The Storm Lord

srijeda, 05.07.2006.

Senecharad

Počeli smo planirati napad. Vuzyrr se pokazao izvrsnim taktičarem.
Raspolagao je sa 10000 ljudi, što je bilo puno manje od Armije Oluje, ali, u njima je bila nekakva čudna odlučnost. Svi redom bili su vrlo srčani i hrabri muškarci i žene. Dok bih ih promatrao, smješkao bih se, zadovoljan ovom manjom, ali jakom vojskom. Tijekom 2 tjedna što sam boravio u Antiochu, ljudi su na mene prestali gledati kao na neprijatelja, već kao na nužno zlo. Čak su i slušali moje naredbe, ali to ipak moram zahvaliti Vuzyrru.

Došao je i čas da krenemo u boj. Vrata Antiocha širom su se otvorila. Na čelu naše vojske, stupali smo, naravno, Vuzyrr i ja. Izjahali smo naprijed, on i ja, ususret Crvenoj Ruci, koja je čekala 100 metara ispred enormne Armije oluje. Nebo je bilo crveno-crno, gotovo krvavo...
Dojahali smo pred njih, i tada njih petero progovori jednim glasom:
" Gospodaru, više nisi naš gospodar. Izdajom si nam platio za naše usluge, sada je vrijeme da platiš smrću...", glas/ovi su im zvučali poput siktanja, sluzavog i zmijskog.
" Ja sam samo uvidio da postoji nešto bolje od onoga što smo mi radili, od terora kojeg smo sijali gdje god bi stigli. O da, nešto puno bolje i uzvišenije od klanja i zlostavljanja. Našao sam svjetlo, neštošto vaše crne duše nikada neće!", začudio me vlastiti glas, jak i silan. Nisam znao što govorim, a snaga je bila u meni, snaga koju dosad nikada nisam osjetio.
Vuzyrr odluči prokomentirati:
"Dakle, vidim da je ovo pregovaranje uzaludno. Pripremite se za rat!"

Okrenuli smo leđa jedni drugima, te odjahali natrag ka svojim vojskama. Vuzyrr i ja smo stali pred našom armijom. Došlo je vrijeme i za govor. Vuzyrr je započeo:
"Ovo je bitka koja će odlučiti sudbinu ovog svijeta! Vi odlučujete! Vrijeme je da pokažete sav svoj bijes, vrijeme je da iskalite sav svoj gnjev rezerviran za one što su vam oduzeli vaše najmilije!!!"
Tu ja odlučih nastaviti:
" Neka vam dodatnu nadu pruži i moja prisutnost na ovoj strani! Postojala je nada da ja promijenim samoga sebe, koliko god je bila mala. dakle, ukoliko postoji nada za jedno prokleto biće poput mene, onda postoji i nada za pobjedu!!! Pripremite se, za Senecharad, najveću, i najbitniju bitku za Osten Ard!!!!"

I započelo je.....
- 01:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>