16.08.2006., srijeda

pozdrav svima, ja došla... napokon... jednim dijelom sretna, drugim sjebana. a tak je to kad sjebeš toliko da sam sebe ne možeš pogledat kad napraviš nešto loše.
uglavnom bilo mi je super, pozdravljam sve ljude, pogotovo Belu mog najdažeg i Dariju... a šta da kažem, svaki dan se pilo i zajebavalo, upoznavanje novih ljudi... sve mi se to svidjelo, ali ipak volim svoju Novsku. iako je dosadno za popizdit, tu su ljudi koje volim. i još uvijek ne razumijem zašt neki ljudi mrze ovaj grad... neznam, možda njih većina ljudi mrzi tak da oni mrze cijeli grad.

na Krku sam upoznala jednu novu curu. zove se Jelena, ima blog tearsdontlie.blog.hr.ima 16 godina i stvarno je ok. kasnije je došla i njena frendica Petra. dosta smo postale dobre pa mi je malo bilo žao što idemo.

isto tak, zbog lošeg vremena sam pročitala knjigu Anđeli i demoni od Dana Browna. bila je izašla uz večernji pa sam ju kupila. za one koji ne znaju Dan Brown je napisao Da Vincijev kod, ali ova knjiga je bila prva. baš smo jospa i ja pričale da bi bilo bolje da je po ovoj knjizi npravljen film.

e to je uglavnom to... čujemo se, čuvajte se

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3