< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga:

Nikad culi za mene,nit me znate al ste dosli na moj blog,hehe =)
Ugl.volim hip-hop.tj.obozavam,al ne samo tu kulturu,volim glazbu kao takvu kakva je...
A opis poseban necu davat...(16-17 god.,tj.16 i pol =)
Kroz postove cete me upoznat....(al da velim dolazim iz ZG-a,Dubrava,itd.,itd.....)
Samo cu cimnut msn svoj,a ostalo nek bude kako bude...

mg_bentley@hotmail.com

Respect,pozdrav,mir!!!








The GamE


































Game Lyrics
Lyrical Homicide Lyrics


Game Lyrics
Dope Boys Lyrics

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr














































































































subota, 14.03.2009.

E da brate,reci ti meni,kaj je to hip-hop...??!

Evo mene natrag...nema bas komentara niti ljudi niti ikaj slicnog...
I odma cu rec da mi jako fale neki ljudi...s kojima mi je bilo losih,gorih
i najgorih trenutaka u zivotu...al bitnije od tog je da mi je
vecinu vremena (oko 95%) bilo fantasticno i nezaboravno i da cu
te osobe voljet do kraja zivota a i nakon toga...
Ja sam njima napravio dosta sranja jer sam takva osoba...
(a u tu skupinu stavljam ono lose,gore i najgore)
Za nista ih nemogu krivit jer su uz mene bili stalno,uvijek i kad god su mogli..
A ja sam bio osoba koja je bila bezobrazna,losa i neljudska prema njima...
I ovim uvodom se ispricavam Vama...
Vi ste oni koji su danas iskovali "pravog" mene...
I zato cu Vam bit duzan cijeli svoj zivot,a i vise od tog...
Jako Vas volim i tako ce uvijek bit,ma kaj god se desilo...
(Oni znaju ko su u ovom uvodu sretan )
------------------------------------------------------------
A ovdje ja zapocinjem sa svojom kulturom...
Dakle,ljudi danas cudno gledaju hip-hop...
Tj.neznaju sto je tocno hip-hop...
Kad me (neki) ljudi upoznaju,tj.vide da slusam hip-hop,
odma si stave u glavu:"Aha to je ziher umisljeni lik,baca brije da ima para,
da jebe naokolo bicarke itd.,itd..."
I to je danas tako,kad god vidis takvog lika na ulici,u gradu,bilo gdje,
to ti prvo padne na pamet...
Jer ljudi jednostavno nisu upoznati s kulturom hip-hopa...
Hip-hop se danas djeli na gangsta,old school,tzv.geek & underground...
(kolko ja znam,hehe)...
A u pocetku bijase danas zvani old school,on je jezgra i centar svega...
(btw.nisam reko da je hip-hop nastao iz Bluesa,Jazza,Soula,Funka)...
I od njega se to prosirilo na gangsta,geek,rnb i underground...
Isto kao sto je i rock za danasnji metal,alternativu,indie rock,death metal...
(da ne nabrajam dalje)...
I u pocetku isto tako bijase MC,DJ,B-Boy & Graffiti Artist...
...
"MC,DJ,B-Boy & Graffiti Artists...??!! wtf?!
Kakve to veze ima s rapom?!"(kaze jedna lose obavjestena osoba) smijeh

To ko prvo nije rap,nego hip-hop...elementi hip-hopa...
Repanje je dio koji MC izvodi na stageu,za majkom i kud god stigne...
Kao sto i DJ producira,stvara beat,ili podlogu za MC-a,a
usput i za B-Boya koji radi sve one pokrete za koje kazemo
"da bar ja to mogu,predobro nekaj zujo nono eek dead !!!"
A crtaci rade grafite,i to tek kakve naughty nut ...

A sve to zajedno je hip-hop...to ces jedino shvatit ako
u jednom trenutku cujes i vidis (ponekad vizualiziras xD)
sve navedene elemente...

I tamo nema pistolja,lancuga,guzatih i sisatih trebica,
gro autiju,bezbroj crnaca koji dolaze iz geta i para koje padaju s neba...
To je gangsta,nije to "onaj" hip-hop,to je samo dio njega...
pitajte si ekipu iz N.W.A.-a...
Oni su prvi to zapoceli,al ne na nacin kakav se danas gleda...
Mogli su se kurcit jer su i imali sve to sto sam nabrojio...
A dns znate kakvo je stanje...svaka budala se moze kurcit preko majka...
Gangsta stil je za gangstere,a ne za nas obicne ljude...
Tako da i sami ponekad slusajuci gangsta stilove shvatite da je to neko
nabrijavanje,prepucavanje i sl....I definitivno se moze skuzit razlika izmedu
gangsta i old school undergrounda,
a prva stvar je lirika koju odmah primjetite...
A i beatovi u gangsta stilu su nabrijani...mislim sami cete prepoznat...smijeh

Geek rap je stil Kanye Westa,Lupe Fiasca i slicnih...
Dakle tu nema toliko tih kurcenja,a i bitna stvar psovanje je vise "out"
(iako cete ponekad cut madafaka ili bijach il tako nekaj)...
Dosta povezanosti uz Blues i Funky...
I tu se nema kaj posebno za rec vise...znate ko je Kanye West pa onda...

Treca je ta underground scena koja ima onu ubojitu liriku...
Uobicajeni su tzv."tamni"beatovi i brzina rima,dakle multi rime
i brzo repanje...objektivna lirika kojoj nitko nemoze stat na put...
Govori o politici,stanju u svijetu,teskim trenutcima i sl....
vecinom u onom realnom,pesimisticnom smislu...
(ali ima tu definitvno i pozitive samo trebate slusat)...thumbup pjeva

A za rnb neam kaj govorit...
Beyonce,Justin,Timbaland,Rihanna...
To je sve kaj iam za rec...

A za kraj samo jedno...glazba se ne gleda nego se slusa...

Peace!!!










Ovu stvar morate poslusat ako volite hip-hop,tj.glazbu:



...



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.