The Storm Lord

nedjelja, 22.01.2006.

Rođenje

Plivao sam, plutao.... U potpunom mraku.... Mučen vizijama, spoznajama budućnosti/prošlosti/sadašnjosti.... Patnja, ludilo i svijest, a ne znam što sam, zašto sam, gdje sam.
Muka se nastavlja mjesecima. No, osjećam snagu u sebi, želju za napuštanjem ovog pakla. Pruža mi se prilika, bivam izguran izvan svojeg dosadašnjeg doma...
Udišem, prvi put... Bol je užasna. Osjećam besmrtnost u svojim venama, osjećam sve, povjetarac na mojoj ružičastoj, dječjoj koži. Napokon sam slobodan, napokon znam tko sam. Prvo novorođenče koje je svjesno svega oko sebe, dijete za koje je predviđena drukčija budućnost, budući Gospodar Oluje...


[ Ovim postom započinjem priču Ineluky-a, MOJU VERZIJU njegova života. Moju priču....]
- 14:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>