The Queen Akasha

ponedjeljak, 15.09.2008.

OBEĆANJA...

Sudbina je na to spala
da odluči pismo glava mjesto nas
ne igra po pravilima
i gura se laktovima
nemoćni smo ti i ja
bio si mi čista srijeda
dokaz da je ljubav s neba
ali nije to što treba

Ja bih da je sve po starom
mome srcu krov nad glavom lijep ko san
al' nekako mi oči slute
da od mene pereš ruke
iz dana u dan, svaki Božji dan
bila si mi čista srijeda
dokaz da je ljubav s neba
ali nije ko što treba

Obećanja, obećanja što si davao mi
tek onako, tek onako
zar je ljubav spala na to
zar je ljubav spala na to
sve su manja obećanja
kao stare karavane odnijela su sretne dane
ostavila žive rane

15.09.2008. u 17:19 • 4 Komentara..Print#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

The damned girl

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr







The damned souls

babyVampire
baby elf a.k.a babett riddle
brother...:)
babyVampire
baby elf a.k.a babett riddle
brother...:)
Brunhilda
cvjetovi zla
Dalmatinka
Hell´s Angel
Insomnia
IVANA
l'ennemi
Lucifer's Curse
Peacemaker
Pingu
Princess Of Darkness
Sister of metal
Slave
Supertomson
*sweet child*
Teuta
the DEVIL
˘°~Vampiremistress Valkyra~°˘
vrag_s_licem_andjela

Free Site Counter
Free Site Counter

dotakni me nježno...

ne otvaraj!!!


try me...
Da vidimo koliko me zaista poznajete...

Photobucket

Tattoos