by:plushydesign. picture:deviantART.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga.. yeah.. right..malo ubermorgen..

ehm.svasta?

Linkovi.. i malo o meni.. i tako to..

xxx UnFabulous Girl xxx
xxx vekyca xxx
xxxMCR4everandeverxxx
xxxbloodyrosexxx
xxxone more day with youxxx
xxxhouse of wolvesxxx
xxxmurderscenexxx
xxx mcr love 4ever xxx
xxx Paulchy xxx
xxx mcr official site xxx
xxx I'm Not Okay fan site xxx

about me.

name. iRIs
prezime.cek malo.pa nismo si bas tako dobri.
age. 14

iLikE.
mY cHEmIcAL ROmAncE.
mIkEy wAy.
fEndER.
baSs guItARs.
the wHItE stRipEs.
the fReY.
cOLdpLaY.
fRAnz feRdinAnd.
gReEn daY.
MusE.
the hIvEs.
the tINg tINgs.
8.b[my class].
7.A.
sHadOWs.
fAcEbOOk.
jOkeR.
why so serious.

iHatE
school[definitivno].
ucenje.
rano dizanje.
vruce vrijeme.
too much sun.
hrvatski.
fizika.
avril lavigne.
cajke.
shity songs.

srijeda, 10.09.2008.

smak svijeta.da ziher.nadam se da je prije inicijalnih.

o gle.pa imam blog.ma ko bi to rekao.
trebalo mi je 4 mjeseca da to otkrijem.kako sam ja pametna.[yeah.right].
prekjučer sam otkrila da je danas smak svijeta.[kud bas na mIkEyEv rođendan].ah.ma dobro.vjerojatno ste shvatili da nista od smaknuca zemlje i njenih stanovnika.[a ja se vec ponadala da nista od inicijalnih].
e.da.moram pitati.
kako vam je bilo ljeto.moje je bilo oooodlicno.
imam par novih prijatelja[mateo.eda.dino.ela.lea.ivna].jeeiii.kak sam samo heepi[mdaaaa.da poludis]
isla sam gledati The Dark Knight.film je zaaaaakon.ako ga niste pogledali.idite ga vidjeti.stvarno je vrijedan gledanja.
ddd.neam vise sta da pisem.fuck.shit.



| kOmEnTs. (8) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.