četvrtak, 08.05.2008.

kad popustis

eto usli smo u 5 mjesec.. recimo da je to mjesec koji najmanje volim zbog silne strke i brke u skoli.. svi vuku na svoji stranu, svaki profesor trazi da znamo sve svaki sat jer misle da je njihov predmet najvazniji pa se nerijetko dogada da moram spremit 4 ili vise predmeta za 1 dan.. a to je stvarno previse a i gotovo neizvedivo.. a onda me ljudi pitaju kak to da me nama na netu?? hmm kad bi nasla vremena za spavanje i net i sve ostalo ja bi bila sretna al nemam nista vremena..
al najteze je jer ja ne znam dobit jedinicu svjesno ja cu vijek dat sve od sebe da nemam jedinica i dajem 100% u skolu jer znam da ce mi bit tesko ak nemam znanje.. al i sama sad vidim da se zivciram mozda i previse al znam da ako mi je do neceg stalo da dajem sve od sebe a tako je i u sportu..
znam da moram pa svoje zdravlje al ne ja kao da si zelim jos i tim zivot zakomplicirat kao da mi jos samo taj problem fali....
a niked ne pokazujem da mi je tesko i ne zelim to pokazat jer se osjecem glupo ak ja nekom pokazem da me slama stres s 16 god vec trpim i prema onome sto se danas dogodilo i sto se dogada zadnih 15 dana vidim da totalno pucam i da je sve gore...
a nitko ne zamjecuje da nekaj nije ok.. best frend ko da zivi u nekom drugom svijetu dio sam postoji motor a poznaje me jako dobro i da samo pogleda pazljivo vidio bi da nekaj niej na mjestu a tako je i jos par ljudi..

eto malo sam ispraznila dusu a mozda da i ja sama shatim da sam kome i sad vidim razloge nekih dogadaja..





pussa

- 22:50 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

nis pametno.. neke sitnice koje ni padnu na pamet.. niej da bas cesto pisem.. hehe

malo o meni

ime: heh radije nadimci... dunjci, dunjica. sunce, plavusica, mala, stich.. ima ih

rodena:30.07.1991.

horoskop: lavica( i to ona prava)

naj godisnje doba: ljeto

naj mjesto: ribarica, zg (naravno)

volim:frendice, frendove, sport, mjuzu, izlaske, decke, pizzu, dobre i duhovite ljude.... puno toga

ne volim: brokulu, spinat, bahate i uobrazene ljude, neiskrene osobe,lude profesore.. heh
<strong>naj mjuze: sve osim cajki i teskog metala..
parni valjak, prljavci, tose, coldplay, keisha cole, RHCP, daleka obala...

naj filmovi: troja, titanic, step up, opasne djevojke, ponos i predrasude..puni ih je al en volim horore..

hobby: volontiranje, engleski, squosh(oni koji ne znaju nek pitaju), stars...

zivim za: sve vrste sporta i izlaske s frendicama..

moj moto:zivi svaki dan kao da ti je posljednji i nada umire posljednja.

latinska poslovice: omina preclara rara!! sve sto je lijepo rijetko je!! slazete li se..