četvrtak, 27.03.2008.

ide prema boljem

evo, danas nakon 3 tj kaj sam bolesna malo sam bolje i dobila sam neke odgovore zak sam bila bubana.. na treninzima nisam bila vac 3 tj i to je koam jer ode kodicija koju sam do sad imala..
bitno da je sad bolje...
sad malo losije vijest( kako za koga).. kad sam vidla da je odredena osoba ponovno nasla moj blog, pomislila sam
na njegovo zatvaranje jer mi je polako dosta tog vrijedanja, a da ja ne znam tko i zasto to radi... izgubila sam volju za tim da gledam te komentare a ne mrem nis napravit.. bila sam promjenila adresu bloga i sve al ocito ce sad krenut sve ponovo... pa ne znam jos.. jos sam u razmisljanjima..

sve ostali krenulo je napokon u pozitivnom smjeru ( moje zdravlje ).. pusa

- 22:20 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

nis pametno.. neke sitnice koje ni padnu na pamet.. niej da bas cesto pisem.. hehe

malo o meni

ime: heh radije nadimci... dunjci, dunjica. sunce, plavusica, mala, stich.. ima ih

rodena:30.07.1991.

horoskop: lavica( i to ona prava)

naj godisnje doba: ljeto

naj mjesto: ribarica, zg (naravno)

volim:frendice, frendove, sport, mjuzu, izlaske, decke, pizzu, dobre i duhovite ljude.... puno toga

ne volim: brokulu, spinat, bahate i uobrazene ljude, neiskrene osobe,lude profesore.. heh
<strong>naj mjuze: sve osim cajki i teskog metala..
parni valjak, prljavci, tose, coldplay, keisha cole, RHCP, daleka obala...

naj filmovi: troja, titanic, step up, opasne djevojke, ponos i predrasude..puni ih je al en volim horore..

hobby: volontiranje, engleski, squosh(oni koji ne znaju nek pitaju), stars...

zivim za: sve vrste sporta i izlaske s frendicama..

moj moto:zivi svaki dan kao da ti je posljednji i nada umire posljednja.

latinska poslovice: omina preclara rara!! sve sto je lijepo rijetko je!! slazete li se..