Ljeto (18th part of Full Moon) - °°° Full Moon °°° - Blog.hr
Ljeto (18th part of Full Moon)

Ujutro me probudio cvrkut ptica. Izvukla sam se iz toplog kreveta i otišla na prozor. Nagela sam se kroz prozor gledajući van.

''Ok, nemoj ispasti kroz prozor!'' povikao mi je Bill sa susjednog prozora.
''Hmm...Potrudit ću se ja.'' Nasmijala sam se. ''Jesu ostali budni?''
''Ti to ozbiljno?!'' upitao je sarkastično.
''Kako me živciraju ove ptice. ZAŠUTITE!'' zaderala sam se.
''Andy će te ubiti. Upravo si ga probudila.''
''Sophie, majke mi moje, bacit ću te kroz taj prozor.'' Andy se pojavio na prozoru.
''Nisam to bila ja! Ona...ona dolje! Vidiš je?'' pokazala sam na neku curu na cesti.
''Aha, baš.'' povukao se.
Sammy se pojavila na prozoru baš kad je Tom provirio glavom. ''Jutro.'' Nasmiješili su se jedno drugom.
''Ajooooj...'' prasnula sam u smijeh. ''Kako ste slatki!''
''O, Bože, idem ja, bolje.'' Sammy je krenula ući u sobu ali sam je povukla natrag.
Zato se Lizzie progurala kraj nas. ''Andy! Hoću revanš sinoćnje utakmice!'' povikala je.
Andy se ponovo pojavio na prozoru. ''Znaš da ću te opet pobijediti.''
''Vidjet ćemo još.'' nasmijala se.
Mark je progurao glavu kroz ono malo prostora što je ostalo. ''Ok, još nam fali Katie.''
''Evo mee!'' povikala je ona i provukla svoju čupavu glavu.
''Ok, neznam kako ću se ja ikad odvojiti od ovog prozora. Praktički ste me zalemili za njega.'' Povikala sam na njih mučeći se pod njihovom cjelokupnom težinom.
''A što? Ti bi se zalemila za Billa?'' doviknuo je Tom.
''Ooooo...ovo je bilo niskoo...'' začulo se par povika.
''Tom...kad se odlijepim od prozora. SAVJETUJEM TI DA TRČIŠ!'' zarežala sam.
''Gotov si, stari moj.'' Rekao mu je Bill.
''Da, barem ti znaš.''
''Toooooom!!!'' zavrištala sam. ''Neka ga netko udari!'' Dobio je tri udarca u potiljak. ''Hvala!''
Ubit ću ga. Hoću. Gotov je. Izletila sam se iz svoje sobe i uletila u njihovu. Bacila ga s prozora na pod, dohvatila jastuk i počela gušiti.
''Oke, oke. DOSTA! Skužio sam, neću više, doooostaaa!'' silom je micao jastuk s glave.
''Okee! Ali prvo reci da me voliš!'' zahtijevala sam.
''Ma volim ja tebe, al to bi ti Bill trebao reć.'' Ponovno je dobio jastuk u glavu.
''Oke, ajde volim te. Dosta sad!''
''A jel ti žaaoo?!'' nasmiješila sam se vragolasto.
''Maha. Naravno.''
''Ali moraš reći: Žao mi je!''
''Oke Sophie, žao mi je!''
''I nećeš više nikaad?!''
''Neću više nikad!''
''Ajuuj. Braco moj. Ajde, neću te više tući!'' Bacila sam jastuk na krevet i digla se na noge.
''Hvalaa!!!'' S olakšanjem je ustao. ''Ubila si me, skratila si mi život.''
''To ti je tako kad imaš mlađu sestru. I to blizanku.'' Došlo mi je da ga poljubim u obraz pa i jesam.

Taj dan smo išli na bazen. Bio je krcat, ali bilo nam je super.
Ja sam bila mokra prije nego što sam ušla. Iako sam ljepoo zamolila da me puste da normalno uđem.

''Ko me zalije, MRTAV JE!'' to je bila ta moja lijeeepa zamolba.
''Aha, baš.'' Prvi koji se usudio, bio je, naravno, Tom.
''Pa čovječe ja ću tebe stvarno ubit!''
''Ali, nemožeš bit jedina koja će uć suha.''
''A ti si mogao?!'' izderala sam se, ponovo su svi ljudi buljili u našu grupicu
''Ali, ja sam prvi ušao.'' pametovao je, opet.
''Gotov siiii!'' zaurlala sam kad sam se napokon spustila u bazen. Zaplivala sam prema njemu i počela ga potapati.
''Budalo!'' povikao bi kad bi izašao na površinu. Onda bi udahnuo i ja bi ga opet potopila. Koprcao se cijelo vrijeme. A onda se, nakon petog potapanja, naglo umirio.
Prepala sam se. ''Tom?'' pustila sam ga da ispliva. Bio je bez svijesti, nije disao. ''Bill?! Dečki! Upomoć!'' vikala sam dok su mi se suze slijevale niz lice. Svi su skočili u vodu.
Tom se nasmijao. ''Jesam te!'' povikao je. A onda je vidio da plačem.
''KOJI SI TI KRETEN!!!'' potopila sam ga i izjurila(koliko god je to bilo moguće) iz bazena.
''Sophie, oprosti...'' čučnuo je kraj mene.
''Ne zanima me! Ne obraćaj mi se, ne želim s tobom pričati.'' Okrenula sam se na drugu stranu.
Zapjevao je pjesmu Fingerprints od Katy Perry i počeo 'ostavljati otiske' po mom licu. Na ovo sam se morala nasmijati.
''Budallloo!'' maknula sam njegove ruke tj. prste s mog lica.
''Ali, nemožeš se na mene ljutit, ti mene voliš.'' rekao je samouvjereno.
''Da, ali svejedno si kreten.''
''Znam, oprosti.''
''Nisi ti kriv, sve je to majka priroda.'' rugala sam mu se.

Nismo dugo stali na tim bazenima. Ubrzo smo se pokupili i otišli u hotel. Na recepciji smo pozdravili onu ženu koja je prošlu noć vikala na nas, a kako smo sad bili mokri do kože, još nas je zlobnije pogledala. Kipjela je, htjela nas je očima progutati!

''Ova nas baš i ne voli.'' Bill je rekao tiho, ali toliko glasno da ga ona čuje, i to je napravio namjerno.
''Da, vidim.'' Odvratila sam istim tonom.
Zadnji za nama ušao je Mark. A tek što je taj čovjek bio mokar! Budala nije ponijela ni ručnik, ni robu, ništa. Šetao je prema nama ostavljajući velike lokve za sobom. Ova ga je samo odmjerila. Samo sam čekala kad će ga vratiti i natjerati da sve to sad briše.
Ali nije to napravila, baš šteta. Vidjelo se, htjela je, ali nije željela napraviti još veću scenu. Mark je bio scena sam po sebi. Doviknula sam mu da požuri.
U liftu, on je bio na jednom, a svi ostali na drugom kraju. Da, i mi smo bili mokri, ali on je bio nešto posebno.

''A š'o? Ja sam gubavac?'' protestirao je i složio tužnu facu.
''Ne, ti si samo mokar.'' rekla je Katie. ''Ne uzimaj si to previše k srcu.''
Nastavio je s tužnom facom. ''Pa i vi ste.''
''Ali ti si posebno mokar.'' Kimala sam. ''Mokar-mokar.''
''A jadan jaa...'' rastegnuo je tužno.
''A dušaaa...'' rekla je Katie i zagrlila ga. Protresao je glavom i smočio je u potpunosti, nanovo.
''Ok, ne volim te više.'' Katie se krenula vratiti na našu stranu.
Nasmijali smo se. ''Aaaa, ne! Gospodine i gospođo Mokri, vi stojte na toj strani.''

Brzo smo se osušili i presvukli. Naravno da je nama, curama, trebalo duže vremena. Oni mogu biti drljavi i neuredni, ali nama zakon nalaže da budemo uvijek savršene. Da. Hahaha.
Na izlasku uhvatila sam Billa pod ruku. Kada smo već neka vrsta para idemo to i pokazati. Tom mi se samo nasmijao, a ja sam ga pogledala onim 'samoseusudi' pogledom. Odglumio je kao da zaključava usta a onda baca ključić. Zatim je uhvatio Sammy za ruku i ja sam mu se široko nasmiješila.
Cijelo vrijeme smo se glupirali po gradu, i opet privlačili poglede okolnih prolaznika. Ponovno smo svratili u Disneyland i ovaj put sam se čak uspjela slikati sa Mickeyom Mouseom. I,da, stvarno sam uzela 5 fotki.
Na kraju dana baterija na fotiću mi je bila prazna, cipele su mi bile potpuno izlizane, savršena frizura koju sam namjestila je potpuno splasnula i izgledala je bezveze. Bila sam crknuta. Nisam bila ni voljno razgovarati, pa sam iz lifta sam krenula prema sobi, a prije toga sam potpuno nesvjesno poljubila Billa i otišla spavati bez riječi

Probudila sam se usred noći kada mi je zazvonio mobitel. Poruka od Georga.
Sretan rođendaaaan!!!; pisalo je.
Provjerila sam koliko je sati. 02:23. Zbunjeno sam shvatila da je Tomu I meni rođendan. Skroz sam zaboravila na to. Odjednom je netko pokucao na vrata. Otvorila sam ih.

''Sretan rođendan!'' rekao je Tom i zagrlio me.


Image and video hosting by TinyPic
21:46 - Komentari [6] - # - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

.početak.



Život je kao pjesma.
Ima svoje stihove i dramu.
Svaka pjesma je lijepa pa tako i život.
No uvijek se tu nađe par stihova koji
nas iz oblaka spuste na zemlju
i vrate u surovu realnost.
Život ne cijenimo dovoljno.
Dok nam ga ne oduzmu.
Tada shvatimo koliko znači.


~POSVETA~

Krenule smo pisati posvetu
i već je pri prvoj riječi ove priče iliti knjige
odlučeno da će biti za Manuellu,
luđakinju(oprosti na izrazu)
koja je s nama trebala pisati ovu knjigu.
Najjedinstveniju osobu koju smo u životu upoznale!
Trebate je upoznati da bi ste se uvjerili.
Za jedno ljeto, sve lude trenutke i operne večeri!
Gothičarko, volimo te!

O blogu
Ovo je blog o priči koja se zove Pun Mjesec.
Samo da razjasnimo. Priča će možda u nekim djelovima podsjećat na Sumrak.
To nam nije bilo u interesu. Ali već smo dobili par komentara na priču.
Tako da...Ako vam se ne sviđa, jednostavno nemojte čitat.

Li(n)kovi

O nama
Karlly.
Rođena:15.07.'97.
Hobi: Ljenčarenje. <3
Naj boja: Rainbow.
Životni san: Koncert TH-a.
___________________

Slušan:
Tokio Hotel.
Nightwish.
Paramore.
Evanescence.
Lovex.
Linkin Park.
Aloha from Hell.
Bullet for my Valentine.
Pain.
My Chemical Romance.
______________________

Volin:
Svoju seku jedinu. <3
Vivu.^^
Laptop.
More.
Sebe. xD
_______________________

Ne volin:
Tebe.xD[šalimse.]
One umišljene fufice. -.-
Neprestano laganje!
________________________

Image and video hosting by TinyPic

Kristty
Rođena: 25.04.'95
Hobi: živciranje i dosađivanje ljudi koji su oko nje.xD
Naj boja: crvena, crna, plava...
Slušan:
Sve isto ko i Karlla...samo još G'n'R,
Metallicu...i još par bendova :))
Volin:
svoj divni MP4
svoju seku
selo :))
muziku
čokoladu
MTV!!!
Ne volin:
...puno toga.
Posebno kad ljudi preuveličavaju
stvari---tad imam kratak fitilj...

Credits
design: 082dizajn || © 2010. help: x