Summer time


Dugo nisam napisala ništa na blogu.
Jučer sam prešla kroz stare postove koje sam pisala još prije 3-4 godine.
Na neke stvari sam se pošteno nasmijala, a na neke sam ostala u čudu kako mi se mišljenje nije promjenilo do dana današnjeg.

Drago mi je što sam već u toj mladoj dobi imala neka čvrsta stajališta koja cijenim i dan danas.
Također mi je drago što polako izlazim iz puberteta i nisam više toliko dramatična i attention seeking kao u tim godinama.
Da me danas tko pita, ne bih niti jedan post promijenila.
Osječam čak i dan danas tu neku emociju koju sam imala dok sam pisala postove.

Anyhow, ljeto je došlo.
Završila sam još jedno dugačko poglavlje svog života - srednju školu.
Bilo je to vjerojatno najdramatičnije razdoblje mog života sa mnogo uspona i padova.
Koliko mi je žao što starim, toliko mi je drago jer započinje novo poglavlje za koje ne znam kako će izgledati.
U tijeku su upisi na faks, za sad loše stojim na rang ljestvicama ali naivni dio mene se još uvijek nada promjeni.

Inaće, ovo je moj 100-ti post *pljesak*.
Ovo je blog koji imam najduže i doslovno je pratio moj razvoj.
Mislila sam nedavno kako bih mogla obrisati blog, ali previše sječanja je spremljeno u njemu.
Kad pogledam danas, neke stvari kao da su bile prije 10 godina, a neke kao da su se tek jučer dogodile.

Hvala ljudima koji su čitali i pratili ovaj blog kroz sve godine.
Divni ste.

Idem ja sad pogledat film, zapalit cigaretu i uživati u ljetu.
Veliki pozdrav, do čitanja!

18.06.2010. u 01:45 | | Imperfect Cry / Scream In Ecstasy (0) | Link** |

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv