FZA THE MASTER

srijeda, 12.07.2006.

I'm Coming Soon

Evo ljudi samo da se javim nije me bilo dosta,ne stignem sada se posvetiti se blogu....ljeto je ipak ima i boljih stvari od toga tako da...kuzite me jer tako??? hehe...hocu reći da sve je dobro kod mene,ima velikih promjena...bio sam kod shekija napravili smo tri nove stvari...ali za sada to je top secret....nitko nece imati te snimke,nikome niti ih dajemo ali ubrzo cete ih i vi imati.Zelim reći da su se vec glasine za koncert 15.07 proširile...hoću reći da je to bio sam cim za ekipu nece biti nikakvog koncerta....ali ako nastavimo s radom ubrzo če i biti koncerta mene,Fista i Trashville grupe...i još stvari imamo u planu napraviti tako da kad se skupi materijala bit če koncerta..hehe...svi ste pozvani!!!!Pozdrav svima koji me citaju...zelim vam sretno ljeto...od mene!!!P E A C E

- 13:14 - Komentari (6) - Isprintaj - #