...no name...

22 rujan 2007

ti bogca napokon me primila volja da napisem novi post....o daaa...bas dugo nisam pisal posta...a jbg,nisam imal vremena..lol.....hmm....i tak,škola je počela sve novo i vec sam dobil topa...prva ocjena 1....heh...koje sranje...a jbg,kad me pital z hrvatskoga a bil je celi nadrkani pa sam nest ne znal i dobil sam 1....pizda mu......ahhh kaj se more...bum se ve valjda to navcil i drugi put javil (ak bum opce mogel odgovarat).........ovoga vec bas nit ne mislim pisati one duge postove,jer nemam kaj vec onda napisati,pa nekva sranja pisem i sam se sramotim....lol....no nema veze....al nekvi spotek bum uvijek stavljal (valjda)......hmm........danas smo imali nastavu,ono v subotu,jbg,al doro imamo sam svaku drugu subotu.....je i danas sam trebal iti ne jebenu berbu,al mi se ne
dalo pa nisam isel =D .......ve razmisljam kam da idem van...ehh..ma uvijek se neko negde najde.....ajd mislim da je dosta sad......ajd pozzzzzz........METAL IS FOREVER!


Apocalyptica - Nothing Else Matters





Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.