste mi falile, baš mi je bilo super.“, ali opet... vi znate koliko mi fale.
A i njima je sigurno sad „Da je bar Ana s nama.“ Ili takvo što (mislim, NADAM SE DA JE TAKO), ali šta ćete, ne znamo cijeniti nešto dok to ne izgubimo.
Ja volim svoju mamu i svoju sestru. I trebam ih. Ja sam još uvijek samo izgubljeni curičak.

- 16:51 - KoMeNtIrAj (9) - PrInT - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

welcome

„In the jungle
Welcome to the jungle
Watch it bring you to your knees, knees
I wanna watch you bleed“

Ovim stihovima ću vam samo zaželjeti dobrodošlicu na moj blog... buaha!!


don't click this link...
usudi se kliknuti!

ovo ođe su moji ljudi.
cimerca [the nizozemka]
Tragos
sused
Keljica

OVDJE SU GLAVNI KRIVCI MOJE NAGLUHOSTI
Grupa The Rasmus je moj najdraži bend već par godina i početak slušanja njihovih pjesama je ujedno bila prekretnica u mom životu, a to je bilo negdje između 2002. i 2003. godine... Uveli su me u neki novi svijet.
Glavna faca, ajmo tako reći, Lauri Ylönen je jednostavno jedno predivno biće koje svojim, pomalo dječačkim glasom, iako ima 27 godina, uljepšava svaku pjesmu. No, pjesme same po sebi su dosta dramatične, no, ujedno i veoma sarkastične. E sad, zavisi kako si uzmeš... =) Ja samo znam da ih obožavam. Točka.
Cijeli album Peep je sam po sebi veoma djetinjast i presmješan, pa evo jedna vrlo simpatična pjesma zvana Žaba.

Frog
Go!
Why you watch me?
Am I ugly?
Am I slimy?
'n' when you touch me
is there somethin pissin?
Am I slimy?
'n' one day princess will kiss me
'n' one day I will be a man
'n' one day princess will kiss me
'n' one day I won't be a frog anymore.

Svaka njihova pjesma za mene ima jedan dubok smisao i svaka me na svoj način zadivljuje. Preko pjesama sam jednostavno povezana s Ylönenom i u njemu vidim čovjeka koji me vodi kroz taj neki imaginarni svijet koji je u mojoj ludoj glavi. No, ipak, unatoč svemu, prelijep svijet.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja volim Puddle Of Mudd. Sjećam se da sam negdje tam, 2003. godine prvi put vidjela jedan njihov spot i bilo mi je super, no nisam se trudila tražiti nešto više od njih. Sve je ostalo na tom jednom spotu. No... nakon par mjeseci sam se ipak potrudila kupiti album i oduševila sam se. Riječi pjesama su sve ono što i ja osjećam. Osjećaji na papiru, ajmo to tako nazvati. No, ne bi to sve tako bilo da Wesley ne pjeva tako dirljivo. Obožavam njegov glas. I njega. I bend. I sve. Da.

„Let it go
no ones ever listening
the lines are crossed somewhere between
my head is spinning like a top
I don't know when this shit is going to stop...“

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Veeeeelku ulogu igraju i Mando Diao koje sam počela slušati, hmm... 2004. godine kada sam bila, ajmo reći, jedina u ovoj županiji. Skromno.
Bila je večer, negdje 20h navečer, taman stigla iz škole, sva uspuhana, upalila OTV kad ono Music Charts (woho!), moje oči ugledaše crno bijeli spot i čuje tu zaraznu melodiju pjesme Down In The Past i jednostavno se zaljubila na prvi pogled... čak sam zaboravila pogledat ime i benda i pjesme i onda sam nekoliko tjedana nakon toga neprestano gledala OTV ne bi li ponovno pustili taj spot, no ništa... i onda sam švrljala netom i našla tu zaraznu melodiju i bila presretna, a nravno, onda je uslijedio i cijeli album i nisam se razočarala!!!
No, kako je vrijeme odmicalo, proučavala sam bend i zaljubila se u bassista zbog njegovog stila em sviranja em oblačenja. I sada sam ponosni vlasnik triju njihovih albuma i non stop pjevušim Mando Diao pjesme.
Riječima baš i nisam nešto pretjerano oduševljena jer su dosta vesele i nekako nisu za razmišljanje, nego su melodije te koje su zarazne i koje jednostavno moraš zavoljeti.

„It doesn´t matter baby, cause your hair is ugly, too...“

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nirvanu sam oduvijek smtrala nedostižnom i bojala sam se „prići“ joj. Ne znam ni sama razlog tome, no tako je bilo. No, jednog dana sam čula Unplugged i jednostavno se oduševila i otada sam nabavila i ostale albume i počela ju intenzivno slušati. Tako da je i Nirvana otada moj izbor. Me luv Nirvana.

„And If you wouldn't mind, I would like to breathe...“

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Uuu, Guns 'n' Roses... nikada me nisu privlačili. Valjda zato što se nikada nisam ni potrudila poslušati ih kako treba. Dok mi Igor nije rekao za pjesmu Don´t Cry i otada... krah, bum, aaaa, savršeno! Otada sam ih počela intenzivno slušati i super su mi. Axl Rose i njegov ples... đizs, nemam riječi. Jednostavno perfect.

„My heart won't deny you
So many seem so lonely
With no one left to cry to baby...“

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Killer su finci. Ma da??! Da. Njih sam slušala čak i prije Rasmusa. I začudilo me kad sam prije par tjedana saznala da je Lauri sudjelovao u pjesmi All I Want. No, nije ga bilo u spotu. Grupa je baš cool, članovi su tako posebni i smješni. Pjesme i nisu Bog zna što, ali ima par zaraznih pjesama, kao što je Naughty Boy (fenomenalna pjesma) i Liar (spora). Vrijedi ih spomenuti jer su kvalitetan bend.

„And all the same if I go your way
Cause you're a liar, liar, liar, baby...“

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Tu su, naravno, još mnogi bendovi koji kvare moj sluh i koje volim namjerno slušati, no ipak manje nego ove gore... vrijedi ih spomenuti...
Default
RHCP
Slade
Deep Purple
Uriah Heep
Incubus
Nickleback
Kings Of Leon
Sugarplum Fairy
Billy Talent
Audioslave
... itd.

A zašto sam preskočila nekoga jako bitnoga???
Ovako... postoji jedan pjevač kojeg obožavam još od malih nogu, a to je Deen. Obožavam ga sprdati, nemam drugačijih naklonosti. Samo sprdnja. I svojim pjesmama me fakat može nasmijati i razveseliti.
Deenom protiv droge!

ja:
- Sam Ana
- Sam Iz Petrinje
- Čudna
- Ponekad glupava
- Prekomplicirana osoba stoga me nemojte pokušavat shvatiti, nego samo prihvatite to tako kako je
- Sam osoba koja se neće promijeniti samo tako
- Sam osoba koja se neće prilagođavati kako bi bila prihvaćena
- Kavopija
- Freak koji obožava Švedsku više od ičega
- Osamnejstogodišnjakinja napokon i na žalost
- Volim čitati knjige
- Filmove čudne tematike
- Sam uvijek suprotno od drugih
- Imam bass
- Volim glazbu
- Sam se poljubila s curom
- Hoću biti patolog
- Sam gotova s ovim.

Image Hosted by ImageShack.us
nas dve. Ana, Mihaela.

Image Hosted by ImageShack.us
pijane.

Image Hosted by ImageShack.us
ne pitajte.

Image Hosted by ImageShack.us
negdje u Austriji. limuzina i ja. moja, dakako.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Zašto ne malo slika mene i moje kompanije?!
No, prije toga ću ih malo predstaviti. Ići ću po abecedi.

Danijel – my imagionary friend. Uvijek tu negdje. Promatra sve. Dobra duša je i zgodan je. =)

Darija – cura koju poznam od Osnovne dok smo zajedno Luki đumbir u kapučino stavljale, koji je, btw. bio dobar kako Luka tvrdi. Ona je jaaaako simpatična osoba, uvijek nasmijana, vrckasta i jednostavno osoba koju moraš voljeti!!! A i ona je enormus Ville Valo fan.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dejan M. – moj cimer. Poznamo se već neko vrijeme i otada sam ja njegova kuma i cimerica, iako se uživo nikada nismo vidjeli. No, naš odnos je super i volimo se. Vrajt?! Da. I guess. Jedan veoma duhovit momak i dobra duša. Disco maniac. Lol
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Igor – susjed. Svetski čoek. Enciklopedija starih bendova! Piva man. Muška vezija mene, ajmo reći. Njega također jednostavno moraš voljeti!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Karolina – popovčanka. Glavni depresivac uz mene u razredu. Hrvojka. Nju obožavamo jer je posebna. Biseri su joj za krepat. Nikad ne kuži fore, no nama je baš to fora. Karolina rocks!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Martina – kesulja. Non stop se smije. Ali ju zato i obožavamo. Također je uvijek kontra svih, no na jedan drukčiji naćin. Odabir glazbe joj je veoma čudnovat, no ženska zna uživat. Obožavam telenovele i Mexico.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mihaela - moja čavka. Kriš(ž)ka faca. Uvijek nasmijana, samo ne onda kad se ne smije. Hahaha!!! Šalim se. Jedina razumije moj humor na pravi način i začudo, ne bježi od njega. =) voli Kimija Räikkönena i voli puno pričati. No, zato ju i ja obožavam jer uvijek stvara dobru atmosferu. A i fino nam je kad se popripovedamo nasamo.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mrgan – čupavo stvorenje koje poznam još od Osnovne. Uvijek smo trčali jedno za drugim i uvijek smo se družili i upotpunjavali. Nekada sam ga zvala najboljim prijateljem, dok nisam shvatila da to ipak nije. Ipak je samo prijatelj. Sada se okrenuo na drugu stranu i malo smo se razišli, no one je zauvijek moj prijatelj, kakvim god on putem krenuo.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sanja - frendica koju sam upoznala prek druge frendice i koja je sad moja frendica. fenomenalna cura, piše jako lijepo i uvijek je nasmijana. u njenom društvu nema tuge. samo kes.

Sega – net frendica koju obožavam. Glavne smo kad se krenemo sprdati preko MSN-a, no super nam je i kad ozbiljno popripovedamo. Jednostavno, slažemo se. A zanimljivo je to što smo imenjakinje... =)

Tea – glavni blamator u društvu, no to nam je svima simpatično. Barem se dobro nasmijemo. Fura svoju politiku koja nije uvijek točna, no to je njena stvar.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Žaba – moja kornjača. Preslatko, zeleno, jedva pomično stvorenje. Nema zube, ali ima velki jezik.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us