Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Hy!!!!
OPREZZZ!!!!!!
Ovaj blog je samo za TH fanove, i njima je posvećen cijeli moj blog, dobro ajde....bit' će i tu par riječi o meni..da nebum baš skromna...ali ono...ja sam totalka freak za tokićima tak da ono....fanovi navaljujte....!!!!!
hehe....
poozzzz
love ya all...koji ćete me čitati!!!



ajde sada nešto o meni....

ime: Tamara
prezime: G...ma kaj će vam to smijeh
god.: 16
datum rođenja: 22.1.91'
grad: Zagreb
kvart: Trnje (obožavam taj kvart, ali uskoro Stenjevec) rolleyes
kaj slušam: rap, rock, r'n'b
naj grupe: TOKIO HOTEL, Vanilla Ninja...
naj pjevač/rapper: Raptile (brutalan jee)
OBOŽAVAM: TOMA KAULITZAA!!!!
naj boja: svijetlo plava, roza cerek, crna i narančasta
škola: PŠVP (Prirod. Šk. Vladimira Preloga)
ljubimac: pas - Floppy (hrv. ovčar)
naj auto: Hummer (luda sam za tim autom i želiimm gaa)
naj frendica: VANESSA (ma kaj bi ja bez nje) moja polovica života smijeh heh...
hoby: plivanje
alkohol: kod mene još NE POSTOJI - mrzim ga, kao i cigarete i ta sva ostala sranja kaj uz to idu... 'čisto dete' smijeh
ekipa: moja najbolja ekipa su: (dakle stari osnovnjak OBAVEZNO!!!) - al' ono nea nas puno, - Katarina, Vanessa, Ana, Marin i Ivan ... to je ono, ekipa i pol...!! (obožavam ih sve)
nalazimo se svaki vikend skoro, gleamo filmove, idemo u grad (samo kaj ja u zadnje vrijeme nemrem (i sorryte mi zbog toga) jeliam hrpu toga skoro svaki vikend i tako to!!!)
a ova druga ekipa je ekipa iz srednje a to su: Marina, Mateja, Pepa, Tea, Lucija i Natalija - kaj da kažem o njima, nego živi smjeh od ekipe!!!!
e ovo je fakat već jadno i dosadno, fakat ne znam kaj da još napišem!!!ovo je ajmo to tako reć, nekaj ''bitno'' tek tolko da nekaj 'znate' smijeh


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ehehehee.... smijeh wink

moram jednostavno ovo napisati...
samo da natuknem ''Tomovih ruku djelo''
rofl yes yes smijeh njami
naravno, govorim o jednoj pjesmi - a to je naravno
'Reden'!!!!
jaoo...kako je pjesma preeeedobbraaa.......Tomu naravno
takve riječi idu, i fakat su riječi fenomenalnee, a Bill je
PREDOBRO pjevaaa....tak taj neki glas s 'usklicima' i predobro mi je ono na kraju pjesme - kad se ponavlja
reden....reden....reden.... i onda kad se čuje ona ženskica sa strane kaj stenje....ehehehee....supač se uklapa u pjesmu, naravno, dobar dodatak da pjesmu napravi complete savršenom!!!! thumbup yes wink yes naughty naughty
a sad vam evo SAMO PRIJEVOD pjesme.....
*hihi* ....
uživajte...

*REDEN* (pričajmo) = ja mislim!! smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Hallo
stojiš na mojim vratima
inače ovdje nema nikoga
osim tebe i mene
okay, ipak uđi naprijed
ostatak će doći sam od sebe
u sobi 483

Ovdje unutra
nikad nije zaista dan
to svijetlo stiže
iz mini bara
i jutro će stići
također bez svijetla
dobro došla u hotel

Mi ćemo samo pričati
i sada lezi tu
i ja ću leći pokraj tebe
pričajmo
pričajmo

dođi tu - mi nećemo postojati
već smo se pripremili
*ne ometaj* naughty
svejedno - gdje ćemo biti ujutro
Svijet je sada tu unutra
Lezi opet tu

Čujem te
vidim tvoj obraz
tvoje usne
su otvorene
govore polagano
molim te, ne tako brzo
dobro došla u hotel

Mi ćemo samo pričati
i sada lezi tu
i ja ću leći pokraj tebe
pričajmo
pričajmo

Pred vratima alarm
zove cijeli svijet
sve vuče na mene
ja ću sa svima osim tebe
pričati
pričati

Mi ćemo samo pričati
i sada lezi tu
i ja ću leći pokraj tebe
pričajmo
pričajmo

ooo daaa.....kao što je i jedna cura napisala -
al' bi se s njim NAPRIČALA!!!!! naughty nut naughty yes

ali....stvarno....ja sam si baš razmišljala....
daj zamislite dobiti takvu priliku, doći do hotela, otkriti di im
je soba..... (u mom smislu = TOMOVA SOBA) naughty
i stati pred nju i pokucati na vrata.....ihihihi...
sad mi je malo mašta proradila yes wink .....
ali....onak jaoo....šta ja već sve nisam zamišljala.....
uuhh... *DIRTY GIRL* .... ali to samo zna moja bestica i ja!!!! wink yes

jednog lijepog dana možda...... nut naughty
(moš' si mislit' kak....) pihh...

pošto sam već stavila video .....
ajde, da stavimo i lyrics od MONSOON!!!!! thumbup

I'm staring at a broken door,
There's nothing left here anymore
My room is cold,
It's making me insane.
I've been waiting here so long,
But the moment seems to 've become,
I see the dark clouds coming up again.

Running through the monsoon,
Beyond the world,
To the end of time,
Where the rain won't hurt

Fighting the storm,
Into the blue,
And when I loose myself I think of you,
Together we'll be running somewhere new

Through the monsoon.
Just me and you.

A half moon's fading from my sight,
I see your vision in this light.
But now it's gone and left me so alone

I know I have to find you now,
Can hear your name, I don't know how.
Why can't we make this darkness feel like home?

Running through the monsoon,
Beyond the world,
To the end of time,
Where the rain won't hurt

Fighting the storm,
Into the blue,
And when I loose myself I think of you,
Together we'll be running somewhere new
And nothing can hold me back from you.

Through the monsoon. Hey! Hey!

I'm fighting all this power,
Coming in my way
Let it sail me straight to you,
I'll be running night and day.

I'll be with you soon
Just me and you.

We'll be there soon
So soon.

Running through the monsoon,
Beyond the world,
To the end of time,
Where the rain won't hurt

Fighting the storm,
Into the blue,
And when I loose myself I think of you,
Together we'll be running somewhere new
And nothing can hold me back from you.

Through the monsoon.
Through the monsoon.
Just me and you.
Through the monsoon.
Just me and you.


VaniLLa NiNJa!!!!

*Piiret*
Image Hosted by ImageShack.us

*Lenna*
Image Hosted by ImageShack.us

*Maarja*
Image Hosted by ImageShack.us

Lyrics = * L I A R * !!!!!! thumbup
predobra stvar, poslušajte pjesmu!!!

We found a place to be
So far from despondency
But you found a thousand ways
To shadow up my face

Your kisses turned from hot to cold
And I felt - like a centerfold
Cheap 'n' nasty - with dirty men
Lookin' for love that they never will get

Sitting in the dark just feeling low
I'm ruined to the heart - I'm on the road
To nowhere - to nowhere
If you wanna lie to me again
There is a rotten place they call the end
Just go there - and stay there

Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...

You took a quick escape
But left your lies in perfect shape
As long as my mem'ries live
I never will - forgive you

So if we meet - somewhere tonight
You'd better - be set to fight
In the darkness - of missing stars
You won't see me
But you'll feel me inside

Sitting in the dark just feeling low
I'm ruined to the heart - I'm on the road
To nowhere - to nowhere
If you wanna lie to me again
There is a rotten place they call the end
Just go there - and stay there

Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
The winds of change - blow through my soul
And the warlords try to take control
I will never rely on you
And the pain will hit you sham on you

Sitting in the dark just feeling low
I'm ruined to the heart - I'm on the road
To nowhere - to nowhere
If you wanna lie to me again
There is a rotten place they call the end
Just go there - and stay there

Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
Liar


Image Hosted by ImageShack.us

In Die Nacht

In mir wird es langsam kalt
Wie lang könn´ wir beide hier noch sein?
Bleibt hier
Die Schatten woll´n mich hol´n
Doch wenn wir gehen
Dann gehen wir nur zu zweit
Du bist alles was ich bin
Und alles was durch meine Ader fließt
Immer werden wir uns tragen
Egal wohin wir fahr´n
Egal wie tief

Ich will da nicht allein sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht
Irgendwann wird es Zeit sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht

Ich höre wenn du leise schreist
Spüre jeden Atemzug von dir
Und auch wenn das Schicksal uns zerreißt
Egal was danach kommt das teilen wir

Ich will da nicht allein sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht
Irgendwann wird es Zeit sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht

In die Nacht…irgendwann…
In die Nacht…nur mit dir zusamm´

Halt mich sonst treib ich alleine in die Nacht
Nimm mich mit und halt mich
sonst treib ich allein in die Nacht

Ich will da nicht allein sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht
Irgendwann wird es Zeit sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht

Du bist alles was ich bin
und alles was durch meine Ader fließt




Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

*Angel u civilu*

... *Bill meine herz is alle fur dich* ...

*Watrinicaaaa*

Tokio hotel No. 1

TH *rulez* my *life*

jeja_th

TH 4 ever!!!!

*devilish kiky*

*Anchy Bill*

**Alma**

*Billowa Tammy*

BiLLow@ malen@

reden....

*Dum Spiro Spero*

*mecky the outsider*

*trixy*

*mecky & kobiLLa*

*TH TommY* dečko s odličnim blogom!!! =D

*...SandY - angel broken inside ... *

***toky***

*TH Lančicaa*

*HiLf MiR fLiEgEn*

četvrtak, 07.06.2007.

That's how I like it ....

oyLLa, peoplee!!!

Četvrtak nam je u zraku, nema nastave, neću reć da nea škole, kad je ima....ugl. da, danas je Tjelovo, i fakat je zakon, kja nea škole, lijepo ljenčarenje, ah....uživancijaa!!! thumbup mada je ružan dan, ali ono....ajde....pa reko' aj da napišem post!!
da, sam kaj od zutra moram učiti....onak, sljedeći tjedan me pita biologiju, povijest i hrv., ALI to nije sve, pišemo zadaćnicu iz latinskog, ispravljam ocjenu iz korektivne (nekaj slično ko tjelesni, tj. ja imam 5 iz tjelesnog, ali ta korektivna je užasan predmet, no gimnastika je to) bljakk... mad headbang rolleyes

e vam se sviđa my new dizajnić??? meni je tak simpaa!
znam da sam ih u dva dana promijenila 3 ali...kad se nemrem odlučit koji da stavim....
jaooo...koji užas e, našu profu iz fizike, profa mi je takoo super, jučer ju je udari kamion dok je išla u školu, i sada uopće nebude došla u školu...jadna...baš mi ju je žao, na traumi je još uvijek...
kak užasno...ah...no dobro...neću o tužnim temama, na svom blogeku želim vesele teme!!! thumbup
e da se pohvalim, imali smo tekmu iz nogometa u uto. i jeeee...
ajde, nismo pobijedili, jel je to bilo za prvenstvo, osvojili mso drugo mjesto!!! thumbup i to je nekaj, ja zabih 2 gola....jepee!!!!! kad smo igrali, grom je zdipio školu, ali ne jako...niš nije bilo, šteta....samo su komp. crknuli, haha briga me, nisu moji....

jučer je bila tekma
Hrvatska - Rusija....0:0 ali kaj ćeš, ja se slažem da smo predobro odigralii!!! thumbup hrvatska

e ja sada nebi preveć duljila...
stavit ću vam kojih par sljikica.......
ajde, da i ja to spomenem......izašao je new cd - Room 483 i Scream, dal je razlika samo u omotima ne znam....sam da nije u pjesmama....mada mislim da je na Room-u dodatak - black, instant karma....a neam blage, moramo se sami uvjeriti!! thumbup

Image Hosted by ImageShack.us


ovog nea na cd-u, ali ja sam ovu verziju stavila, poslušajte, predobro jee!!!
*MONSOON (Club Remix)*




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

hm...pitam se pitam.....kad su na telki???
aha.....evo ga...mali popis, gdje su i kada....

Svibanj:
* 09.06.2007 RTL-show, "Let`s dance", 21:15
* 17.06.2007 MTV, Madrid (Spain) Concert from 14.06.2007
* 21.06.2007 Pro 7, Tokio Hotel unplugged - Live in Paris, 23:30
* 25.06.2007 Europe2 TV (France), "Trabendo Session" (recorded 09.05.2007), 20:45


Nastupi:
Svibanj:
* 12.06.2007 Autograph Signing Session at Bengan's (Music Store). Stockholm, Sweden
* 14.06.2007 MTV Day, Madrid, Spain
* 15.06.2007 FESTIVALBAR 2007, Milan (Italy) - Piazza Duomo
* 21.06.2007 World Music Day, France



sweet end...smijeh
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

grrrrr.....ovo je fakat malo bezobrazno od ove gadure, no dobro, bolje da si ljubi dečka, nego Toma!!! hehe yes wink
Image Hosted by ImageShack.us

woow....kojih fora bedževa imaa.....
Image Hosted by ImageShack.us

i za kraj, TH posteljina, koju ću, nadam se, dobiti, nigdje nemrem nać.... rolleyes baš mutavo...
Image Hosted by ImageShack.us

ljudovi moji ja vam odo....

bokiććć!!!!

- 16:18 - Komentari (112) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>