Jednom Kad Noc..

eto tako..



..Reci cu samo da sam se vratila. Da se nisam vratila, ne bih ovo zapisala, niti bi se znalo da je sve ovo bilo. Ono sto nije zapisano, i ne postoji: bilo pa umrlo..
Naslonjana na zid, zatvorenih ociju isla sam sokacima, bez cilja nikud, a nasla sam se pred pocrnjelim zidovima svoje kuce, nigdje.. Najteze se govori o onome sto te se najvise tice..
Nismo se dogovorili, a sutra uvecer smo se opet nasli na ogradi izmedu dva vrta. I trece vece, i cetvrto, i ljeto se hladilo, a mi smo se krili mrakom, ne zeleci da itko sazna koliko smo postali potrebni jedno drugom. A svi su znali.. M.S.

Ma nemoze se uhvatiti sjenka.. Neki zive blizu al daleko..
Tko te ima taj te nema,
tko te nema taj te sanja,
tko te sanja taj te ljubi,
a ti o tom pojma nemas..

16.05.2006. u 13:44 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

mali vjerni saputnik..

Dosadne proslave
mi dodju kao kazna
ali svejedno idem
mozda najzad saznam..




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Izlasci.net
Doors-art.com
Uslr.org
MyAstoria.com


Neki od meni lijepih tekstova

Jednom kad noc..

Jednom kad noc
Ukrade nebu
Sve sto si voljela na njemu
Bit ce ti zao, bit ce ti zao
Sto nisi tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne budu htjele
U stranicu utjehu traziti,
Suze ce srcu sapnuti da je pogrijesilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedno voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dode,
A samoca zaboli,
Hoces li moci ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su price pricali.
I sada kad se sjetis
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lade slomile
Bure i vjetrovi.

..opca opasnost..




Sjeta..

vani je opet zima
i opet cure prate vlakove
u ovoj glavi ista bol
u tijelu stari smrad od rakije

za sve je magla kriva
i ovaj Grad me rijetko nasmije
ti samo stavi vrc na stol
nasa se radnja zbiva kasnije

no trouble at all
no trouble at all

uvijek si sa mnom.. oh da..

i kada ti se ne javljam danima
i kad vrijeme me mjenja
i kada postanem lijen ja
i kada ne znam za to

ipak uvijek me zanima
da li jos si me zeljna
da'l u dnu tvoga tijela jos uvijek
ista je bol

uvijek si sa mnom

if you call me senor
..darko rundek..



...
Mladost je htjela daljine
Luke bez tvoje topline
Al' uvijek si bio i ostao grade
Ceznja u srcu mom
Ja sam u tvojoj ti u mojoj dusi
Rijeko jer moj si dom
...


Amazed..

Every time our eyes meet
This feeling inside me
Is almost more than I can take
Baby when you touch me
I can feel how much you love me
And it just blows me away
I've never been this close to anyone or anything
I can hear your thoughts
I can see your dreams

I don't know how you do what you do
I'm so in love with you
It just keeps getting better
I want to spend the rest of my life
With you by my side
Forever and ever
Every little thing that you do
Baby, I'm amazed by you


The smell of your skin
The taste of your kiss
The way you whisper in the dark
Your hair all around me
Baby you surround me
You touch every place in my heart
Oh, it feels like the first time, every time
I want to spend the whole night in your eyes

Every little thing that you do
I'm so in love with you
It just keeps getting better
I want to spend the rest of my life
With you by my side
Forever and ever
Every little thing that you do
Baby, I'm amazed by you

.. Lonestar ..





One Day..

I've seen that look
somewhere before
your sorrow is like
an open door
you've been this way
for much too long
somebody must have
done you wrong

But one day the sun
will shine on you
turn all your tears
to laughter
one day your dreams
may all come true
one day the sun
will shine on you


I've seen that look
so many times
i know the sadness
in your eyes
your life is like
a wishing well
where it goes,
only time will tell

Say goodbye
to the lonely nights
say goodbye
to the northern lights
say goodbye
to cold north winds
say goodbye
to the autumn leaves

Gary Moore




the dance

Looking back
on the memory of
The dance we shared
'neath the stars above
For a moment all
the world was right
How could I have known
that you'd ever say goodbye


And now I'm glad
I didn't know
The way it all would
end the way it all would go
Our lives are better
left to chance
I could have missed the pain
But I'd of had to miss
the dance


Holding you
I held everything
For a moment wasn't
I a king
But if I'd only known
how the king would fall
Hey who's to say
you know I might have
changed it all

Yes my life is better
left to chance
I could have missed
the pain but I'd of had to miss
the dance


gareth brooks






.. Nije to hrabrost, vec stid od sebe ponizenog ..

.. A meni se cini da je strah najveca sramota
ovog svijeta, i najvece ponizenje covjekovo.
Izmahnut je nad njim kao bic, uperen u grlo,
kao noz. Covijek je opkoljen strahom, kao
plamenom, potopljen je njime kao vodom.
Plasi ga sudbina, plasi ga mocniji covjek,
i on nije ono sto bi htio biti, vec ono sto
mora da bude. Umiljava se sudbini, moli se
sutrasnjem danu, poslusno ponavlja zakon,
ponizno se smijesi mrskom mocnom covjeku,
pomiren da bude nakazna tvorevina sacinjena
od straha i pristajanja ..

.. Niko nikome ne moze natovariti toliko muke
na vrat koliko covjek sam sebi ..

.. tvrdava ..