Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Hy!!!!
OPREZZZ!!!!!!
Ovaj blog je samo za TH fanove, i njima je posvećen cijeli moj blog, dobro ajde....bit' će i tu par riječi o meni..da nebum baš skromna...ali ono...ja sam totalka freak za tokićima tak da ono....fanovi navaljujte....!!!!!
hehe....
poozzzz
love ya all...koji ćete me čitati!!!



ajde sada nešto o meni....

ime: Tamara
prezime: G...ma kaj će vam to smijeh
god.: 16
datum rođenja: 22.1.91'
grad: Zagreb
kvart: Trnje (obožavam taj kvart, ali uskoro Stenjevec) rolleyes
kaj slušam: rap, rock, r'n'b
naj grupe: TOKIO HOTEL, Vanilla Ninja...
naj pjevač/rapper: Raptile (brutalan jee)
OBOŽAVAM: TOMA KAULITZAA!!!!
naj boja: svijetlo plava, roza cerek, crna i narančasta
škola: PŠVP (Prirod. Šk. Vladimira Preloga)
ljubimac: pas - Floppy (hrv. ovčar)
naj auto: Hummer (luda sam za tim autom i želiimm gaa)
naj frendica: VANESSA (ma kaj bi ja bez nje) moja polovica života smijeh heh...
hoby: plivanje
alkohol: kod mene još NE POSTOJI - mrzim ga, kao i cigarete i ta sva ostala sranja kaj uz to idu... 'čisto dete' smijeh
ekipa: moja najbolja ekipa su: (dakle stari osnovnjak OBAVEZNO!!!) - al' ono nea nas puno, - Katarina, Vanessa, Ana, Marin i Ivan ... to je ono, ekipa i pol...!! (obožavam ih sve)
nalazimo se svaki vikend skoro, gleamo filmove, idemo u grad (samo kaj ja u zadnje vrijeme nemrem (i sorryte mi zbog toga) jeliam hrpu toga skoro svaki vikend i tako to!!!)
a ova druga ekipa je ekipa iz srednje a to su: Marina, Mateja, Pepa, Tea, Lucija i Natalija - kaj da kažem o njima, nego živi smjeh od ekipe!!!!
e ovo je fakat već jadno i dosadno, fakat ne znam kaj da još napišem!!!ovo je ajmo to tako reć, nekaj ''bitno'' tek tolko da nekaj 'znate' smijeh


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ehehehee.... smijeh wink

moram jednostavno ovo napisati...
samo da natuknem ''Tomovih ruku djelo''
rofl yes yes smijeh njami
naravno, govorim o jednoj pjesmi - a to je naravno
'Reden'!!!!
jaoo...kako je pjesma preeeedobbraaa.......Tomu naravno
takve riječi idu, i fakat su riječi fenomenalnee, a Bill je
PREDOBRO pjevaaa....tak taj neki glas s 'usklicima' i predobro mi je ono na kraju pjesme - kad se ponavlja
reden....reden....reden.... i onda kad se čuje ona ženskica sa strane kaj stenje....ehehehee....supač se uklapa u pjesmu, naravno, dobar dodatak da pjesmu napravi complete savršenom!!!! thumbup yes wink yes naughty naughty
a sad vam evo SAMO PRIJEVOD pjesme.....
*hihi* ....
uživajte...

*REDEN* (pričajmo) = ja mislim!! smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Hallo
stojiš na mojim vratima
inače ovdje nema nikoga
osim tebe i mene
okay, ipak uđi naprijed
ostatak će doći sam od sebe
u sobi 483

Ovdje unutra
nikad nije zaista dan
to svijetlo stiže
iz mini bara
i jutro će stići
također bez svijetla
dobro došla u hotel

Mi ćemo samo pričati
i sada lezi tu
i ja ću leći pokraj tebe
pričajmo
pričajmo

dođi tu - mi nećemo postojati
već smo se pripremili
*ne ometaj* naughty
svejedno - gdje ćemo biti ujutro
Svijet je sada tu unutra
Lezi opet tu

Čujem te
vidim tvoj obraz
tvoje usne
su otvorene
govore polagano
molim te, ne tako brzo
dobro došla u hotel

Mi ćemo samo pričati
i sada lezi tu
i ja ću leći pokraj tebe
pričajmo
pričajmo

Pred vratima alarm
zove cijeli svijet
sve vuče na mene
ja ću sa svima osim tebe
pričati
pričati

Mi ćemo samo pričati
i sada lezi tu
i ja ću leći pokraj tebe
pričajmo
pričajmo

ooo daaa.....kao što je i jedna cura napisala -
al' bi se s njim NAPRIČALA!!!!! naughty nut naughty yes

ali....stvarno....ja sam si baš razmišljala....
daj zamislite dobiti takvu priliku, doći do hotela, otkriti di im
je soba..... (u mom smislu = TOMOVA SOBA) naughty
i stati pred nju i pokucati na vrata.....ihihihi...
sad mi je malo mašta proradila yes wink .....
ali....onak jaoo....šta ja već sve nisam zamišljala.....
uuhh... *DIRTY GIRL* .... ali to samo zna moja bestica i ja!!!! wink yes

jednog lijepog dana možda...... nut naughty
(moš' si mislit' kak....) pihh...

pošto sam već stavila video .....
ajde, da stavimo i lyrics od MONSOON!!!!! thumbup

I'm staring at a broken door,
There's nothing left here anymore
My room is cold,
It's making me insane.
I've been waiting here so long,
But the moment seems to 've become,
I see the dark clouds coming up again.

Running through the monsoon,
Beyond the world,
To the end of time,
Where the rain won't hurt

Fighting the storm,
Into the blue,
And when I loose myself I think of you,
Together we'll be running somewhere new

Through the monsoon.
Just me and you.

A half moon's fading from my sight,
I see your vision in this light.
But now it's gone and left me so alone

I know I have to find you now,
Can hear your name, I don't know how.
Why can't we make this darkness feel like home?

Running through the monsoon,
Beyond the world,
To the end of time,
Where the rain won't hurt

Fighting the storm,
Into the blue,
And when I loose myself I think of you,
Together we'll be running somewhere new
And nothing can hold me back from you.

Through the monsoon. Hey! Hey!

I'm fighting all this power,
Coming in my way
Let it sail me straight to you,
I'll be running night and day.

I'll be with you soon
Just me and you.

We'll be there soon
So soon.

Running through the monsoon,
Beyond the world,
To the end of time,
Where the rain won't hurt

Fighting the storm,
Into the blue,
And when I loose myself I think of you,
Together we'll be running somewhere new
And nothing can hold me back from you.

Through the monsoon.
Through the monsoon.
Just me and you.
Through the monsoon.
Just me and you.


VaniLLa NiNJa!!!!

*Piiret*
Image Hosted by ImageShack.us

*Lenna*
Image Hosted by ImageShack.us

*Maarja*
Image Hosted by ImageShack.us

Lyrics = * L I A R * !!!!!! thumbup
predobra stvar, poslušajte pjesmu!!!

We found a place to be
So far from despondency
But you found a thousand ways
To shadow up my face

Your kisses turned from hot to cold
And I felt - like a centerfold
Cheap 'n' nasty - with dirty men
Lookin' for love that they never will get

Sitting in the dark just feeling low
I'm ruined to the heart - I'm on the road
To nowhere - to nowhere
If you wanna lie to me again
There is a rotten place they call the end
Just go there - and stay there

Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...

You took a quick escape
But left your lies in perfect shape
As long as my mem'ries live
I never will - forgive you

So if we meet - somewhere tonight
You'd better - be set to fight
In the darkness - of missing stars
You won't see me
But you'll feel me inside

Sitting in the dark just feeling low
I'm ruined to the heart - I'm on the road
To nowhere - to nowhere
If you wanna lie to me again
There is a rotten place they call the end
Just go there - and stay there

Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
The winds of change - blow through my soul
And the warlords try to take control
I will never rely on you
And the pain will hit you sham on you

Sitting in the dark just feeling low
I'm ruined to the heart - I'm on the road
To nowhere - to nowhere
If you wanna lie to me again
There is a rotten place they call the end
Just go there - and stay there

Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
Liar


Image Hosted by ImageShack.us

In Die Nacht

In mir wird es langsam kalt
Wie lang könn´ wir beide hier noch sein?
Bleibt hier
Die Schatten woll´n mich hol´n
Doch wenn wir gehen
Dann gehen wir nur zu zweit
Du bist alles was ich bin
Und alles was durch meine Ader fließt
Immer werden wir uns tragen
Egal wohin wir fahr´n
Egal wie tief

Ich will da nicht allein sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht
Irgendwann wird es Zeit sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht

Ich höre wenn du leise schreist
Spüre jeden Atemzug von dir
Und auch wenn das Schicksal uns zerreißt
Egal was danach kommt das teilen wir

Ich will da nicht allein sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht
Irgendwann wird es Zeit sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht

In die Nacht…irgendwann…
In die Nacht…nur mit dir zusamm´

Halt mich sonst treib ich alleine in die Nacht
Nimm mich mit und halt mich
sonst treib ich allein in die Nacht

Ich will da nicht allein sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht
Irgendwann wird es Zeit sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht

Du bist alles was ich bin
und alles was durch meine Ader fließt




Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

*Angel u civilu*

... *Bill meine herz is alle fur dich* ...

*Watrinicaaaa*

Tokio hotel No. 1

TH *rulez* my *life*

jeja_th

TH 4 ever!!!!

*devilish kiky*

*Anchy Bill*

**Alma**

*Billowa Tammy*

BiLLow@ malen@

reden....

*Dum Spiro Spero*

*mecky the outsider*

*trixy*

*mecky & kobiLLa*

*TH TommY* dečko s odličnim blogom!!! =D

*...SandY - angel broken inside ... *

***toky***

*TH Lančicaa*

*HiLf MiR fLiEgEn*

subota, 26.05.2007.

Pa de ste ljudi????!!!!!



Dobar dan! smijeh wave
Da, ja sam opet sama....hehe....moji tam uređuju tatin stan u Samoboru ....

Eto, opet je subota, a ja pišem post....
baš mi je nekako dosadno, jedino kaj tu zezam psa - Floppya!!!
ali sada čori!!!! rolleyes

Ali, jedino jedva čekam navečer.....yeeeee!!!! thumbup
Idem s ekipom u kino, idemo gledati Pirate s Kariba 3!!!!
can't wait!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Da, naziv posta......-----.....imam samo 24 commića rolleyes
niste se baš trudili doći.....ali nea beda....
tak svejedno....

neam baš neke teme za pisanje, ali pišem ovaj zbog 2 razloga
1. - zato kaj mi je dosadno
2. - zato kaj imam preodličnih slikaa!! thumbup

pa da krenemo odma na sljikice: može??? daaa.....thumbup yes ***enjoy***

prvo par slika od Tokića:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

jedna starija predobrraaa slika
Image Hosted by ImageShack.us

evo, i čak 1. interview!!!!

Engleski je, ma razumijeti ćete vi to..... thumbup
e predobar je interview!!!

1. When you meet a girl you first look at…
a) …The eyes - Bill Gustav
b) …The breast - Tom
c) …The ass - Georg
d) …The whole picture.

2. Do you believe in love at first sight?
a) Yes, off course - Bill
b) It already happened to me
c) I believe in it, but it hasn't happened to me yet
d) No, that doesn't exist. You have to get to know a person first - Tom Georg Gustav

3. The most important thing in a relationship is…
a) …Honesty - Bill Georg Gustav
b) …Trust - Bill Georg Gustav
c) …Fun - Tom Georg
d) …Soulmateship


4. What is for you a perfect night with your girlfriend?
a) Making it comfortable at home… - Georg
b) Going to a restaurant and after that to the movies
c) Going to party together with our friends - Bill Tom
d) Every night with her is a joy - Gustav

5. You always fall in love…
a) …with the wrong one
b) …with difficult girls - Bill
c) …not very often - Bill Tom Georg Gustav
d) …very often over and over again

6. When you are in love, then…
a) …you feel like you can handle the whole world
b) …you are holding back and think about what could happen
c) …you constantly think about if she likes you as much as you like her
d) …you constantly think about her and talk about her - Bill Gustav


7. Romance is…
a) …wonderful and necessary in a relationship - Bill
b) …overestimated - Tom
c) …sometimes nice
d) …ok, since the girls like it so much - Georg Gustav


8. It's the first date with a girl: what are you going to do?
a) I make a candle light dinner for hem - Gustav
b) We go to the movies together
c) I ask her to come over, we'll see what happens… - Bill Tom Georg
d) We'll go to a go-kart race. That's just fun


9. Your ex-girlfriends will describe you as…
a) …honest and loyal - Georg
b) …exciting and a leader
c) …romantic and free
d) …adventures and open - Bill Tom
Gustav: no opinion


10. On a party your girlfriend flirts with some guys. How do you react?
a) No matter! I trust her - Tom Gustav
b) I'll just wait and watch what's gonna happen - Georg
c) I go over there and distract her from the guys
d) I'll ask her what the hell she is doing - Bill

11. How do you handle a broken heart?
a) I get drunk
b) I lock myself in my room
c) I am hooking up with new girls - Georg
d) I talk with friends - Bill Georg
Gustav: listens to music


12. You find out that your best friends girl is cheating on him. What do you do?
a) I tell him - Bill Tom Georg
b) I tell her to tell him, or I will do it for her..
c) I think about what to do first
d) I won't get involved in that. That's there business
Gustav: I wait till he finds out himself

13. Your girlfriend tells you that she has cheated on you. How do react?
a) I break up with her - Bill Tom Georg
b) I talk with her and ask her why - Gustav: …and after that break up with her
c) I come clean to the other guy (correct me if I'm wrong) - Bill
d) When I really love her, I'll forgive her

14. You fall in love with the girlfriend of your best friend, what now?
a) I have to forget her - Bill Tom Georg Gustav
b) I tell it to my friend - Bill
c) Girls are more important then friends
d) I tell her how I feel and let her make the decision…


15. After the break up your ex starts telling intimate things and untrue stories about you. How do you react?
a) She wish she hadn't done that. I know many more painful stories about her - Tom
b) I tell her to cut it with the crap - Bill
c) I don't care. My friends don't believe her anyway - Gustav Georg
d) I'll pull a trick on her she won't forget in a long time

16. I the hotel elevator you have a good conversation with a nice girl. When she gets out she gives you her phone number. What do you do?
a) Nothing!
b) I'll ask the boys what to do... - Bill
c) I have to know her and ask her to dinner - Gustav
d) Sounds like an adventure! I'll call her - Tom Georg

17. What do you think about one-night-stands?
a) Why not, I think it's ok - Tom Gustav: sometimes
b) Never!! - Bill
c) When both agree on it I think it's ok - Georg
d) Maybe baby…


18.A friend talks about his sex life and the girls he slept with. How do you respond?
a) That's just painful and I will tell him that too - Gustav
b) I think it's childish but when he likes that…
c) I tell him he hurts the feelings of the girls with his talking
d) Why not? It's just entertaining… - Bill Tom Georg Gustav


19. Which one of these girls is your favourite?
a) Angelina Jolie - Bill Tom Georg
b) Avril Lavigne
c) Jessica Alba - Gustav
d) Rihanna
e) Eva Longoria - Georg Gustav
f) Shakira
g) Gulcan
h) Ashley Olsen - Bill Tom Georg


predobrooo.....


ajmo mi sad dalje na sljikice!!!

kako je ovo predobro, ja bi too!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Tomek skače, hahahahahaha
Image Hosted by ImageShack.us

ovo su vam (ali ne moje, našla sam to) slike s koncića iz Beča.....
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovo znam, to je bilo na pjesmu 'reden'!!! 2 sweet!!
Image Hosted by ImageShack.us

Backstage iz Beča....
Image Hosted by ImageShack.us

neki klinjo je dobio backstage.......baš dobro!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

sljikice s koncića iz Kolna...
hihi
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

nekaj smiješno.....rofl TOM of course!! thumbup
Image Hosted by ImageShack.us

wallpaper Billa & Toma....
Image Hosted by ImageShack.us

eto to bi bilo to ovog puta....
pusica svima ......... kiss

Do viđenja! mah

- 16:01 - Komentari (53) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>