by:plushydesign. picture:deviantART.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga.. yeah.. right..malo ubermorgen..

ehm.svasta?

Linkovi.. i malo o meni.. i tako to..

xxx UnFabulous Girl xxx
xxx vekyca xxx
xxxMCR4everandeverxxx
xxxbloodyrosexxx
xxxone more day with youxxx
xxxhouse of wolvesxxx
xxxmurderscenexxx
xxx mcr love 4ever xxx
xxx Paulchy xxx
xxx mcr official site xxx
xxx I'm Not Okay fan site xxx

about me.

name. iRIs
prezime.cek malo.pa nismo si bas tako dobri.
age. 14

iLikE.
mY cHEmIcAL ROmAncE.
mIkEy wAy.
fEndER.
baSs guItARs.
the wHItE stRipEs.
the fReY.
cOLdpLaY.
fRAnz feRdinAnd.
gReEn daY.
MusE.
the hIvEs.
the tINg tINgs.
8.b[my class].
7.A.
sHadOWs.
fAcEbOOk.
jOkeR.
why so serious.

iHatE
school[definitivno].
ucenje.
rano dizanje.
vruce vrijeme.
too much sun.
hrvatski.
fizika.
avril lavigne.
cajke.
shity songs.

nedjelja, 04.05.2008.

we'll carry on..we'll carry on..and though you're dead and gone..believe me..your memory will carry on..

jeeeiii opet post. bravo ja. bas sam jedno pametno malo dete. jel tako. ne nije. <-- jes retardiran. brate.
bila ja na utakmici nasih nogometnih prvaka. pa mislim. da prvi su. al. odozada. nedajbože da su odnaprijed.to bi bio grijeh da jesu. i znaci bila ja tamo i ono sad mislim fakat. popušili su. ofcourse. 3:1. nebi popušili da njihov retardirani trener nije zadnje tri minute stavio brižu. barem bi bilo 1:1. ah. briža kretenu.tipično ti.
to je bilo danas.
u četvrtak. barem mislim da je bio četvrtak ako je bio 1 maj. no okee. silky- milky (way) i jasmo se šetale. dobrih šest i pol sati. i za divno čudo uopšte me nisu boljele noge. za tih šest i pol sati smo pokušavale pronaći DOOOOOOOOOMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJAAAAAAAAAAA!!!(samo da znate..silky je luda za njim..eto zašto smo ga tražile) pretražili smo sve i jedan glupi i retardirani dio Crikvenice. i kad smo ga nasli na nekom igralištu. kreten jedan je jednostavno- OŠAO!!! eh. dok je on odlazio silky je tiho govorila: vracaj se..vracaj se..da bin se ja zaderala VRACAJ SEEE!!! a on se naravno..nije vratio...jes retardiran.dooomiii
silky moramo napokon maria nagovoriti da mu kaže ono. jel tako. yep tako je. honey..you're dead..



| kOmEnTs. (13) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.