Get ready with Petra :))

utorak, 19.08.2014.

Hii my loves ! wave
Današnji post je spremanje sa mnom (Petrom ) yes . Ja ću vam pomoći da se spremite za rođendan ,pošto ja sutra idem na rođendan od moje prijateljice odlučila sam o tom pisati .
Prvo kako se našminkati ?
Ako ste mlađi od 14 godina molim vas nemojte se šminkati ,šminka šteti kožu i izgledate puno starije . Ako ste stariji od 14 ili imate 14 po meni je dovoljna maskara i bb krema i labelo ,no ako želite možete staviti tuš ili sjaj za usne .


Što obući ?
Ja sam odlučila obući kožnu suknju ,traper košulju pošto je jako zahladilo u mom kraju .

Vjerujte mi izgleda 1000 x bolje kada se obučete . sretan

Te bijele starke i neke naušnice .

Niste djevojka od suknja i haljina ? Ne brinite se imam par kombinacija za vas sretan .
Jako jednostavna ,a lijepa kombinacija . Stavite neki lančić koji izgleda kao lanac i starke onda imate savršenu kombinaciju cerek .

Ova kombinacija mi je predivna ,možete obući traperice i traper košulju ili neku kariranu košulju isto će izgledati predivno cerek ,no umjesto štikla obucite starke hehe :)) .

Nadam se da sam vam pomogla ,čitajte sutra u 17 sati novi post .
Prijedloge pišite u komentare ili na naš ASK @Juststaystrongandletitgo :)) .
Puuuuno vas voli vaša Petra cerekcerek !!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.