Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Hy!!!!
OPREZZZ!!!!!!
Ovaj blog je samo za TH fanove, i njima je posvećen cijeli moj blog, dobro ajde....bit' će i tu par riječi o meni..da nebum baš skromna...ali ono...ja sam totalka freak za tokićima tak da ono....fanovi navaljujte....!!!!!
hehe....
poozzzz
love ya all...koji ćete me čitati!!!



ajde sada nešto o meni....

ime: Tamara
prezime: G...ma kaj će vam to smijeh
god.: 16
datum rođenja: 22.1.91'
grad: Zagreb
kvart: Trnje (obožavam taj kvart, ali uskoro Stenjevec) rolleyes
kaj slušam: rap, rock, r'n'b
naj grupe: TOKIO HOTEL, Vanilla Ninja...
naj pjevač/rapper: Raptile (brutalan jee)
OBOŽAVAM: TOMA KAULITZAA!!!!
naj boja: svijetlo plava, roza cerek, crna i narančasta
škola: PŠVP (Prirod. Šk. Vladimira Preloga)
ljubimac: pas - Floppy (hrv. ovčar)
naj auto: Hummer (luda sam za tim autom i želiimm gaa)
naj frendica: VANESSA (ma kaj bi ja bez nje) moja polovica života smijeh heh...
hoby: plivanje
alkohol: kod mene još NE POSTOJI - mrzim ga, kao i cigarete i ta sva ostala sranja kaj uz to idu... 'čisto dete' smijeh
ekipa: moja najbolja ekipa su: (dakle stari osnovnjak OBAVEZNO!!!) - al' ono nea nas puno, - Katarina, Vanessa, Ana, Marin i Ivan ... to je ono, ekipa i pol...!! (obožavam ih sve)
nalazimo se svaki vikend skoro, gleamo filmove, idemo u grad (samo kaj ja u zadnje vrijeme nemrem (i sorryte mi zbog toga) jeliam hrpu toga skoro svaki vikend i tako to!!!)
a ova druga ekipa je ekipa iz srednje a to su: Marina, Mateja, Pepa, Tea, Lucija i Natalija - kaj da kažem o njima, nego živi smjeh od ekipe!!!!
e ovo je fakat već jadno i dosadno, fakat ne znam kaj da još napišem!!!ovo je ajmo to tako reć, nekaj ''bitno'' tek tolko da nekaj 'znate' smijeh


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ehehehee.... smijeh wink

moram jednostavno ovo napisati...
samo da natuknem ''Tomovih ruku djelo''
rofl yes yes smijeh njami
naravno, govorim o jednoj pjesmi - a to je naravno
'Reden'!!!!
jaoo...kako je pjesma preeeedobbraaa.......Tomu naravno
takve riječi idu, i fakat su riječi fenomenalnee, a Bill je
PREDOBRO pjevaaa....tak taj neki glas s 'usklicima' i predobro mi je ono na kraju pjesme - kad se ponavlja
reden....reden....reden.... i onda kad se čuje ona ženskica sa strane kaj stenje....ehehehee....supač se uklapa u pjesmu, naravno, dobar dodatak da pjesmu napravi complete savršenom!!!! thumbup yes wink yes naughty naughty
a sad vam evo SAMO PRIJEVOD pjesme.....
*hihi* ....
uživajte...

*REDEN* (pričajmo) = ja mislim!! smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Hallo
stojiš na mojim vratima
inače ovdje nema nikoga
osim tebe i mene
okay, ipak uđi naprijed
ostatak će doći sam od sebe
u sobi 483

Ovdje unutra
nikad nije zaista dan
to svijetlo stiže
iz mini bara
i jutro će stići
također bez svijetla
dobro došla u hotel

Mi ćemo samo pričati
i sada lezi tu
i ja ću leći pokraj tebe
pričajmo
pričajmo

dođi tu - mi nećemo postojati
već smo se pripremili
*ne ometaj* naughty
svejedno - gdje ćemo biti ujutro
Svijet je sada tu unutra
Lezi opet tu

Čujem te
vidim tvoj obraz
tvoje usne
su otvorene
govore polagano
molim te, ne tako brzo
dobro došla u hotel

Mi ćemo samo pričati
i sada lezi tu
i ja ću leći pokraj tebe
pričajmo
pričajmo

Pred vratima alarm
zove cijeli svijet
sve vuče na mene
ja ću sa svima osim tebe
pričati
pričati

Mi ćemo samo pričati
i sada lezi tu
i ja ću leći pokraj tebe
pričajmo
pričajmo

ooo daaa.....kao što je i jedna cura napisala -
al' bi se s njim NAPRIČALA!!!!! naughty nut naughty yes

ali....stvarno....ja sam si baš razmišljala....
daj zamislite dobiti takvu priliku, doći do hotela, otkriti di im
je soba..... (u mom smislu = TOMOVA SOBA) naughty
i stati pred nju i pokucati na vrata.....ihihihi...
sad mi je malo mašta proradila yes wink .....
ali....onak jaoo....šta ja već sve nisam zamišljala.....
uuhh... *DIRTY GIRL* .... ali to samo zna moja bestica i ja!!!! wink yes

jednog lijepog dana možda...... nut naughty
(moš' si mislit' kak....) pihh...

pošto sam već stavila video .....
ajde, da stavimo i lyrics od MONSOON!!!!! thumbup

I'm staring at a broken door,
There's nothing left here anymore
My room is cold,
It's making me insane.
I've been waiting here so long,
But the moment seems to 've become,
I see the dark clouds coming up again.

Running through the monsoon,
Beyond the world,
To the end of time,
Where the rain won't hurt

Fighting the storm,
Into the blue,
And when I loose myself I think of you,
Together we'll be running somewhere new

Through the monsoon.
Just me and you.

A half moon's fading from my sight,
I see your vision in this light.
But now it's gone and left me so alone

I know I have to find you now,
Can hear your name, I don't know how.
Why can't we make this darkness feel like home?

Running through the monsoon,
Beyond the world,
To the end of time,
Where the rain won't hurt

Fighting the storm,
Into the blue,
And when I loose myself I think of you,
Together we'll be running somewhere new
And nothing can hold me back from you.

Through the monsoon. Hey! Hey!

I'm fighting all this power,
Coming in my way
Let it sail me straight to you,
I'll be running night and day.

I'll be with you soon
Just me and you.

We'll be there soon
So soon.

Running through the monsoon,
Beyond the world,
To the end of time,
Where the rain won't hurt

Fighting the storm,
Into the blue,
And when I loose myself I think of you,
Together we'll be running somewhere new
And nothing can hold me back from you.

Through the monsoon.
Through the monsoon.
Just me and you.
Through the monsoon.
Just me and you.


VaniLLa NiNJa!!!!

*Piiret*
Image Hosted by ImageShack.us

*Lenna*
Image Hosted by ImageShack.us

*Maarja*
Image Hosted by ImageShack.us

Lyrics = * L I A R * !!!!!! thumbup
predobra stvar, poslušajte pjesmu!!!

We found a place to be
So far from despondency
But you found a thousand ways
To shadow up my face

Your kisses turned from hot to cold
And I felt - like a centerfold
Cheap 'n' nasty - with dirty men
Lookin' for love that they never will get

Sitting in the dark just feeling low
I'm ruined to the heart - I'm on the road
To nowhere - to nowhere
If you wanna lie to me again
There is a rotten place they call the end
Just go there - and stay there

Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...

You took a quick escape
But left your lies in perfect shape
As long as my mem'ries live
I never will - forgive you

So if we meet - somewhere tonight
You'd better - be set to fight
In the darkness - of missing stars
You won't see me
But you'll feel me inside

Sitting in the dark just feeling low
I'm ruined to the heart - I'm on the road
To nowhere - to nowhere
If you wanna lie to me again
There is a rotten place they call the end
Just go there - and stay there

Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
The winds of change - blow through my soul
And the warlords try to take control
I will never rely on you
And the pain will hit you sham on you

Sitting in the dark just feeling low
I'm ruined to the heart - I'm on the road
To nowhere - to nowhere
If you wanna lie to me again
There is a rotten place they call the end
Just go there - and stay there

Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
Liar


Image Hosted by ImageShack.us

In Die Nacht

In mir wird es langsam kalt
Wie lang könn´ wir beide hier noch sein?
Bleibt hier
Die Schatten woll´n mich hol´n
Doch wenn wir gehen
Dann gehen wir nur zu zweit
Du bist alles was ich bin
Und alles was durch meine Ader fließt
Immer werden wir uns tragen
Egal wohin wir fahr´n
Egal wie tief

Ich will da nicht allein sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht
Irgendwann wird es Zeit sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht

Ich höre wenn du leise schreist
Spüre jeden Atemzug von dir
Und auch wenn das Schicksal uns zerreißt
Egal was danach kommt das teilen wir

Ich will da nicht allein sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht
Irgendwann wird es Zeit sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht

In die Nacht…irgendwann…
In die Nacht…nur mit dir zusamm´

Halt mich sonst treib ich alleine in die Nacht
Nimm mich mit und halt mich
sonst treib ich allein in die Nacht

Ich will da nicht allein sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht
Irgendwann wird es Zeit sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht

Du bist alles was ich bin
und alles was durch meine Ader fließt




Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

*Angel u civilu*

... *Bill meine herz is alle fur dich* ...

*Watrinicaaaa*

Tokio hotel No. 1

TH *rulez* my *life*

jeja_th

TH 4 ever!!!!

*devilish kiky*

*Anchy Bill*

**Alma**

*Billowa Tammy*

BiLLow@ malen@

reden....

*Dum Spiro Spero*

*mecky the outsider*

*trixy*

*mecky & kobiLLa*

*TH TommY* dečko s odličnim blogom!!! =D

*...SandY - angel broken inside ... *

***toky***

*TH Lančicaa*

*HiLf MiR fLiEgEn*

nedjelja, 13.05.2007.

. . . H e j L L a . . .

THE NEW POST IS HERE!!!!!!!!

Eto kao što i rekoh, kak sam nekima commentala da će post u ponoć, dobro ajde....ponoć je prošla ali svejedno......
yeeeee 1:29 je sada.....pihhhhhh.......
a ja sama doma pa možem u krpe kad hoćem....yeeee!!!!!!! thumbup naughty naughty nut nut

e i da, TNX na commićima!!!
yes *keep going like that* yes

ugl. moji su u Zagorju, ja sama od petka navečer, onak dođem iz škole, mojih nea, pitam ovu susjedu dal zna di su moji, reko u Zagorju su....aj dobro.... smijeh
vuhu.....!!!!!

i ja isti petak van s besticom, išle smo u grad, do megića i trga i tako to.....
a sada maloprije sam baš došla iz kina, heh....bilo je super, išli smo gleat Spider mana 3 (film je ODLIČAN!!!!) koji je počeo u 21.20 i tek smo sad došli doma, film je trajao 2 i pol sata.....zijev
je, a fakat smo bile umorne.....pitate se tko to???!!!! moja bestica i ja (NARAVNO) i njena frendica iz razreda - Tanja - a fora je cura!!! thumbup
i do sada smo s njom čekale tramvaj tu kod Lisinskog, koji na kraju nije došao jel je njena sestra njoj javila da tramvaji više ne voze.....a tam neki ljudi još uvijek čekaju....jadni!!!! rolleyes

ugl. i tako je to bilo......
e i da, još sam se danas išla naći s jednom PREODLIČNOM curom koja sluša TH, upoznale smo se još prije prek chata.....
eeee kako sam bila HAPPY kaj ju vidim onak.....eeee fakat se dugo nismo vidle....yeeeee....cura je odlična ima 17 god. a sluša TH svaka ti čast, najstarija si fanovka koju znam!!!! wink šala...
ugl. cura je isto bila na konciću u Beču a ja to nisam znala onak....
cura dođe meni da je bila na konciću u Beču, ja onak....I JA isto!!!!
(ali to mi je prije naravno rekla, ne danas kad smo se vidle onak...)
to mi je javila 2 dana poslije koncića, kak to da ja to nisam spomenula u postu prije.....čudno ali ne znam....
i da napokon smo se danas našle, da si pogleamo te slike međusobno i tak to..... i damo si to sve nekaj, ja sam njoj neke singlove spržila a ona je meni donesla onaj članak iz nje, brava di Tom govori o sexu s fanom....mmmm tam mi je bio presladak, pa mi gaje Teica s fotokopirala (nažalost Tea nea blog)
ugl. ima još nešto....ali se fakat nisam htjela hvaliti a to jednostavno sada pršti iz mene van smijeh a to je da mi je dala tj. još prije poslala BILLOV dio ručnikaa....koji je uhvatila u Beču, cijeli onakk......i dala mi je pola....yeeee.....ali fakat nisam htjela prije govoriti, taman sam prepričavala to o konciću i tak to, a zapravo to nisam niti htjela spominjati jel ak me još neko popljuje.... ali kaj.....jednostavno to sada pršti iz mene,, ugl. slikati ću vam ga....... pa ću staviti na blog, ali je onak srednji dio, i ne miriši baš tako jako, onak više je po nekom omekšivaću, nije parfem, ali svejedno....Billov ručnik....ne ludim ja baš za njim tako ko' za TOMOM ali ajde......razmišljam da ga dam bestici....!!!
ugl. TEA tnx na tom dijeliću malom.....luw ya sooo much!!!!!! cerek i da....samo vas molim da mi sad ne počnete nekaj govoriti, ja se fakat ne želim hvaliti, jel ak ste real fanovi onda bute happy zbog mene, kao i ja zbog drugih koji su dospijeli u backstage i tako to....

e sada, kad smo to riješili idemo na THEMU Nr. 2 thumbup
a na kaj drugo nego na ............
Image Hosted by ImageShack.us
daaaa......naš ONE & ONLY Tokio Hotel!!!!!
šta reći, šta reći, nego da sam presretna zbog njih kaj su dobili taj Comet.....jako sam happy, a to se već i moglo znati, gdje god došli uvijek će osvojiti nešto!!!!!!!!!!
ipak je to -----TOKIO HOTEL-----!!!!!thumbup

da da....to je ta predivna slika s cometa.......
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

jao...daa....bestica i ja bumo si kupile onaj Scream cd, jedva čekam.... nekolko pjesma sam čula i baš su mi odlične, eeeeee
neopisivo kako je taj band odličan!!!!!
Čula sam 'Ready, set, go', 'Black' (schwarz), Monsoon, scream, Instant Karma, Rescue me, i da....to je to....thumbup predobroo!!!

i još je tu jedna thema koju bi htjela otvoriti a to je


*BACKSTAGE*


daaaaaaaaaaaa..............i ne govorim o bilo kakvom backstageu nego o backstageu s TH-om!!!!!

ja si samo govorim ----- ''jednog dana možda....bilo bi lijepo''
naravno upoznati ih.....
sad ću vam malo ispričati kako ja to zamišljam sa svoje strane!!

ugl. stojim u redu za koncert, i vidiš par ljudova dolaze do tebe...
mislim si: 'ahm, jel me neko tražio???' o daaa....je..!!!!
ugl. dođu do mene i kažu mi da sam osvojila backtage kartu i da pođem s njima.........ja naravno prštim od sreće.....
i ugl. i sad taj osjećaj koji te prevladava kad hodaš tim hodnikom i dolaziš do te sobe di su oni.....onak, srce ti lupa sto na sat, i onak dođeš, uđeš....i vidiš TH u punom sjaju, onak i sve se čini kao usporeni film i ne želiš da prestane, da zauvijek traje, e sad taj meni bitan osjećaj, pratite me, uđete unutra a te njihove oči, Billa, TOMA, Georga i Gustava su uprte u tebe, samo tebe gledaju, onak.... gledaju te, pruže ti ruku da te upoznaju, odjednom se počneš osjećati ''važnim'' puah...da....thumbup rofl
e i sada, u šoku ste naravno.....i sad kaj dalje pričati s njima....
to je ono najgore, jel npr. da ja znam njemački ohohohoo...svašta bi ja pričala, ali ....kako čudno jelda....ne znam njem. ai ih slušam i nekako ko' da razumijem njihove riječi.....čudno čudno!!!! moja me bestica kuži .....!!!! cerek ugl. da mislim si na engl. pričati ali tu me gramatika zbunjuje....no dobro....e ali najsmiješnije mi je to, kad smo bestica i ja došle na ideju da im pričamo na hrv, koja bi to sprdačina bila, vidjeti njihova zbunjena lica....
ahahaaaa....predobroooo!!!!!!!!!!

eh, možda jednog dana........treća sreća....!!!!

ajde, dosta sada da ne duljim, umornaaa sam jakkooo zijev i jedva pišem....

ja vas pozdravljam, sljikice slijede......
uživajte mi, commajte i pozzzzzzzzz do sljedećeg puta!!!!

čaos!!!!
CMOXAM VAS SWE!!!!
LUW YA ALL!!!!


ahm....Svenja, Chris(svenjin dečko) & TOM!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

hm......jel znate za tu priču....
ajde...ukratko....
Ta Svenja mi je bila jakkoo poznata od nekud kad sam ju vidjela na slici, i onda sam se sjetila da je Tom davnooo imao nekaj s njom neki flert....dok je bila još plavuša (da se neki nebi zbunili ne mislim na onu Ann Kathrin/Trinu) i da ugl. ta svenja je opsjednuta Tomom još dan danas, a ovaj njen dečko Chris kao što vidite je totalka na Toma (ajde, zgodan je lik) ali, TOM je No. 1!!!! ovaj je kopija.... ugl. taj Chris je lud za Svenjom i ona mu je reklada ak oće bit' s njom da mora biti isti Tom, ugl. dečko se dao na to nagovorit, aj dobro nek rade kaj god oće....
i sad glume nakj tam....ma .... zbunjeno....

Tom & Bill
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

pala sam na to --- TOTALKA!!!!!!!!!!!!!
pa dajte ih vidite.....jaooooo......topim see!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

*BILL*
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

*TOM*
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ihihihihii.....sweet!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

sljedeći put.....više toga
I promise!!!!!

ja odo....

- 12:23 - Komentari (55) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>