Thefrontpage.blog.hr || --- Celebrities --- || Thefrontpage.blog.hr

Alicia Keys

Alicia Keys

O Aliciji

Puno ime: Alicia Augello-Cook
Datum rođenja: 25 siječnja 1980.
Mjesto rođenja: New York, USA
Visina: 1.73 m
Nadimak: Lellow
Boja očiju: smeđe
Boja kose: smeđa

Filmografija

-The Nanny Diaries
-Smokin Aces
-The Backyardigans

Diskografija

Songs In A Minor

Songs In A Minor

1. Piano & 1
2. Girlfriend
3. How Come U Don't Call Me
4. Fallin'
5. Troubles
6. Rock Wit U
7. A Woman's Worth
8. Jane Doe
9. Goodbye
10. The Life
11. Mr. Man
12. Never Felt This Way
13. Butterflies
14. Why Do I Feel So Sad
15. Caged Bird

The Diary of Alicia Keys

The Diary of Alicia Keys

1. Harlem's Nocturne
2. Karma
3. Heartburn
4. Medley: If I Was Your Woman/Walk on By
5. You Don't Know My Name
6. If I Ain't Got You
7. Diary
8. Dragon Days
9. Wake Up
10. So Simple
11. When You Really Love Someone
12. Feeling U, Feeling Me
13. Slow Down
14. Samsonite Man
15. Nobody Not Really

Unplugged

Unplugged

1. Intro A Cappella
2. Karma
3. Heartburn
4. A Woman’s Worth
5. Unbreakable
6. How Come You Don’t Call Me
7. If I Was Your Woman
8. If I Ain’t Got You
9. Every Little Bit Hurts
10. Streets Of New York
11. Wild Horses
12. Diary
13. You Don’t Know My Name
14. Stolen Moments
15. Fallin’
16. Love It Or Leave It Alone

Meni najdraže: Girlfriend, A Woman's Worth, How Come U Don't Call Me, Fallin', If I Ain’t Got You

Web

www.aliciakeys.net
www.aliciakeysfan.com
www.alicia-keys.net

Alicia Keys Alicia Keys Alicia Keys

Kylie Minogue

Kylie Minogue

O Kylie

Puno ime: Kylie Ann Minogue
Datum rođenja: 28 svibnja 1968.
Mjesto rođenja: Victoria, Australia
Visina: 1.53 m
Boja očiju: zelene
Boja kose: plava

Diskografija

Kylie

Kylie

1. I Should Be So Lucky
2. Loco-Motion
3. Je Ne Sais Pas Pourquoi
4. It's No Secret
5. Got to Be Certain
6. Turn It into Love
7. I Miss You
8. I'll Still Be Loving You
9. Look My Way
10. Love at First Sight

Enjoy Yourself

Enjoy Yourself

1. Hand on Your Heart
2. Wouldn't Change a Thing
3. Never Too Late
4. Nothing to Lose
5. Tell Tale Signs
6. My Secret Heart
7. I'm Over Dreaming (Over You)
8. Tears on My Pillow
9. Heaven and Earth
10. Enjoy Yourself

Rhythm of Love

Rhythm of Love

1. Better the Devil You Know
2. Step Back in Time
3. What Do I Have to Do?
4. Secrets
5. Always Find the Time
6. World Still Turns
7. Shocked
8. One Boy Girl
9. Things Can Only Get Better
10. Count the Days
11. Rhythm of Love

Let's Get to It

Let's Get to It

1. Word Is Out
2. Give Me Just A Little More Time
3. Too Much Of A Good Thing
4. Finer Feelings
5. If You Were With Me Now
6. Let's Get To It
7. Right Here, Right Now
8. Live And Learn
9. No World Without You
10. I Guess I Like It Like That

Kylie Minogue

Kylie Minogue

1. Confide in Me
2. Surrender
3. If I Was Your Lover
4. Where Is the Feeling?
5. Put Yourself in My Place
6. Dangerous Game
7. Automatic Love
8. Where Has the Love Gone?
9. Falling
10. Time Will Pass You By

Impossible Princess

Impossible Princess

1. Too Far
2. Cowboy Style
3. Some Kind Of Bliss
4. Did It Again
5. Breathe
6. Say Hey
7. Drunk
8. I Don't Need Anyone
9. Jump
10. Limbo
11. Through The Years
12. Dreams

Light Years

Light Years

1. Spinning Around
2. On A Night Like This
3. So Now Goodbye
4. Disco Down
5. Loveboat
6. Koocachoo
7. Your Disco Needs You
8. Please Stay
9. Bittersweet Goodbye
10. Butterfly
11. Under The Influence Of Love
12. I'm So High
13. Kids
14. Light Years

Fever

Fever

1. More More More
2. Love At First Sight
3. Can't Get You Out Of My Head
4. Fever
5. Give It To Me
6. Fragile
7. Come Into My World
8. In your Eyes
9. Dancefloor
10. Love Affair
11. Your Love
12. Burning Up

Body Language

Body Language

1. Slow
2. Still Standing
3. Secret (Take You Home)
4. Promises
5. Sweet Music
6. Red Blooded Woman
7. Chocolate
8. Obsession
9. I Feel For You
10. Someday
11. Loving Days
12. After Dark

Ultimate Kylie

Ultimate Kylie

Cd 1

1. Better The Devil You Know
2. The Loco-motion (7" Mix)
3. I Should Be So Lucky
4. Step Back In Time
5. Shocked
6. What Do I Have To Do (7" Mix)
7. Wouldn't Change A Thing
8. Hand On Your Heart
9. Especially For You
10. Got To Be Certain
11. Je Ne Sais Pas Pourquoi
12. Give Me Just A Little More Time
13. Never Too Late
14. Tears On My Pillow
15. Celebration

Cd 2

1. I Believe In You
2. Can't Get You Out Of My Head
3. Love At First Sight
4. Slow
5. On A Night Like This
6. Spinning Around
7. Kids (Radio Edit)
8. Confide In Me
9. In Your Eyes
10. Please Stay
11. Red Blooded Woman
12. Giving You Up
13. Chocolate (Radio Edit)
14. Come Into My World (Radio Edit)
15. Put Yourself In My Place
16. Did It Again
17. Breathe
18. Where The Wild Roses Grow

Meni najdraže: I Should Be So Lucky, Where The Wild Roses Grow, Spinning Around, On A Night Like This, I Believe In You, Slow, Still Standing, Red Blooded Woman, Chocolate, Love At First Sight, Can't Get You Out Of My Head, Fever, Come Into My World, In your Eyes, Love Affair, Slow, Your Disco Needs You, Kids

Web

www.kylie.com
www.kylie-minogue.com

Fan blogovi

kylie.blog.hr

Kylie Minogue Kylie Minogue Kylie Minogue

Britney Spears

Britney Spears

O Britney

Puno ime: Britney Jean Spears
Datum rođenja: 2 prosinca 1981.
Mjesto rođenja: Louisiana, USA
Visina: 1.63 m
Nadimak: Brit
Boja očiju: smeđe
Boja kose: plava

Filmografija

-Britney & Kevin: Chaotic
-Austin Powers in Goldmember
-Crossroads

Diskografija

Baby One More Time

Baby One More Time

1. Baby One More Time
2. (You Drive Me) Crazy
3. Sometimes
4. Soda Pop
5. Born To Make You Happy
6. From the Bottom of My Broken Heart
7. I Will Be There
8. I Will Still Love You
9. Thinkin' About You
10. E-Mail My Heart
11. The Beat Goes On

Oops!! I Dit It Again

Oops!! I Dit It Again

1. Oops!...I Did It Again
2. Stronger
3. Don't Go Knockin' On My Door
4. (I Can't Get No) Satisfaction
5. Don't Let Me Be The Last To Know
6. What U See (Is What U Get)
7. Lucky
8. One Kiss From You
9. Where Are You Now
10. Can't Make You Love Me
11. When Your Eyes Say It
12. Dear Diary

Britney

Britney

1. I'm A Slave 4 U
2. Overprotected
3. Lonely
4. I'm Not A Girl, Not Yet A Woman
5. Boys
6. Anticipating
7. I Love Rock 'n' Roll
8. Cinderella
9. Let Me Be
10. Bombastic Love
11. That's Where You Take Me
12. When I Found You
13. What It's Like To Be Me

In The Zone

In The Zone

1. Me Against the Music
2. (I Got That) Boom Boom
3. Showdown
4. Breathe On Me
5. Early Mornin'
6. Toxic
7. Outrageous
8. Touch of My Hand
9. The Hook Up
10. Shadow
11. Brave New Girl
12. Everytime
13. Me Against the Music Remix

Greatest Hits - My prerogative

Greatest Hits - My prerogative

1. My Prerogative
2. Toxic
3. I'm Slave 4 U
4. Oops I did it again
5. Me Against The Music feat. Madonna
6. Stronger
7. Everytime
8. Baby One More Time
9. Crazy
10. Boys
11. Sometimes
12. Overprotected
13. Lucky
14. Outrageus
15. Born To Make You Happy
16. I Love Rock'n'Roll
17. I'm Not A Girl Not Yet A Woman
18. I've Just Begun
19. Do Somethin'

Meni najdraže: Born To Make You Happy, I Will Be There, Oops!...I Did It Again, Stronger, Lucky, Can't Make You Love Me, Overprotected, Cinderella, Let Me Be, Bombastic Love, Toxic, Everytime, Me Against the Music, My Prerogative

Web

www.britneyspears.com
www.britney.com
www.britneyzone.com

Fan blogovi

spearsfan13.blog.hr
britneycb.blog.hr
britney81.blog.hr

Britney Spears Britney Spears Britney Spears

Ashlee Simpson

Ashlee Simpson

O Ashlee

Puno ime: Ashley Nicolle Simpson
Datum rođenja: 3 listopada 1984.
Mjesto rođenja: Texas, USA
Visina: 1.69 m
Nadimak: Ash
Boja očiju: plave
Boja kose: plava

Filmografija

-Overrated in '06
-Undiscovered
-7th Heaven
-The Hot Chick

Diskografija

Autobiography

Autobiography

1. Autobiography
2. Pieces Of Me
3. Shadow
4. La La
5. Love Makes The World Go Round
6. Better Off
7. Love Me For Me
8. Surrender
9. Unreachable
10. Nothing New
11. Giving It All Away
12. Undiscovered

I Am Me

I Am Me

1. Boyfriend
2. In Another Life
3. Beautifully Broken
4. L.O.V.E.
5. Coming Back For More
6. Dancing Alone
7. Burnin Up
8. Catch Me When I Fall
9. I Am Me
10. Eyes Wide Open
11. Say Goodbye
12. Kicking And Screaming
13. Fall In Love With Me
14. Get Nasty

Meni najdraže: Autobiography, Boyfriend, L.O.V.E., Coming Back For More, Dancing Alone, Love Makes The World Go Round

Web

www.ashleesimpsonmusic.com
www.ashleefan.com

Ashlee Simpson Ashlee Simpson Ashlee Simpson

Christina Milian

Christina Milian

O Christini

Puno ime: Christine Flores
Datum rođenja: 26 rujna 1981.
Mjesto rođenja: New Jersey, USA
Visina: 1.57 m
Nadimak: Chris
Boja očiju: smeđe
Boja kose: smeđa

Filmografija

-Pulse
-Be Cool
-Man of the House
-Torque
-Love Don't Cost a Thing
-Def Jam Vendetta
-Kim Possible: Revenge of Monkey Fist
-Get Real
-The Wood
-American Pie
-Clueless
-Durango Kids
-A Bug's Life
-Clips' Place

Diskografija

Christina Milian

Christina Milian

1. Get Away
2. AM To PM
3. When You Look At Me
4. Spending Time
5. It Hurts When
6. You Make Me Laugh
7. A Girl Like Me
8. Twitch
9. Until I Get Over You
10. Satisfaction Guaranteed
11. Got to Have You
12. Thank You

It's About Time

It's About Time

1. Intro
2. Dip It Low
3. I Need More
4. Whatever U Want
5. Someday One Day
6. Highway
7. I'm Sorry
8. Get Loose
9. L.O.V.E
10. Peanut Butter & Jelly
11. Miss You Like Crazy
12. Oh Daddy

So Amazin'

So Amazin'

1. Say I
2. Twisted
3. Gonna Tell Everybody
4. Who's Gonna Ride
5. So Amazing
6. Hot Boy
7. Foolin'
8. My Lovin' Goes
9. Just A Little Bit
10. Y'All Ain't Nuthin'
11. She Don't Know

Meni najdraže: AM To PM, When You Look At Me, You Make Me Laugh, Got to Have You, Dip It Low, Whatever U Want, Get Loose

Web

www.christinamilian.org
www.christinasworld.net

Christina Milian Christina Milian Christina Milian

Christina Aguilera

Christina Aguilera

O Christini

Puno ime: Christina Maria Aguilera
Datum rođenja: 18 prosinca 1980.
Mjesto rođenja: New York, USA
Visina: 1.60 m
Nadimak: X-Tina, Christi
Boja očiju: plave
Boja kose: plava

Diskografija

Christina Aguilera

Christina Aguilera

1. Genie In A Bottle
2. What A Girl Wants
3. I Turn To You
4. So Emotional
5. Come On Over (All I Want Is You)
6. Reflection
7. Love For All Seasons
8. Somebody's Somebody
9. When You Put Your Hands On Me
10. Blessed
11. Love Will Find A Way
12. Obvious

Mi Reflejo

Mi Reflejo

1. Genio Atrapado (Genie in a Bottle)
2. Falsas Esperanzas
3. El Beso Del Final
4. Pero Me Acuerdo De Ti
5. Ven Conmigo (Solamente Tu)
6. Si No Te Hubiera Conocido
7. Contigo En La Distancia
8. Cuando No Es Contigo
9. Por Siempre Tu
10. Una Mujer (What a Girl Wants)
11. Mi Reflejo

Just Be Free

Just Be Free

1. Just Be Free
2. By Your Side
3. Move It (Dance Mix)
4. Our Day Will Come
5. Believe Me
6. Make Me Happy
7. Dream A Dream
8. Move It
9. The Way You Talk To Me
10. Running Out Of Time
11. Believe Me (Dance Mix)
12. Just Be Free (Spanish)

Stripped

Stripped

1. Stripped Pt. 1
2. Can't Hold Us Down (feat. Lil' Kim)
3. Walk Away
4. Fighter
5. Infatuation (interlude)
6. Infatuation
7. Loving Me For Me (interlude)
8. Loving Me For Me
9. Impossible
10. Underappreciated
11. Beautiful
12. Make Over
13. Cruz
14. Soar
15. Get Mine, Get Yours
16. Dirrty
17. Stripped Pt. 2
18. A Voice Within
19. I'm OK
20. Singing My Song

Back to Basics

Back to Basics

Cd 1

1. Intro (Back To Basics)
2. Makes Me Wanna Pray featuring Steve Winwood
3. Back In The Day
4. Ain't No Other Man
5. Understand
6. Slow Down Baby
7. Oh Mother
8. F.U.S.S. (Interlude)
9. On Our Way
10. Without You
11. Still Dirrty
12. Here To Stay
13. Thank You (Dedication To Fans...)

Cd 2

1. Enter The Circus
2. Welcome
3. Candyman
4. Nasty Naughty Boy
5. I Got Trouble
6. Hurt
7. Mercy On Me
8. Save Me From Myself
9. The Right Man

Meni najdraže: Genie In A Bottle, What A Girl Wants, Just Be Free, Can't Hold Us Down, Fighter, Infatuation, Beautiful, Dirrty, A Voice Within, Ain't No Other Man, Candyman, Hurt

Web

www.christinaaguilera.com
www.christina-aguilera.net
www.caguilera.com

Christina Aguilera Christina Aguilera Christina Aguilera

Rihanna

Rihanna

O Rihanni

Puno ime: Robyn Rihanna Fenty
Datum rođenja: 20. veljače 1988.
Mjesto rođenja: St. Michael, Barbados
Visina: 1.73 m
Boja očiju: zelene
Boja kose: smeđa

Diskografija

Music Of The Sun

Music Of The Sun

1. Pon De Replay
2. Here I Go Again
3. If It's Lovin' That You Want
4. You Don't Love Me (No, No, No)
5. That La, La, La
6. The Last Time
7. Willing To Wait
8. Music Of The Sun
9. Let Me
10. Rush
11. There's A Thug In My Life
12. Now I Know
13. Pon De Replay (Remix)

A Girl Like Me

A Girl Like Me

1. SOS
2. Kisses Don't Lie
3. Unfaithful
4. We Ride
5. Dem Haters
6. Final Goodbye
7. Break It Off
8. Crazy Little Thing Called Love
9. Selfish Girl
10. P.S. (I'm Still Not Over You)
11. A Girl Like Me
12. A Million Miles Away
13. If It's Lovin' That You Want
14. Pon De Replay

Meni najdraže: Pon De Replay, If It's Lovin' That You Want, SOS, Unfaithful, Break It Off, P.S. (I'm Still Not Over You)

Web

www.rihannasite.com
www.ultimate-rihanna.com
www.oh-rihanna.com

Fan blogovi

rihannafan13.blog.hr
missfenty.blog.hr

Rihanna Rihanna Rihanna

Nelly Furtado

Nelly Furtado

O Nelly

Puno ime: Nelly Kim Furtado
Datum rođenja: 2. prosinca 1978.
Mjesto rođenja: British Columbia, Canada
Visina: 1.65 m
Nadimak: Nell
Boja očiju: plave
Boja kose: smeđa

Diskografija

Whoa Nelly!

Whoa Nelly!

1. Hey Man
2. On The Radio
3. Baby Girl
4. Legend
5. I'm Like A Bird
6. Turn Off The Light
7. Tynna Finda Way
8. Party
9. Well Well
10. My Love Grows Deeper
11. I Will Make You Cry
12. Scared Of You
13. Onde Estas

Folklore

Folklore

1. One-Trick Pony
2. Powerless (Say What You Want)
3. Explode
4. Try
5. Fresh Off The Boat
6. Forca
7. Grass Is Green
8. Picture Perfect
9. Saturdays
10. Build You Up
11. Island Of Wonders
12. Childhood Dreams

Loose

Loose

1. Afraid
2. Maneater
3. Promiscuous
4. Glow
5. Showtime
6. No Hay Igual
7. Te Busque
8. Say It Right
9. Do It
10. In God's Hands
11. Wait For You
12. Somebody To Love
13. All Good Things (Come To An End)

Meni najdraže: ...On The Radio, I'm Like A Bird, Turn Off The Light, Explode, Try, Maneater, Say It Right, All Good Things

Web

www.nellyfurtado.com

Fan blogovi

nellyfan.blog.hr

Nelly Furtado Nelly Furtado Nelly Furtado

Holly Valance

Holly Valance

O Holly

Puno ime: Holly Rachel Vukadinovic
Datum rođenja: 11 svibnja 1983.
Mjesto rođenja: Victoria, Australia
Visina: 1.73 m
Boja očiju: smeđe
Boja kose: tamno plava

Filmografija

-Pledge This!
-Prison Break
-DOA: Dead or Alive
-CSI: NY
-Neighbours
-Entourage
-CSI: Miami

Meni najdraži: Prison Break (Zakon braće)

Prison Break

Diskografija

Footprints

Footprints

1. Kiss Kiss
2. Tuck Your Shirt In
3. Down Boy
4. City Ain't Big Enough
5. Cocktails and Parties
6. Whoop
7. Hush Now
8. All in the Mind
9. Harder They Come
10. Help Me Help You
11. Naughty Girl
12. Connect
13. Send My Best

State Of Mind

State Of Mind

1. Hypnotic
2. State Of Mind
3. Everything I Hate
4. Desire
5. Curious
6. Ricochets
7. Roll Over
8. Tongue-tied
9. Ovet'n'out
10. Somebody Out There
11. Action
12. Double Take

Meni najdraže: Kiss Kiss, Down Boy, Whoop, Naughty Girl, Connect, State Of Mind, Roll Over

Web

www.hollyvalance.com

Holly Valance Holly Valance Holly Valance

Mariah Carey

Mariah Carey

O Mariah

Puno ime: Mariah Carey
Datum rođenja: 27 ožujka 1969.
Mjesto rođenja: New York, USA
Visina: 1.75 m
Nadimak: Mimi, MC
Boja očiju: smeđe
Boja kose: plava

Diskografija

#1

#1

1. Sweetheart
2. When You Believe
3. Whenever You Call
4. My All
5. Honey
6. Always Be My Baby
7. One Sweet Day
8. Fantasy
9. Hero
10. Dream Lover
11. I'll Be There
12. Emotions
13. Someday
14. Love Takes Time
15. Vision of Love

Mariah Carey

Mariah Carey

1. Vision Of Love
2. There's Got To Be A Way
3. I Don't Wanna Cry
4. Someday
5. Vanishing
6. All In Your Mind
7. Alone In Love
8. You Need Me
9. Sent From Up Above
10. Prisoner
11. Love Takes Time

Emotions

Emotions

1. Emotions
2. And You Don't Remember
3. Can't Let Go
4. Make It Happen
5. If It's Over
6. You're So Cold
7. So Blessed
8. To Be Around You
9. Till The End Of Time
10. The Wind

Music Box

Music Box

1. Dreamlover
2. Hero
3. Anytime You Need A Friend
4. Music Box
5. Now That I Know
6. Never Forget You
7. Without You
8. Just To Hold You Once Again
9. I've Been Thinking About You
10. All I've Ever Wanted

Merry Christmas

Merry Christmas

1. Silent Night
2. All I Want For Christmas Is You
3. O Holy Night
4. Christmas (Baby Please Come Home)
5. Miss You Most (At Christmas Time)
6. Joy To The World
7. Jesus Born On This Day
8. Santa Claus Is Comin' To Town
9. Hark! The Herald Angels Sing/Gloria
10. Jesus Oh What A Wonderful Child

Daydream

Daydream

1. Fantasy
2. Underneath The Stars
3. One Sweet Day
4. Open Arms
5. Always Be My Baby
6. I Am Free
7. When I Saw You
8. Long Ago
9. Melt Away
10. Forever
11. Daydream Interlude (Fantasy Sweet Dub Mix)
12. Looking In

Butterfly

Butterfly

1. Honey
2. Butterfly
3. My All
4. The Roof
5. Fourth Of July
6. Breakdown
7. Babydoll
8. Close My Eyes
9. Whenever You Call
10. Fly Away
11. The Beautiful Ones
12. Outside

Rainbow

Rainbow

1. Heartbreaker
2. Can't Take That Away
3. Bliss
4. How Much
5. After Tonight
6. X-Girlfriend
7. Heartbreaker (Remix)
8. Vulnerability (Interlude)
9. Against All Odds (Take A Look At Me Now)
10. Crybaby
11. Did I Do That?
12. Petals
13. Rainbow (Interlude)
14. Thank God I Found You

Glitter

Glitter

1. Loverboy Remix
2. Lead The Way
3. If We
4. Didn't Mean To Turn You On
5. Don't Stop (Funkin' 4 Jamaica)
6. All My Life
7. Reflections (Care Enough)
8. Last Night A DJ Saved My Life
9. Want You
10. Never Too Far
11. Twister
12. Loverboy

Charmbracelet

Charmbracelet

1. Through The Rain
2. Boy (I Need You) feat. Cam'Ron
3. The One
4. Yours
5. You Got Me feat. Jay-Z and Freeway
6. I Only Wanted
7. Clown
8. My Saving Grace
9. You Had Your Chance
10. Lullaby
11. Irresistible (Westside Connection)
12. Subtle Invitation
13. Bringin' On The Heartbreak
14. Sunflowers For Alfred Roy
15. Through The Rain (Remix)

Emancipation of Mimi

Emancipation of Mimi

1. It’s Like That
2. We Belong Together
3. Shake It Off
4. Mine Again
5. Say Somethin’ featuring Snoop Dogg
6. Stay The Night
7. Get Your Number featuring Jermaine Dupri
8. One And Only featuring Twista
9. Circles
10. Your Girl
11. I Wish You Knew
12. To The Floor featuring Nelly
13. Joy Ride
14. Fly Like A Bird

Meni najdraže: Emotions, It’s Like That, We Belong Together, Mine Again, Boy (I Need You), Through The Rain

Web

www.mariahcarey.com
www.mcarey.com

Mariah Carey Mariah Carey Mariah Carey

Kelly Clarkson

Kelly Clarkson

O Kelly

Puno ime: Kelly Brianne Clarkson
Datum rođenja: 24 travnja 1982.
Mjesto rođenja: Texas, USA
Visina: 1.62 m
Nadimak: Kellbelle
Boja očiju: smeđe
Boja kose: plava

Filmografija

-Reba
-American Dreams
-From Justin to Kelly
-Issues 101

Diskografija

Thankful

Thankful

1. The Trouble With Love Is
2. Miss Independent
3. Low
4. Some Kind Of Miracle
5. What's Up Lonely
6. Just Missed The Train
7. Beautiful Disaster
8. You Thought Wrong (Feat. Tamyra Gray)
9. Thankful
10. Anytime
11. A Moment Like This
12. Before Your Love

Breakaway

Breakaway

1. Breakaway
2. Since U Been Gone
3. Behind These Hazel Eyes
4. Because Of You
5. Gone
6. Addicted
7. Where Is Your Heart
8. Walk Away
9. You Found Me
10. I Hate Myself For Losing You
11. Hear Me
12. Beautiful Disaster (Live Version)

Meni najdraže: Miss Independent, Breakaway, Since U Been Gone, Behind These Hazel Eyes, Because Of You, Walk Away, A Moment Like This

Web

www.kellyclarksonweb.com
www.kellyclarkson.com
www.kellyclarksonuk.com

Fan blogovi

kellyclarksonfan.blog.hr

Kelly Clarkson Kelly Clarkson Kelly Clarkson

!!! 50. POST !!!
Sretan rođendan thefrontpage.blog.hr
--- smijehsmijehsmijehsmijeh ---

Gwen Stefani

Gwen Stefani

O Gwen

Puno ime: Gwendolyn Renée Stefani
Datum rođenja: 3 listopada 1969.
Mjesto rođenja: California, USA
Visina: 1.68 m
Nadimak: Sunshine
Boja očiju: smeđe
Boja kose: plava

Diskografija

Love Angel Music Baby

LAMB

1. What You Waiting For?
2. Rich Girl
3. Hollaback Girl
4. Cool
5. Bubble Pop Electric
6. Luxurious
7. Harajuku Girls
8. Crash
9. The Real Thing
10. Serious
11. Danger Zone
12. Long Way To Go

The Sweet Escape

The Sweet Escape

1. Wind It Up
2. The Sweet Escape - featuring Akon
3. Orange County Girl
4. Early Winter
5. Now That You Got It
6. 4 In The Morning
7. Yummy - featuring Pharrell
8. Fluorescent
9. Breakin' Up
10. Don't Get It Twisted
11. U Started It
12. Wonderful Life

Meni najdraže: Cool, Crash, The Real Thing, Danger Zone, Wind It Up, The Sweet Escape, Early Winter, What You Waiting For?

Web

www.gwenstefani.com
www.gwenstefani.net

Fan blogovi

gwenfanclub.blog.hr

Gwen Stefani Gwen Stefani Gwen Stefani

Shakira

Shakira

O Shakiri

Puno ime: Shakira Isabel Mebarak Ripoll
Datum rođenja: 2. veljače 1977.
Mjesto rođenja: Barranquilla, Colombia
Visina: 1.58 m
Nadimak: Shaki
Boja očiju: smeđe
Boja kose: plava (prirodno crna)

Diskografija

Magia

Magia

1. Suenos
2. Esta Noche Voy Contigo
3. Lejos De Tu Amor
4. Magia
5. Cuentas Conmigo
6. Cazador De Amor
7. Tus Gafas Oscuras
8. Necesito De Ti
9. Lejos De Tu Amor (Remix)

Peligro

Peligro

1. Eres
2. Ultimo Momento
3. Tu Seras La Historia De...
4. Peligro
5. Quince Anos
6. Brujeria
7. Eterno Amor
8. Controlas Mi Destino
9. Este Amor Es Lo Mas Bello Del...
10. 1968

Pies Descalzos

Pies Descalzos

1. Estoy Aquí
2. Antologia
3. Un Poco De Amor
4. Quiero
5. Te Necesito
6. Vuelve
7. Te Espero Sentada
8. Pies Descalzos, Sueńos Blancos
9. Pienso En Ti
10. Donde Estas Corazon
11. Se Quiere, Se Mata

Dónde Están Los Ladrones

Dónde Están Los Ladrones

1. Ciega, Sordomuda
2. Si Te Vas
3. Moscas En La Casa
4. No Creo
5. Inevitable
6. Octavo Día
7. Que Vuelvas
8. Tú
9. Dónde Están Los Ladrones
10. Sombra De Ti
11. Ojos Así

Laundry Service

Laundry Service

1. Objection (Tango)
2. Underneath Your Clothes
3. Whenever, Wherever
4. Rules
5. The One
6. Ready For The Good Times
7. Fool
8. Te Dejo Madrid
9. Poem To A Horse
10. Que Me Quedes Tu
11. Eyes Like Yours
12. Suerte
13. Te Aviso, Te Anuncio (Tango)

Fijación Oral Vol. 1

Fijación Oral Vol. 1

1. En Tus Pupilas
2. La Pared
3. La Tortura
4. Obtener Un Si
5. Dia Especial
6. Escondite Ingles
7. No
8. Las De La Intuicion
9. Dia De Enero
10. Lo Imprescindible
11. La Pared (Version Acustica)
12. La Tortura (Shaketon Remix)

Oral Fixation Vol. 2

Oral Fixation Vol. 2

1. How Do You Do
2. Illegal (featuring Carlos Santana)
3. Hips Don't Lie (featuring Wyclef Jean)
4. Animal City
5. Don't Bother
6. The Day and the Time (featuring Gustavo Cerati)
7. Dreams for Plans
8. Hey You
9. Your Embrace
10. Costume Makes the Clown
11. Something
12. Timor

Meni najdraže: Underneath Your Clothes, Whenever Wherever, Costume Makes the Clown, Don't Bother, Animal City, How Do You Do, La Tortura, Las De La Intuicion

Web

www.shakira.com
www.shakiramedia.com

Fan blogovi

shakirapage.blog.hr
diadeshaki.blog.hr
shakiraillegal.blog.hr

Shakira Shakira Shakira

Jessica Simpson

Jessica Simpson

O Jessici

Puno ime: Jessica Ann Simpson
Datum rođenja: 10 srpnja 1980.
Mjesto rođenja: Texas, USA
Visina: 1.60 m
Nadimak: Jess
Boja očiju: smeđe
Boja kose: plava

Filmografija

-Blonde Ambition
-Overrated in '06
-Employee of the Month
-The Dukes of Hazzard
-Jessica

Diskografija

Sweet Kisses

Sweet Kisses

1. I Wanna Love You Forever
2. I Think I'm In Love With You
3. Where You Are
4. Final Heartbreak
5. Woman In Me
6. I've Got My Eyes On You
7. Betcha She Don't Love You
8. My Wonderful
9. Sweet Kisses
10. Your Faith In Me
11. Heart Of Innocence

Irresistible

Irresistible

1. Irresistible
2. A Little Bit
3. Forever In Your Eyes
4. There You Were (with Marc Anthony)
5. What's It Gonna Be
6. When You Told Me You Loved Me
7. Hot Like Fire
8. Imagination
9. To Fall In Love Again
10. For Your Love
11. I Never
12. His Eye On The Sparrow

In This Skin

In This Skin

1. Sweetest Sin
2. With You
3. My Way Home
4. I Have Loved You
5. Forbidden Fruit
6. Everyday See You
7. Underneath
8. You Don't Have To Let Go
9. Loving You
10. In This Skin
11. Be

A Public Affair

A Public Affair

1. A Public Affair
2. You Spin Me Round (Like A Record)
3. B.O.Y.
4. If You Were Mine
5. Walkin' 'Round In A Circle
6. The Lover In Me
7. Swing With Me
8. Push Your Tush
9. Back To You
10. Between You & I
11. I Don't Want To Care
12. Fired Up
13. Let Him Fly

Meni najdraže: A Public Affair, Forbidden Fruit, You Spin Me Round, I Belong To Me

Web

www.jessicasimpson.com
www.jessica-simpson.org

Jessica Simpson Jessica Simpson Jessica Simpson

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Objavljeno:

*** A ***

-Alyssa Milano

Alyssa Milano

-Alexis Bledel

Alexis Bledel

-Angelina Jolie

Angelina Jolie

-Anne Hathaway

Anne Hathaway

-Amy Smart

Amy Smart

-Ashlee Simpson

Ashlee Simpson

-Alicia Keys

Alicia Keys

-Anastacia

Anastacia


*** B ***

-Brittany Murphy

Brittany Murphy

-Britney Spears

Britney Spears


*** C ***

-Cameron Diaz

Cameron Diaz

-Charlize Theron

Charlize Theron

-Catherine Zeta-Jones

Catherine Zeta-Jones

-Christina Ricci

Christina Ricci

-Christina Applegate

Christina Applegate

-Christina Aguilera

Christina Aguilera

-Christina Milian

Christina Milian


*** D ***

-Drew Barrymore

Drew Barrymore

-Denise Richards

Denise Richards

-Demi Moore

Demi Moore


*** E ***

-Eva Longoria

Eva Longoria

-Elizabeth Hurley

Elizabeth Hurley


*** G ***

-Gwyneth Paltrow

Gwyneth Paltrow

-Gwen Stefani

Gwen Stefani


*** H ***

-Halle Berry

Halle Berry

-Hilary Duff

Hilary Duff

-Holly Valance

Holly Valance


*** J ***

-Julia Stiles

Julia Stiles

-Jessica Alba

Jessica Alba

-Jennifer Aniston

Jennifer Aniston

-Julia Roberts

Julia Roberts

-Jessica Simpson

Jessica Simpson

-Jamelia

Jamelia


*** K ***

-Katie Holmes

Katie Holmes

-Keira Knightley

Keira Knightley

-Kate Winslet

Kate Winslet

-Katherine Heigl

Katherine Heigl

-Kylie Minogue

Kylie Minogue

-Kirsten Dunst
Kirsten Dunst

-Kelly Clarkson

Kelly Clarkson


*** L ***

-Liv Tyler

Liv Tyler

-Lucy Liu

Lucy Liu

-Lindsay Lohan

Lindsay Lohan


*** M ***

-Milla Jovovich

Milla Jovovich

-Monica Bellucci

Monica Bellucci

-Marcia Cross

Marcia Cross

-Mariah Carey

Mariah Carey


*** N ***

-Nicole Kidman

Nicole Kidman

-Naomi Watts

Naomi Watts

-Nelly Furtado

Nelly Furtado


*** P ***

-Penélope Cruz

Penélope Cruz


*** R ***

-Reese Witherspoon

Reese Witherspoon

-Renée Zellweger

 Renée Zellweger

-Rihanna

Rihanna


*** S ***

-Salma Hayek

Salma Hayek

-Sandra Bullock

Sandra Bullock

-Sarah Michelle Gellar

Sarah Michelle Gellar

-Sarah Jessica Parker

Sarah Jessica Parker

-Scarlett Johansson

Scarlett Johansson

-Shakira

Shakira


*** T ***

-Teri Hatcher

Teri Hatcher


*** U ***

-Uma Thurman

Uma Thurman

Star



Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

Fan Blogovi

Alicia Keys Fan
Anastacia Fan
Anne Hathaway Fan
Atomic Kitten Fan
Barbara Mori Fan
Britney Fan 1
Britney Fan 2
Christina Aguilera Fan
Grey's Anatomy Fan
Gwen Stefani Fan
Hilary Duff Fan 1
Hilary Duff Fan 2
Johnny Depp Fan
JoJo Fan
Kelly Clarkson Fan
Kylie Fan
Lindsay Lohan Fan 1
Lindsay Lohan Fan 2
Lindsay Lohan Fan 3
Jennifer Lopez Fan 1
Jennifer Lopez Fan 2
Madonna Fan
Mischa Barton Fan
Nelly Furtado Fan
Olsen Twins Fan
Rihanna Fan 1
Rihanna Fan 2
Robbie Williams Fan
Shakira Fan 1
Shakira Fan 2
Shakira Fan 3
PCD Fan
Tatu Fan 1
Tatu Fan 2
Tatu Fan 3
Vanessa Hudgens Fan
Victoria Beckham Fan

(ako znate još neki fan blog, napišite u komentarima...)

Luxuriousharajukuworld
Drew Foxx