nedjelja, 16.05.2010.

Dio

Na pocetku sam mislio da je opet neki hoax, al holy shit, realno je. Danas u 7:45 ujutro, kad sam se jos fino kotrljao u krevetu otisla je sa svijeta jos jedna zvijezda.
(Sa http://ronniejamesdio.com/ )
"Today my heart is broken, Ronnie passed away at 7:45am 16th May. Many, many friends and family were able to say their private good-byes before he peacefully passed away. Ronnie knew how much he was loved by all. We so appreciate the love and support that you have all given us. Please give us a few days of privacy to deal with this terrible loss. Please know he loved you all and his music will live on forever.

- Wendy Dio
"

A cuj, zivot, ljudi umiru svaki dan. Meni osobno nije bio jedan od omiljenih. Ali njegova smrt me podsjetila na to da su i bogovi smrtnici. Za 20-30 godina slicnu sudbinu ce osjetiti i ostali velikani rocka i metala. Vec sada je ocito da hip-hop i ostalo sranje vec preuzima glazbenu industriju. Cak ni rock glazbenici nisu vise sta su bili prije. Sada su cista komercijala i kiddy rock. Za 20 godina rock i metal ce biti mrtav, zajedno s najvecim glazbenicima ostavljajuci pozornicu pederima (bez uvrijede pravim homosexualcima) i idijotima.

Photobucket

- 21:55 - Hmm? (0) - Izbljuvaj - .

četvrtak, 13.05.2010.

Sansona?

Tko sam ja i otkud sam dosao?
Ne znam ni sam da budem iskren. Samo znam da sam ljen. Mislim znam svoju proslost, ali kako je sve to pocelo? E to ne znam.
Znam da sam rodjen negdje na jugu Poljske na ljeto '92. Znam isto da je zivot bio problematican i da vec 2001. godine sam se preselio u Hrvatsku, di zivot je bio malo bolji. Tim preseljenjem sam izgubio jedan zivot, ali dobio sam jedan novi novcati drugi zivot, naizgled nepovezanim s mojim prvim zivotom. I sada sam dobio treci zivot na jesen 2009. Naime preselio sam se u Jameriku. Prva dva zivota su me naucila kako se zivi u Europi, kako se sanja o studiranju u Italiji, kako Hrvati i Poljaci razmisljaju, naucio jos nekih par jezika, za slucaj da ipak odem studirati u Italiju, Englesku, Njemacku ili koju drugu Europsku zemlju. Ali roditelji su se odlucili preseliti na drugi kontinent, di vecina stvari koje sam naucio u Europi je nepotrebna. I tako sa 17 godina napustih prijatelje i sve ono sto mi je poznato i doletio u zemlju toliko razlicitu da sam se zapitao da li sam jos na zemlji. I sad sjedim u kuhinji "Delija" u kojem radim 25h tjedno (+35h skole) i pisem nesto sto ne mogu svrstat i nikkvu knjizevnu grupi ili stagod. Jer mi je dosadno i jer mogu.
Ostale stvari koje biste mogli htjeti znati o meni su da volim konje, svoju gitaru (iako sam iznimno los muzicar) i opsjednut sam konjima (o odnosu izmedju konja i mene bi mogao pricati satima, a ako bi ukljucio i brojne digresije koje obozavam, danima).
Vani pada kisa a ljevo koljeno me boli (kao i mnogo drugih stvari) jer se nije jos oporavilo potpuno (ovdje nema da slomis nogu i ne dolazis u skolu mjesec dana, budi sretan ako dobijes i taj dan slobodno).
Jebiga.

- 00:20 - Hmm? (0) - Izbljuvaj - .

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>