06.07.2006., četvrtak

nešto novo, nešto divlje

evo mene napokon...
nemam telefona, strgan je, nešt ne valja.
nemam mobitela, jaro ga uzeo jiš dok je trajala šk. god.
nemam kompa, interneta jer je darijan na silu isključio kompjuter.
postala sam zločinac. uzela sam grgin poslovni laptop da zadovoljim potrebe svih mojih obožavatelja... mislim,bloga rofl
izgubljena sam u vremenu i prostoru, danas sam mislila da je 8.7. pa sam čestitala kros rođendan.
dosadno mi je...

VRATITE ME U CIVILIZACIJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

malo sam razmišljala što bi upisala poslje srednje. mislim da je već i vrijeme za to zato jer sam 4. razred. prvo je to bila psihologija na filozofskom, ali u samo jedan dan ove godine na upis je došlo 2 000 studenata. nemam šanse za upis zato jer mi ocjene od ove god baš nisu bajne. stara kaže da ćemo nać neku vezu, al jednstavno ne želim bit jedna od onih koju će svrstavat pod one koji su upaqli na faks zbog veze. tak da sam odlučila da ću sljedeće god pravo zapet za knjigu.

druga opcija bila je politologija, novinarstvo. al kad sam malo bolje razmislila, nisam ja za to. što konkretno mogu radit sa zvršenim politološkim faksom?! neznam!

odluka je konačno pala na defektologiju. smijer logopedija ili poremećaji u ponašanju.
nekako me uvijek zanimala ta vrsta medicine. a i slično je psihologiji. posao logopeda ti omogućuje da radiš sa djecom koja imaju poremećaj u govoru. izgovaraju l umjesto r i drugi gori slučajevi.
kad bi išla za poremećaje u ponašanju radila bih kao socijalni radnik ili u zatvoru sa raznim kriminalcima.
defektologija? sigurno! smijer? još razmislit o ova dva.

poručila bi svima da počnu razmišljat zato jer do polugodišta koraju odlučit na koje će, ako hoće, pripreme ići. već ove godine je velika gužva na svim fakultetima, zato kažem svima da razmisle dobro i potrude se još ovu godinu koliko mogu u ovoj srednjoj...

pozdrav!

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3