15.06.2006., četvrtak

SRCE MOJE KUCA ZA NJU JA TO VOLIM, VOLIM HRVATSKU....



... evo da se i ja malo javim. koliko neki od vas znaju moj mali brat koji nema još ni 15 godina je u njemačkoj na svjetskom prvenstvu. uopće mi ne smeta što će on bit na 2 tekme. tj. bio je na Brazil-Hrvatsa i bit će na utakmici osmine finala. uopće nisam ljubomorna...
al ajd bar mi je poslao mail... kupit će mi nešt!!!!!!!
kam beeeeeeek... aj mis ju.


Bok mateJa! kako si? Sta ima tamo daleko u Republici Hrvatskoj? Znam, znam jad i bijeda za razliku od Frankfurta. sigurno vam je tamo glupo jer ne mozete ic na stadione gledat utakmicu i navijat sa jos 72000 navijaca... bar 30000 hrvatskih... i ne mozete gledat tekme na velikim TV ekranima usred rijeke... steta, bas mi vas je zao. evo ja sad sjedim za kompicem koji ima besplatni internet i mogu bit na njemu kolko god hocu... joj da pa vi ne mozete bit koliko god hocete - VI MORATE PLACAT! daaa... e da ja sam bio jucer na nekoj tekmi Brazil - Hrvatska pa sam odlucio da te malo mucim i posaljem ti koju fotku. svejedno ih imam 60 - tak. bio sam u "centru" Berlina (nema taj grad centra, prevelik je). kazu da je bilo samo hrvata 50000. nesto nevjerovatno. eto, sta da ti kazem, bilo je genijalno. mislim, ne trebam ni pricat sigurno si gledala tekmu na TV - u. kakvo si god navijanje cula, to smo bili mi (20 - tak tisuca hrvata) iza gola (u 1. pol. iza brazilskog). brazilci uopce ne navijaju. to ti je to. puno pozdrava svima!!! P.S. pogledaj fotke


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3