16.07.2006., nedjelja

samo da javim... ja večeras ode na more, točnije Vir, točnije mala Novska. vi se ljepo kuhajte, smrdite i idite u lipik a ja ću se ljepo pržit, pit i kupat u moru. znate ono, noćno kupanje, roštilj, društvo za zajebanciju.
sve je to super, al opet će mi falit ova sparina. jebiga...
fali mi jospa (minerva). nemam s kim pričat o onim "ženskim" stvarima.
..........jooooooooooossspaaaaaaaaaa kaaaaam beeeeek.........
al neeeeee jospa je previše zauzeta exitom. i kolko znam meni je obećan neki mail....

žuna ja ode na 12 dana, ti pazi šta radiš. sigurno će iz prikrajka gledat kak ulazim u auto, al ni tad neće bit siguran da sam otišla pa će me pratit do kutine. kad bude siguran, nemojte se začudit ak čuje te nešto kao: AJM FRI ET LAST!!!!!
sam da znaš, ja ću se potrudit da ti nađem morsku zvijezdu.
zajebavam se. čuvaj se. nemoj puno pit.

kros, pazi se petkom. nemoj da te svako prati kuć i pazi na mjenjač.
rebaču, ti se nemoj pazit petkom. napij se i zbari nekog.
miki alkoholičaru. nemoj pit.... previše

ajd čuvajte se. čujemo se za 12 dana.

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3