Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Hy!!!!
OPREZZZ!!!!!!
Ovaj blog je samo za TH fanove, i njima je posvećen cijeli moj blog, dobro ajde....bit' će i tu par riječi o meni..da nebum baš skromna...ali ono...ja sam totalka freak za tokićima tak da ono....fanovi navaljujte....!!!!!
hehe....
poozzzz
love ya all...koji ćete me čitati!!!



ajde sada nešto o meni....

ime: Tamara
prezime: G...ma kaj će vam to smijeh
god.: 16
datum rođenja: 22.1.91'
grad: Zagreb
kvart: Trnje (obožavam taj kvart, ali uskoro Stenjevec) rolleyes
kaj slušam: rap, rock, r'n'b
naj grupe: TOKIO HOTEL, Vanilla Ninja...
naj pjevač/rapper: Raptile (brutalan jee)
OBOŽAVAM: TOMA KAULITZAA!!!!
naj boja: svijetlo plava, roza cerek, crna i narančasta
škola: PŠVP (Prirod. Šk. Vladimira Preloga)
ljubimac: pas - Floppy (hrv. ovčar)
naj auto: Hummer (luda sam za tim autom i želiimm gaa)
naj frendica: VANESSA (ma kaj bi ja bez nje) moja polovica života smijeh heh...
hoby: plivanje
alkohol: kod mene još NE POSTOJI - mrzim ga, kao i cigarete i ta sva ostala sranja kaj uz to idu... 'čisto dete' smijeh
ekipa: moja najbolja ekipa su: (dakle stari osnovnjak OBAVEZNO!!!) - al' ono nea nas puno, - Katarina, Vanessa, Ana, Marin i Ivan ... to je ono, ekipa i pol...!! (obožavam ih sve)
nalazimo se svaki vikend skoro, gleamo filmove, idemo u grad (samo kaj ja u zadnje vrijeme nemrem (i sorryte mi zbog toga) jeliam hrpu toga skoro svaki vikend i tako to!!!)
a ova druga ekipa je ekipa iz srednje a to su: Marina, Mateja, Pepa, Tea, Lucija i Natalija - kaj da kažem o njima, nego živi smjeh od ekipe!!!!
e ovo je fakat već jadno i dosadno, fakat ne znam kaj da još napišem!!!ovo je ajmo to tako reć, nekaj ''bitno'' tek tolko da nekaj 'znate' smijeh


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ehehehee.... smijeh wink

moram jednostavno ovo napisati...
samo da natuknem ''Tomovih ruku djelo''
rofl yes yes smijeh njami
naravno, govorim o jednoj pjesmi - a to je naravno
'Reden'!!!!
jaoo...kako je pjesma preeeedobbraaa.......Tomu naravno
takve riječi idu, i fakat su riječi fenomenalnee, a Bill je
PREDOBRO pjevaaa....tak taj neki glas s 'usklicima' i predobro mi je ono na kraju pjesme - kad se ponavlja
reden....reden....reden.... i onda kad se čuje ona ženskica sa strane kaj stenje....ehehehee....supač se uklapa u pjesmu, naravno, dobar dodatak da pjesmu napravi complete savršenom!!!! thumbup yes wink yes naughty naughty
a sad vam evo SAMO PRIJEVOD pjesme.....
*hihi* ....
uživajte...

*REDEN* (pričajmo) = ja mislim!! smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Hallo
stojiš na mojim vratima
inače ovdje nema nikoga
osim tebe i mene
okay, ipak uđi naprijed
ostatak će doći sam od sebe
u sobi 483

Ovdje unutra
nikad nije zaista dan
to svijetlo stiže
iz mini bara
i jutro će stići
također bez svijetla
dobro došla u hotel

Mi ćemo samo pričati
i sada lezi tu
i ja ću leći pokraj tebe
pričajmo
pričajmo

dođi tu - mi nećemo postojati
već smo se pripremili
*ne ometaj* naughty
svejedno - gdje ćemo biti ujutro
Svijet je sada tu unutra
Lezi opet tu

Čujem te
vidim tvoj obraz
tvoje usne
su otvorene
govore polagano
molim te, ne tako brzo
dobro došla u hotel

Mi ćemo samo pričati
i sada lezi tu
i ja ću leći pokraj tebe
pričajmo
pričajmo

Pred vratima alarm
zove cijeli svijet
sve vuče na mene
ja ću sa svima osim tebe
pričati
pričati

Mi ćemo samo pričati
i sada lezi tu
i ja ću leći pokraj tebe
pričajmo
pričajmo

ooo daaa.....kao što je i jedna cura napisala -
al' bi se s njim NAPRIČALA!!!!! naughty nut naughty yes

ali....stvarno....ja sam si baš razmišljala....
daj zamislite dobiti takvu priliku, doći do hotela, otkriti di im
je soba..... (u mom smislu = TOMOVA SOBA) naughty
i stati pred nju i pokucati na vrata.....ihihihi...
sad mi je malo mašta proradila yes wink .....
ali....onak jaoo....šta ja već sve nisam zamišljala.....
uuhh... *DIRTY GIRL* .... ali to samo zna moja bestica i ja!!!! wink yes

jednog lijepog dana možda...... nut naughty
(moš' si mislit' kak....) pihh...

pošto sam već stavila video .....
ajde, da stavimo i lyrics od MONSOON!!!!! thumbup

I'm staring at a broken door,
There's nothing left here anymore
My room is cold,
It's making me insane.
I've been waiting here so long,
But the moment seems to 've become,
I see the dark clouds coming up again.

Running through the monsoon,
Beyond the world,
To the end of time,
Where the rain won't hurt

Fighting the storm,
Into the blue,
And when I loose myself I think of you,
Together we'll be running somewhere new

Through the monsoon.
Just me and you.

A half moon's fading from my sight,
I see your vision in this light.
But now it's gone and left me so alone

I know I have to find you now,
Can hear your name, I don't know how.
Why can't we make this darkness feel like home?

Running through the monsoon,
Beyond the world,
To the end of time,
Where the rain won't hurt

Fighting the storm,
Into the blue,
And when I loose myself I think of you,
Together we'll be running somewhere new
And nothing can hold me back from you.

Through the monsoon. Hey! Hey!

I'm fighting all this power,
Coming in my way
Let it sail me straight to you,
I'll be running night and day.

I'll be with you soon
Just me and you.

We'll be there soon
So soon.

Running through the monsoon,
Beyond the world,
To the end of time,
Where the rain won't hurt

Fighting the storm,
Into the blue,
And when I loose myself I think of you,
Together we'll be running somewhere new
And nothing can hold me back from you.

Through the monsoon.
Through the monsoon.
Just me and you.
Through the monsoon.
Just me and you.


VaniLLa NiNJa!!!!

*Piiret*
Image Hosted by ImageShack.us

*Lenna*
Image Hosted by ImageShack.us

*Maarja*
Image Hosted by ImageShack.us

Lyrics = * L I A R * !!!!!! thumbup
predobra stvar, poslušajte pjesmu!!!

We found a place to be
So far from despondency
But you found a thousand ways
To shadow up my face

Your kisses turned from hot to cold
And I felt - like a centerfold
Cheap 'n' nasty - with dirty men
Lookin' for love that they never will get

Sitting in the dark just feeling low
I'm ruined to the heart - I'm on the road
To nowhere - to nowhere
If you wanna lie to me again
There is a rotten place they call the end
Just go there - and stay there

Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...

You took a quick escape
But left your lies in perfect shape
As long as my mem'ries live
I never will - forgive you

So if we meet - somewhere tonight
You'd better - be set to fight
In the darkness - of missing stars
You won't see me
But you'll feel me inside

Sitting in the dark just feeling low
I'm ruined to the heart - I'm on the road
To nowhere - to nowhere
If you wanna lie to me again
There is a rotten place they call the end
Just go there - and stay there

Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
The winds of change - blow through my soul
And the warlords try to take control
I will never rely on you
And the pain will hit you sham on you

Sitting in the dark just feeling low
I'm ruined to the heart - I'm on the road
To nowhere - to nowhere
If you wanna lie to me again
There is a rotten place they call the end
Just go there - and stay there

Liar
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
oh oh oh oh - oh oh oh oh ...
Liar


Image Hosted by ImageShack.us

In Die Nacht

In mir wird es langsam kalt
Wie lang könn´ wir beide hier noch sein?
Bleibt hier
Die Schatten woll´n mich hol´n
Doch wenn wir gehen
Dann gehen wir nur zu zweit
Du bist alles was ich bin
Und alles was durch meine Ader fließt
Immer werden wir uns tragen
Egal wohin wir fahr´n
Egal wie tief

Ich will da nicht allein sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht
Irgendwann wird es Zeit sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht

Ich höre wenn du leise schreist
Spüre jeden Atemzug von dir
Und auch wenn das Schicksal uns zerreißt
Egal was danach kommt das teilen wir

Ich will da nicht allein sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht
Irgendwann wird es Zeit sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht

In die Nacht…irgendwann…
In die Nacht…nur mit dir zusamm´

Halt mich sonst treib ich alleine in die Nacht
Nimm mich mit und halt mich
sonst treib ich allein in die Nacht

Ich will da nicht allein sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht
Irgendwann wird es Zeit sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht

Du bist alles was ich bin
und alles was durch meine Ader fließt




Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

*Angel u civilu*

... *Bill meine herz is alle fur dich* ...

*Watrinicaaaa*

Tokio hotel No. 1

TH *rulez* my *life*

jeja_th

TH 4 ever!!!!

*devilish kiky*

*Anchy Bill*

**Alma**

*Billowa Tammy*

BiLLow@ malen@

reden....

*Dum Spiro Spero*

*mecky the outsider*

*trixy*

*mecky & kobiLLa*

*TH TommY* dečko s odličnim blogom!!! =D

*...SandY - angel broken inside ... *

***toky***

*TH Lančicaa*

*HiLf MiR fLiEgEn*

petak, 13.04.2007.

Ja došlaaa..... ajme meni ..... bilo je PREODLIČNOOO!!!!!!


AaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAa
ljudovi moji, bilo mi je FENOMENALNOOO..........
e ne znam od kud da počnem.....
aaaaaaaaaaaaaa ali moram naglasiti i napisati odmah na početku da smo bili.....u........ 2.................REDUUU!!!!!!!!!!!!!!!,
aaaaaaaaaaaaaaa pa jel vi znate kaj je to......onak, to je bilo takkkooo blizuuuuuuu.........aaaaaaaaaaaaaaaa.........ajme....ma preuzbuđena sam sada, ne znam kak da pišem, od kud da počnem.... ee slikice su mi superiška, ali najviše sam snimala.....i najbolje mi je bilo na početku....
sa pjesmom - ubers ende der welt, .... onak je počelo, a Bill se odmah pojavio tamo naprijed na pozornici, takkkooo blizu....i još kad je TOM došaooo....jaoooo.......
ma ovako.... počet ću ispočetka....
sve, od kad smo krenuli pa nadalje.....
evo, ovako.....
e da, i mora mi neko dobbrrroooo objasniti kako se stavljaju te slikice i videi, s koncerta, ako želite to vidjeti, jel su fakat bili BLIZZUUU, i predobro se vide.... onda mi morate to dobro objasniti, dal se to isto stavlja preko image shacka ili...???rolleyes wink yessmijeh

evo, sad bum nastavila dalje....
dakle ovako:
akhm....počinjem:

.................jednom davno živjeli Tom & Bill.....smijeh rofl
šala mala....

dakle, ovako:

Dana 11.4.07' u 6:30 h ujutro krenuli smo na dugoočekivani KONCERT TOKIO HOTELAAA!!!!!
Ja došla do bestice Vanessice ujutro, stavili stvari u auto i krenuli, ali najprije u Zaprešić po Petru (mecki)... i ona došla, sjela u auto, nas dvije se upoznale, cura mi je fakat fora i sve šta uz to ide, ali bila je jako tužna, no o tome u nastavku....
i takoo....vozimo se mi i vozimo.... a ne trebam vam sada vožnju opisivati ili....???!!! smijeh ma nee.... ugl. ali bio je to smijeh u autu, prvo sam se napričala s Petrom, ali znate kaj je bila thema.....naravno, TOKIO HOTELL!!!! i da, onda je ona išla slušati mp3 (tokiće) i učila si je tekstove pjesama..... smijeh wink
a Vanessa & ja....e to je bio smijeh, ma mislim ko' nas vidi to mora biti smijeh...ono, kaj sve nismo izvodile, tam se smijale nekom vicu, pa onda mi krenule smišljati viceve neke bezvezne....ali ma...smijeh totalka....
i tako je to.....
pa smo stali u Grazu negdje da odemo na wc i nekaj pojedemo....
i tako to bijaše..... smijeh

i daa....i napokon mi stigli u BEČ.....!!!!!!!!!!! yeeeee!!!! smijeh
oko 11, pol 12. h smo bili u Beču (kolko se ja sjećam), i morali smo prvo potražiti hotel da se smjestimo, i na brzinu spremimo i trk.....
u Stadthalle, jel je u 19.00 h počeo koncert, a puštali su nas u 17.30.... ali ne.....taj prvi hotel u koji smo doše bio je prebukiran,
i ništa morali smo tražiti dalje, a računali smo si, znači ako smo oko 12 h
u hotelu, spremimo se na brzinu, za nekih 15 min. i oko pol jedan popodne da smo tam.....ali ništa od toga.... ugl išli i dalje tražiti hotel i obišli smo ih nekoliko, ali em su skupi, em su pretrpani..... headbang rolleyes
no dobroo....onda smo otišli tam negdje, onak je ko' autobusni kolodvor mislim da i je, i tam smo našli neki hotel, neki čovjek nam je zvao taj hotel, mi se upisali, platili (samo 26 eura po osobi) i krenuli onda u taj hotel.... i jaooo.....tad su mi već počeli leptirići u želucu, jel onak.... strah me bilo da bumo negdje u zadnjem redu, jel je od tih 12 h, negdje smo 2 h tražili te hotele.... ali dobro...i onak kad smo tražili neki hotel blizu Stadthalle prolazili smo pokraj nje, i točno gleali kolko ljudi ima.... onak...to nije bilo NIŠTAA ee....ma tj. bilo je ljudi, negdje oko ...ma ugl. malo....s obzirom na prošlu god. piihhh....
a jedan bodyguard je reko nekoj curi kaj Petra poznaje, i treale su se nać tamo pred Stadthalle, ali nisu, ugl. toj curi je bodyguard rekao da u jedan red stane 3.000 ljudi....pa si vi mislite...to nam je 2. red garantiran bio..........vuhu.... smijeh yes wink yes
i da....našli mi hotel, a baš je super hotel, s obzirom na malu cijenu....
i mi se spremale turbo onak.....za 10. min. smo bile gotove...i sjeli mi u auto da nas Vanessina mama i sestra odvezu pred Stadthalle, ali prvo smo morale jesti, mada nismo htjele......ali smo morale, ... i otišli u ''OBLIŽNJI'' Mc Donald's koji baš i nije bio TAKKKOO BLIZU, negdje na kraju grada, pa mi smo se htjele bang onak, vidiš onu tablicu 'M' i mislimo si....dobro....to je tu negdje blizu, ali nee...taj je Mc Donald+s bio 1500 m. udaljen....jaoooo....a meni već u želucu počeli slonovi ić, a ne leptirići smijeh, jaooo da sam si tada vidjela facu i zabrinutost, a super smo prošle, onak 2. red....ma dobro ugl. di sam stala....i da ajde
došli mi do tog Mc Donald'sa i išli na Mc'Drive, i uzeli ko je kaj htio.....
i jeli na brzinu u autu, ja sam si samo amli hambić uzela, jel fakat nisam mogla jesti od uzbuđenja onak....ali morala sam nekaj, jel skoro nisam taj cijeli dan niš jela.....i mi pravac = STADTHALLE!!!!!!!!
i moji leptirići su sve jače izbijali van...onak....i ja sam skoro s njima poletila....smijeh haha... e i da prijednost nam je bila to kaj Austrijanci još nemaju praznike, nego su imali školu pa su tek poslije škole došli na koncert.....aaaaaaaaaaa i mi izletili van, zauzeli mjesta, jest da smo bili na kraju tog reda....ali.....i meni Vanessa kaže da odem pogleat kolki je red, jel bile su 2 kolone, za sjever i jug.....a ova za jug je bila 200 puta manja onak.... i mi otišli, tj. pregurali se u tu drugu kolonu....hehe thumbup wink yeswink thumbup.....
hehe, bile smo *happy*.... da, a ono dosadno je bilo to, kaj smo morale čekati 3 sata,...ali isplatilo se....yeeee, .... e a neka cura na konciću nam je rekla da su neki ljudovi od nedjelje tam prespavali, a nas 3 koje smo došle SAMO 3 sata prije bili u 2 redu, am dobro, ajde.....bili smo u svim živim redovima, jel su nas gurali, naprijed, nazad, tak da smo skoro završile u zadnjem redu, pa natrag u 3. da brijem....da smo u tak 3,4 redu i ostale .... da, da....jesmo... ajme koja ludnica.....
i daa....tak smo mi čekale 3 sata, i to jeprošlo ajde.....smijeh
i onak prvo su počeli puštati sjever...onak mi svi --- nneeeee---
a dobro nakon 10 min. su puštali i nas....jug...yeee...ajme meni je adrenalin raso' jaooo..onak mi se svi stisli uz te fanove i juriš naprijed..eeeeee ludnica...sam kaj su mene na jednom skoro zgnječili, ...
jel je ograda išla onak u cik-cak.....pratite me?? smijeh
e i da...ulazimo mi, i naravno pregledavali su nas na poč. dal imamo bocei tako to....i mi te boce pobacali, i šturaj unutraa...aaaaaa
i još su tam bili poslagani ti bodyguardi kaj su nam govorili da malo usporimo..... jaoo....i onak mi dođemo pred stage....i onak 2, red...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kako smo Vanessa i ja podivljale da ste vi to vidli...... ali....ono najgore je bilo to što nismo zraka imali, onak smo ko sardine bile zgnječene.....ali dobro davali su vodu svako malo..... i morali smo još u toj gužvetini čekati sat i pol, pa to je bila cijela vječnost, no i to je prošlo............ i jao tako mi je jedna cura digla živac kaj je bila ispred mene onak...tako se gurala.... da je to nekaj strašno, a ja pošto baš ne znam njem. na hrv. sam joj tam nekaj srala....hahahaaaa rofl kako me cura gleala,,, a to je baš bilo zabavno...
isto ko i na prošlom konc. kad su svi vikali na njem. ''zugabe'' ja sam vikala na hrv, - 'hoćemo još' ehehee....a najžešće mi je bilo vikanje ---
''WIR WOLLEN TOKIO HOTEL'' hehe......jaoo...i jedna cura je imala transparent, to sam s točno zapamtila . ovako je nekako išlo, a skužit ćete: ''Bill ich will mit dir 'REDEN' ''....pratite me?? wink yes
i da, bila je jedna fora predgrupa - Lutenberger - Klug, ak ste čuli kad za njih.... 2. rockerice, baš su super, i od njih bum vam sliku stavila....
mada od njihovih pjesama samo znam dvije, ali ajde....i onak su me vidle, i Vanessu i Petru.....haha forraaa..... smijeh
i da, one su otpjevale svoje..... i onda smo čekali još nekih pola sata, možda i malo više, jel su treali namjestiti instrumente od TH-a.....
aaaaaaaaaaa ja još nemrem belivat, pa mi smo bili na KONCERTU!!!!!

i ondaa.........

kad su se zgasili reflektori....jaoooo.....ludnica, nas su gurali naprijed, pa nazad...... jaooooo....a ja sve gleam di mi je TOMEK...nisam ga na poč. uopće skužila..... prva pj. je bila, ubers ende der welt, i onak, se stage počeo dizati, tj. samo ono....ono....nešto se dizalo, ne cijela pozornica,
ugl. nešto metalno pa su se od to nešto odasijavali reflektori, jaooo
i da, onak je Tom počeo svirati, onak je malo duže svirao, i onda kad je Bill doletio skroz naprijed na pozornicu jaooo.....e ludnicccaaaa.....
nemrem to opisati..... skroz blizzuuuuu.....ma morate baš slike vidjeti....
i tak....to ću vam opisati samo ono najbolje s konc. niš više....
to se trea otić na konc. pa da vidite i sami.....hehe smijeh
i da ugl. na pjesmu Reden akko se Tom slatko smijao hehe, pa ipak je to ono, njegovo djelo...... najbolje mi je zapravo bilo, pred kraj kad je bila pj. In die Nacht, pa su Bill i Tom došli obadvoje naprriijeeeeddd
bliizzuuu i Bill je imao ručnik oko vrata, i pjevao a Tom( obadvoje su sjedili na stolicama) i Tomu onak lijepo spuštena glava kak on to obično zna.... smijeh i svirao gitaru, i nekak se onda kao sve stišalo, i onak ja se zderala........ TOM ICH LIEBE DICH, I LOVE YOU, i čak mislim da me čuo (ma je valjda 100%) pa nije gluh....i pogledao Billa i nasmijao se....
jaooo....kak sweet.....cerek smijeh wink yes yes yes yes
i onda je bila pjesma Rette mich, to su naprijed sjedali georg, Bill i Tom...
i ma nešto super...... bilo je stvarno FENOMENALNO!!!!!!!!!!!!!!!!!
I kad je Bill scimao sve fanove na pj. Spring nicht, onak je otpjevao krajnje riječi pj. --- '' dann spring ich fur dich'' i okrenuo se....i naravno
svi smo mislili da će se baciti....ali nije....rolleyes wink no dobro...
isto kak i nije na Schrei pozvao nikoga na stage, zbog tog je i Petra najviše i bila u bedu drugi dan, plakala je i sutradan i na koncertu, ali ja se jednostavno nisam mogla plakati, bilo je preeeeodličnnoo!!!!
možda ću sad ovih dana, bar od sreće ak niš drugo....thumbup smijeh wink yes no smijeh
i kraj onako senzacionalan....... pjesma Ich bin da.....Bill pjeva skroz
blizu stagea, i doleti TOM, onako svira i počnu padati konfeticeee
jaoooo......na to sam se skoro rascmuljila, i kako mi je Tom bio blizzuu
i zapamtila sam svaki njegov pokret...i...ii..........ma jooj, nešto
predivno.... isto tako na pj. - vergessene kinder, onak kad dolazi onaj dio ... ''alles solte andras sein''...i onak je Bill kleknuo i to počeo pjevati, i onda se na onom dijelu digao -- ''WIR sehen........'' i onako smo se svi počeli derati, ma nešto preeeedobrrroooo......
eto....to su ti meni najbolji dijelovi konc. ma ima ih sigurno još....
trea se toga sjetiti.... pa tek sam sinoć doma došla....
i sada znam da neće biti plakanja kao i prošle god. kad smo bili na tribinama i tako to.....i slike su bile užasne....ma....sada sam fakat happy, i mogu samo od sreće plakati, istina je kao kak je i Vanessa rekla, proletilo je ko' da je bilo u snu (koncert) ali.....kaj ćeš.....druge god.idemo sigurrnnnoooo opet........ ja se čvrsto nadam da će mi bestica još njih slušatii......yeeeepeee yes smijeh wink ma bude ajdee.... i tako....kad smo išli s konc. kupili smo si ogroman TH poster koji dođe 8 eura, wwoooww.....puno je to...ali piše neka zahvala i autogrami su na njemu....tak da...foraaaa....
i čak smo mogli da smo ostali čekati do njihovog hotela....e daaaa....
onak smo došli tamo skroz iza di im je bio tour bus parkiran, i tam je pol fanova otišlo, i svi su se derali, ali sve je to bila lažna uzbuna.... rolleyes wink yessmijeh, a ma smiješno je sve to skupa.... i onak je nakon pol sata došao njihov šofer kaj ih je valjda vouio u hotel, i onak neka cura je nekaj dala tom šoferu da da Tomu.....grrrrrrr to nije fer.... headbangheadbang mad burninmad smijeh
ali pošto nismo čekali...jel ma ko' bi to čeko'..... oni su se ziher odmarali, i ak su bili u hotelu, krenuli su negdje jako kasno....a i sa tour busom ista stvar.... dobro, prošle god. su oni išli drito poslije koncerta u nek restoran slaviti Georgov rođendan..... buuhhhuuu rolleyes
a kaj sada.....
ali bilo jeeee FENOMENALNOOOO!!!!!!!

eto...i tako je i to prošlo....onda smo otišli u naš hotel, popričali još nekih sat i pol, i u krpe.....i digli se ujutro u 9 h, na doručak, a poslije doručka spremili stvari, u auto, i krenuli u shopping yyyeeee....
a tu je i bilo još neko iznenađenje....thumbup
wuhu!!!! smijehthumbup
e supač je bilo.....ja sam si kupila u New Yorkeru majicu i kaprice, pa zatim 2 singla - ubers ende der welt, i dvd - spring nicht singl.....
yeeeee i sada iam pjesme In die nacht i hilf mir flegen, koju upravo slušam....predivna je pjesma......
eh....i daaaa....kupila sam si još Th tenisice, kako su mi odlične, dođu sam 20 eura, i Vanessa si ih je skoro kupila, ali njoj su ljepše crne ali nije mogla jel joj mama i sestra nisu dale.....ali sada mi je javila da će joj tata kupiti kad ide u Austriju, i zamijenit' ćemo se, ja bum nosila nekad, na jednu nogu crnu tenisicu a na drugu bijelu...hehe yeeee
kako su mi odličneee.....a Petra si je kupila TH starke ali one visoke, super joj stojee....
i tako....a poslije smo išli na to iznenađenjee.....
a to je PRATERR!!!!! zabavni park....kako je bilo ludo.... ali Petra na ništa nije htjela ići.... rekla je da to nije za nju....ah no dobro....
S Vanessom sam išla na slobodni pad....jaoooo koji je to adrenalin i uzbuđenje,... i kako dobro...da me nagovorila...to je tako superrrrr,
isprve nisam htjela ić' ali me bestica nagovorla, onak, to je visoko 62m.
high...high.... wink yes smijeh yesyesyesyesyesyes
onak dođeš, sjedneš na tu stolicu zavežu te, i onak ti prvo nekaj priča (taj lik kaj to pušta, e a zabavan jee) i onak, brzinom gore i dole,,, e pa srce mi je gore u zraku ostalo smijeh wink yesyes
ma to je jednostavno supppeerrrrr...na to smo išle 2 puta...a vanessa
je rekla da probam pustiti ruke, kad dođemo do gore pa kad nas pušta dole.....aaaaaaaaaaaaaaa.........kako je to super....ali ja nisam imala snage pustiti ruke...i sad mi je žao kaj nisam...headbangheadbang
i taj lik mi je reko....da nas neće pustiti gore ako ne pustim ruke....
ali se nisam dala.....držala sam se tak snažno ma jooj....
e obožavam taj Prater.....to morate probati... slobodni pad je zakonnn
!!! i onda smo išle u kuću strave i užasa, onak hodaš tom ogromnom kućom, baš je odvratna, ali nije bilo tako staršno, pa smo išle na
nekaj, a ne znam kak se to zove..... nešto di si ko superman....
i nešto kao roll coster....ali bolje....ma super je....pa smo išli na one autiće, kaj se sudaraju, e to je tako dugo trajalo nekih 15, 20 min. a tu na ovom našem sajmu ni 5 min. i ugl. ti nek likovi su se dogovarali i stalno se zabijali u nas....auu ja sam se tako u rebra bila nabila....
strašnoo.... rolleyes smijeh smijeh ..... i išli smo tam ono ...npr. gađaš limenke i osvojiš nekaj ak ih sve srušiš....ali mi nismo sve, dobili smo utješne nagrade, waauuu neke tam male pinklece.... roflrofl
i neku frulicu i igru malu....wauu...a taj lik je bio srbin tamoooo
na svakom čošku ih...a baš su bili fora...isto ko neki tip iz mc donalsa....
onak nam kaže....'laku noć' eheheee.... e i još onak, kako je to bilo fora, vanessa i ja se slikamo....i dobro....i prvo se vanessa okrene i neki lik nam drži rogove, ja to uopće nisam skužila, i onak dođe još tam neki lik (ali nije bio ružan, baš je bio slatki, ali ima curu rolleyes) ihihihi smijehi onak nas zagrli i slika se s nama.... kako dobrooo....

i tako ma bilo mi je jednostavnoooo odlično....
2 NAJBOLJA DANA U MOM ŽIVOTU ...........

eto, ugl. slike znam stavljati, i staviti ću ih sutra, a za video neam blage kak da to stavim, a odlični su.....imam negdje oko 30 snimki, i 70 i nekaj slika..... naughty naughty nut nut nut ehehee
slike bute vidli sutra.....a najbolje mi bilo onak, Vanessa mi je tako super slikala Toma eeee.....znate kak je kristalna slika ... a ja sam Billa onak
i snimala, i fakat se odlično kuži ..... a čudna je ta priroda.... smijeh

ajde odo ja sada.....
nemrem pisati više..... glete koji je to post....
ma kaj post...postetina.... smijeh smijeh nut nut

čaos ljudovi....
commajte mi....


evo ljudovi moji samo za vas.....
jedna PREDIVNA slika koju sam uhvatila = TOMA & BILLA!!!!!
(da, to su slike s KONCERTA)!!!!!!!!!
winkyescerek

Image Hosted by ImageShack.us

evo još jedna..... to vam je bilo kad su pjevali pjesmu =
In die Nacht.... predivna pjesma, a i sami znate da govori o njima-
Tomu & Billu....
jaoooo kako sam haššy, baš su mi supač slike ispalee.... naughty cerek

Image Hosted by ImageShack.us

ako uspijete vidjeti TOMA svaka vam čast, mislim jako je mala slikica
ali.....inače se vidi, tam je sa strane iza negdje.....smijeh
Image Hosted by ImageShack.us

ahhhh.......moj TOMEK, najslađi TOMEKK!!!!! cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
cerekcerek
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

i Billek je tu.....
Image Hosted by ImageShack.us

ovo su Gustav i Tom.......
to je na kraju baš....
Image Hosted by ImageShack.us

TOM, Bill & Georg
Image Hosted by ImageShack.us

ovo vam je ona predgrupa kaj sam napisala....
Lutenberger - Klug, pa vam eto sljikice....
a super su...
Image Hosted by ImageShack.us

eto to vam je to od najboljih slikica, ali ja imam još 30 snimaka
po nekih 2 min. ali ne znam kak da to stavim....
pa ak neko zna.....
još mi mora bestica dati sliku TOMA, e kako ga je PREDOBRO
uhvatila, onak kristalna čista slika, i još izblizzaaaa!!!!
Dok mi je da, obavezno ću je staviti.....

e i da.....za ovu kety, kaj si mi ostavila commentar (btw tnx)
ali neam blage ko' si ti....ali svejedno ću ti napisati/odgovoriti....
paaa.....Bill uopće nije mali.....fakat je....woow.... smijeh
onak, pa je visok je on, tu je negdje ko' ti visok, čak i višlji,
on ti je visok 183 cm.....
pa sada....mislim onak ja sam visoka 165...paa....heh....smijeh
to je meni poprilično visoko...ne znam za tebe...

ajde odo ja sada....
a commajte mi ljudovi....taman si lijepo mislim kad se vratim s koncerta bit' će, bit' će commenta, kad ono sam 13....
no dobro...
čaoss

cmoxam vas

- 13:56 - Komentari (151) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>