~i don't know.
nedjelja, 27.02.2011.

Trebala sam se javit u četvrtak,ali ovaj tjedan bio mi je užasno naporan tako da sam post odgodila za neki drugi dan.Žao mi je što danas nisam vani,ali sinoćni izlazak me toliko izmorio da sam cijeli dan kao biljka.Povlačim se po kući iz kreveta u krevet.Ali nije ni to loše.

Što se tiče kilograma nemam pojma ništa.Vaga mi se pokvarila,tako da sam trenutno u onom stanju 'nemampojmastamijealinijebasnidametomuci'.Ne osjećam da sam nešto drastično smrsavila,ali mislim da s enisam ni udebljala.Ovaj tjedan sam ionako dosta grijšila,ali ne grizem se previse.Sljedeći će biti bolje,mora!!Još uvijek nemam nikakav točan plan kako mršaviti nego su to sve neke improvizacije i mislim da je to ono najgore.Nikako ne mogu naći nešto što mi u potpunosti odgovara. :(
Psihički:promjenjivo sam.Ubija me učenje i to utječe i na moje zdravlje.Prošli tjedan sam sveukupno spavala 8 sati.Izmorena sam i nemam bas snage za vježbanje pa je pa rčučnjeva i koji trbušnjak u posljednje vrijeme sve što napravim.No,nadam se da će biti bolje.Jedva čekam neki odmor od svega.Ne bih s ebunila na 5-6 dna izležavanja u krevetu s filmovima jer stvarno mi je svega preko glave.Nadam se samo da će se trud isplati.

Nadam se da ste vi curke dobro.Puno vam hvala na podršci.Nisam nešto komentirala,ali nakon objave bacam se na posao.I očekujem neke pozitivne vijesti i komentare. :)
Uživaj te i sretnooo! :**

| 00:59 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |




~1 week ago.
četvrtak, 17.02.2011.

Da,cijeli dan odugovlačim ovaj post.I sad ga pišem u pola jedan umijesto da sjedim i učim.

Pla sam na 62,3 još malo i prvi cilj iako nisam sigurna da cu uspijeti tako brzo.Nekako nemam vjere u sebe i osjećam se izgubljeno.U zadnje vrijeme sam često bolesna i imunitet mi je totalno opao tako da se osjećam još slabije.No,nadam se da će biti bolje.Ne želim se predati.

Nisam ovih dana lutala po blogovima,ali nadam se da ste dobro.Drago mi je to su mene od vas prepoznale a isto tako mi je drago što znam da me nitko ne osuđuje,nitko mi se ne ruga i da postoje ljudi koji se samnom mogu poistovijetiti.Nadam se da cu do 3.6 stici do svog cilja.To nije moj konačni cilj,ali do tada želim imati barem 57 kg.Ovo ljeto idem i na maturalac pa bi bilo poželjno da padne još koja kila.

Eto toliko od mene...Ujutro cu prošvrljati po vašim blogovima jer mi se trenutno oči sklapaju od umora.Hvala vam svima i sretno curke! :)

| 00:20 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |




~start!
utorak, 08.02.2011.

Opet se vraćam na stare navike.Shvaćam da bez pisanja bloga i prenošenja osjeća na papir ne uspijevam.Ne želim opet ući u neki začar krug niti želim sebi nanjeti zlo,ali moram smršaviti.Jednostavno moram!!!

U zadnje vrijeme sve je više stresova,nekih zbunjujućih situacija u mom životu s kojim se iskreno ne znam nositi.No,ipak se nadam da ću ovdje naći podršku.Barem jednu osobu koju će zanimati anonimka. :)
Za sada se oslanjam na vježbanje i smanjeni unos kalorija,hrane,svega...Dok ne smislim nešta bolje i efikasnije.Ako bilo tko ima savijet,rado ću ga poslušati! :)

| 21:40 | Komentari (5) | On/Off | Print | # |




Bea

-17.
-gimnazija.
-internet ovisnik.
-ljubitelj knjiga
♥..♥ ..♥ ..♥


The card

Visina:157 cm
Težina:63 kg
BMI:25,6

1.cilj:60 kg
2.cilj:57 kg
5.cilj:54 kg


zašto?

-želim ravan trbuh
-želim čvršće i tanje noge
-želim više samopouzdanja
-želim ljeti nositi kratko
-želim bit bezbrižna
-želim nositi haljine

Image and video hosting by TinyPic


....


credits
murderscene - balloons