The Storm Lord

subota, 28.01.2006.

Smrt Faerharelova

Moji roditelji bili su Iyu-Unigato , Erlski kralj, i Amerasu, njegova kraljica. Dakle, po svemu sudeći, bio sam princ, isto kao i moj brat Hakatri, koji doduše, je stariji od mene, ali ga nadmašujem u skoro pa svemu...
Moji roditelji su željeli da im sinovi budu izučeni u nečemu što bi se moglo nazvati druidizmom. Hakatri je u tome bio puno bolji od mene, s obzirom da me to baš i nije zanimalo.

Moj mentor, Faerharel, je bio zapanjen mojom nezainteresiranošću za sve što mi je govorio.
Znao mi je držati prodike o tome kako imam kraljevsku krv u svojim venama, kako moram paziti na
svoje želje, jer bi se, kako je govorio, mogle ostvariti. Ha, kao da bi me smetalo ostvarenje mojih najdubljih i najcrnjih želja.
Nije podržavao moje zanimanje za kontroliranje elementima, za vladanje onim što sam već tada
prozvao Elementarnom Olujom. Sa 23 godine, dok sam još bio dijete, sam počeo imati "ispade",
počeo sam nekontrolirano prizivati Vatru, Vodu, Zrak i Zemlju.
Jednom, tijekom jednog od mnogih dosadnih Faerharelovih satova o bilju i sličnim glupostima,
nešto se dogodilo, nešto od iznimne važnosti i neobičnosti.
Nazvao me izrodom Kraljevske Obitelji nakon što smo se posvađali zbog moje neozbiljnosti, ja sam zatim poludio i nogom srušio jedan postariji
hrast. Kad sam shvatio da jedan običan sluga MENE naziva pogrdnim imenom, zacrnilo mi se pred očima, osjetio sam kako više ne stojim
na zemlji, osjetio sam svoju ruku kako se podiže, osjetio sam energiju kako poput trnaca prolazi
mojom rukom, a zatim i čuo posljednje riječi svoga mentora : " Ti ćeš biti propast, i svoja,
i svojih roditelja, i cijelog svijeta! Ne znaš što činiš! Moja smrt neće proći
nezapaženo!".
Pao sam na pod, užasno umoran, iscrpljen, otvorio oči samo da bih vidio njegovo spaljeno
tijelo...
Nije me bilo briga, iritirao me od trenutka kad sam ga prvi put vidio.

Dva dana su prošla. Roditeljima sam rekao da je Faerharel odlutao i da se nije vratio. Naravno,
povjerovali su mi, jer ja sam bio "čudo od Sithe", njihov prekrasni sin, njihov nasljednik. A Hakatri? Na njega nitko nije ni pomislio. Obećao sam si da ću se malo i njime pozabaviti...
Donio sam odluku. Naći ću način da kontroliram svoje moći, i postati ću najmoćnije biće
koje je ikada hodalo ovim planetom...
- 13:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>