utorak, 19.05.2009.

.F.E.E.L. .F.R.E.E. .T.O. .L.I.V.E. .Y.O.U.R. .L.I.F.E. .T.H.E. .W.A.Y. .Y.O.U. .W.A.N.T. .I.T.

Nisam pisala post već čini mi se dulje od 2 mjeseca. Vjerojatno je očito da sam ja maher u razbijanju svog net-a. No, nisam ni znala o čemu bi pisala. Samo da znate da mi se komentari nisu učitavali tako da ih ni nisam mogla vratiti. Ne znam koliko vas još uopće piše blog, ali ja ću evo svoj nastaviti. Ako ga ikada prestanem pisati, objavit ću obavezno post. Kod mene ima mnogo novih stvari. Evo, mislim da sam se našla. Da, to zvuči malo zbunjeno, ali nadam se da shvaćate na što mislim. I naravno u vezi TW sage, pročitala sam sve dijelove. Nažalost, ne mogu opisati previše dojmove jer je to bilo ajmo reći davno, tako da se i ne sjećam točnih detalja. Uglavnom, Jacobov dio u Praskozorju mi je čak bolji i od samog SUMRAKA. Što je čak i mene iznenadilo. I definitivno mi je sada najdraži lik <3. On je meni stvarno poseban lik, najrealističiji. Na neki ga način shvaćam. Bella mi je čak ok, no kada se sjetim prve 3 knjige odmah mi se vrati mržnja xD.
Gotovo sam zaboravila...upoznala sam blogererice s ovih blogova:
Hayden Christensen i treehill11
Fkt ste mi super i neznam što bih bez vaših komentara, pogotovo onih smiješnih, i stvarno mi je drago kada i ja vas uspijem nasmijati =D.
---Izbjegavam temu škole.---
Nisam prije spomenula, ali potpuno sam opsjednuta glazbom. Ne mogu živjeti bez nje i mislim da je to jedna od najboljih stvari koje je debilni čovjek izmislio . Frendica mi se čudi kako to da već nisam oglušila od slušalica, ali ne marim. Koga briga ako ću čuti (ili već čujem) samo na lijevo uho LoL.

Image and video hosting by TinyPic

I još nešto...moram pohvaliti sve vaše blogove. Stvarno lijepo pišete i neznam što bih ja bez vas, ali primijetila sam da su mnogi dok me nije bilo pobrisali svoje blogove...nadam se da ćete jednom nastaviti pisati ^_^


18:17 | Komentari 24 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.