srijeda, 14.04.2010.

Eto

Vlada ognjem i mačem po neplatišama TV pristojbe
Mmm...digli PDV prosle godine, sada tjeraju ljude da placaju gledanje vjerojatno najgorih kanala na svijetu, mozda naplacivati i za radio u autu. No najvise mi se svidja "o ovakvom zakonu, građani bi bili dužni dokazivati da kompjutere i prijenosne komunikacijske uređaje koriste "isključivo u svrhu obavljanja djelatnosti""
Zanimljivo zanimljivo...
Ali kamo sve ovo vodi? Kako ljudi uopce mogu zivjeti jos u Hrvatskoj? Ako tako dalje nastavimo, za 20 godina svi ce pomrijeti od gladi. Ne bi se cudio ako bi za koju godinu proglasili zrak drzavnim vlasnistvom i naplacivali porez od toga. Sta Hrvatima ostaje? Nista. Tuga i bijeda. U ovoj drzavi prezivijeti mogu samo politicari i milijunasi.

- 04:01 - Hmm? (0) - Izbljuvaj - .

subota, 03.04.2010.

Eto me natrag!

Eto i mene natrag. Prije nekih, ne znam, 5 godina sam otvorio blog pod istom adresom. Prosle godine sam ga izbrisao jer nisam imao o cemu pisati. Mislim, ni sada nemam o cemu pisati nego kat tad mi padne na pamet nesto napisati, nesto istraziti, nesto prenjeti, onak, cisto iz dosade. Eto i svrhe ovog bloga. Makar ne...lazem. Nije to svrha tog bloga. MIslim je ali i nije. Bit ce tu reportaza, eseja, vjesti iz privatnog zivota o meni (nece biti tipican tinedjerski blog, ne brinite) i biti ce tu i price. Necu pisati knjige, ne da mi se. Ali biti ce tu kratke pricice, bilo SF ili cista fantazija ili stagod...Tjao kako sam neorganiziran, eto i sami vidite...imao sam u glavi ideju za prvi post, dosla mi savrseno dok sam koristio WC jucer (jer najbolje ideje nastaju upravo na WC skoljci) i eto, nisam zapisao pa nabacujem misli nekako nasumicno...koji kurac pisem?

Eeee da! Zadnja tocka mojeg neorganiziranog kaoticnog mozga: biti ce to blog na kojem eksperimentiram sa raznoraznim HTML ludorijama koje mi adnu na pamet (moguce da ce, kada budete citali ovaj post, ovaj blog liciti na nekog smrskanog i deformiranog zelenog covjeculjka, a drugi dan naslov cete naci negdje na dnu stranice).

- 17:35 - Hmm? (2) - Izbljuvaj - .

Sljedeći mjesec >>