by:plushydesign. picture:deviantART.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga.. yeah.. right..malo ubermorgen..

ehm.svasta?

Linkovi.. i malo o meni.. i tako to..

xxx UnFabulous Girl xxx
xxx vekyca xxx
xxxMCR4everandeverxxx
xxxbloodyrosexxx
xxxone more day with youxxx
xxxhouse of wolvesxxx
xxxmurderscenexxx
xxx mcr love 4ever xxx
xxx Paulchy xxx
xxx mcr official site xxx
xxx I'm Not Okay fan site xxx

about me.

name. iRIs
prezime.cek malo.pa nismo si bas tako dobri.
age. 14

iLikE.
mY cHEmIcAL ROmAncE.
mIkEy wAy.
fEndER.
baSs guItARs.
the wHItE stRipEs.
the fReY.
cOLdpLaY.
fRAnz feRdinAnd.
gReEn daY.
MusE.
the hIvEs.
the tINg tINgs.
8.b[my class].
7.A.
sHadOWs.
fAcEbOOk.
jOkeR.
why so serious.

iHatE
school[definitivno].
ucenje.
rano dizanje.
vruce vrijeme.
too much sun.
hrvatski.
fizika.
avril lavigne.
cajke.
shity songs.

utorak, 22.04.2008.

I'm on my Way...MiKEy WAy.....<-- the real bass god...

yep. on my WAY. danas mi je rodendan. jeeeii. bilo je i vrijeme da dođe. bas mi je drago sto sam rodena u mjesecu u kojem je i Gerard roden. velka cast. hehe. salim se.i znaci danas mi je rodendan. a u petak. ce da bide veliki tulum. s malo uzvanika. pa 10 nas. sasvim dovoljno da se zabavimo. jel tako cheery. da, tako je.
don't worry. ne trebas se ti sloziti. ja cu se sloziti za tebe. po marinovoj teoriji. eh. ona prica sa benič i deanom. hmm. well. ako nebude imala dokaza da si izbrisala broj. stvar je jasna. brncicka je. naravno. ah. ko bi drugi. ako je kao sto kazes i broj od njezinog "bivseg decka" sebastijana brisala brojeve. onda je i ovaj. ali okee. ne opterecujmo se s time. ja cu sada prijeci na neko moje razmisljanje. naravno o mcr-u.
prvo. procitala sam negdje da je alicia trudna. nadam se da je. fakat bih bila sretna da ona i mikey dobiju dijete.
drugo. stara vijest. novi album dolazi krajem 2008 ili pocetkom 2009.
i tako. neam o cemu da pise osim sta mi je rodendan.



| kOmEnTs. (11) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.