subota, 14.02.2009.

This is nothing...but read it anyway

Ovo nemojte smatrati nikakvim postom....
nisam mnogima vratila komentare. Sry ljudi, obećajem da
budem, a kasnije ću i pobrisati ovaj tu 'postek'.
Nemam inspiracije za nijedan post i pokušavam samu sebe
natjerati da napišem bar nešto ...što bi imalo ličilo na bilo
kakvi post ali jednostavno...
Uglavnom...
Nemojte mi više ostavljati komentare...osim ako ste prvi put na
mom blogu....(ostavite komentar u ovom
dolje postu) jer jednostavno mi je previše onda
komentara za vraćati...

pozzz svima...ah da i SRETNO VALENTINOVOcerek
želim vam sreću u ljubavi XD

---------------------------------------------------------------------------------------------
(pišem novi post u starom postu XD)
17.02.2009. =)

There is this one girl...me

Evo, pišem post na svoj rođendan =)
Bilo je baš danas super...dobila sam balone
yey :) i svi su mi čestitali u šk hehe...zubo
uglavnom...evo uspjela sam nekako doći i do doma...da ste me samo vidjeli u tramvaju..
snjegović s 2 balona :D...smrznula sam se i na svakoj se stanici molila da ne uđe hrpetina
ljudi, inaće...kako bi se tamo tiskala s balončekima XD
no eto...nisam imala neku ideju za post..hmm...
pa da kažem svim TW obožavateljima da ipak čitam Pomrčinu i iskreno sam malo
razočarana....
ali ne knjigom, nego u zadnje vrijeme zbog eng. knjiga
mi se hrv. prijevod čini totalno = bang pa mi je nekako
glupo prevedeno ali nema veze...i nekako pamtim Belline
glupave citate i sva mi je baš budalasta..a Edward mi nije trenutno ništa posebno...u prvom dijelu
mi je najbolji... mislim savršen je, ali mi trenutno nije toliko zanimljiv...a Jake...
cerek predobar i zanimljiv lik, samo mi je nekako u Pomrčini...
pa citati su mi čudni, a kada to isto pročitam na eng. onda je
predobro sretan Uglavnom....
u šk. mi je sada čisto ok...iako i nemam osjećaj da je to baš
moja škola i da tu pripadam...ali evo malo pomalo...
ipak je moja stara šk za mene posebna heh....
i da...eto pokušavam preživjeti svakodnevno...naći prijatelje i ... pokušavam naći samu sebe=)
odlučila sam staviti ovo, početak moje neke davne knjige, koju naravno
nisam dovršila...ali evo samo ulomak pa da vidite...



Noć je. Vani pada snijeg. Nježne pahuljice polako padaju i tope se na meni. Imam osjećaj kao da užarene krijesnice žare moju kožu, kada god me jedna dotakne, no ne marim. Bol nije jedna od pojava s kojima sam naučila živjeti. Koža mi je na dodir hladna, puno hladnija od snijega, no ipak… ne osjećam nikakvu studen. Snijeg je jedna od onih uobičajenih pojava…
No, ipak me nešto privlači, nešto me drži. Nešto me tjera da gledam u sve te pahulje, u snijeg, u tu bjelinu. Ne znam zašto, no volim bijelu boju. Možda mi se sviđaju sve te krhke pahulje, koje lepršaju oko mene, pa imam osjećaj da nisam sama. Možda mi se jednostavno sviđa ta hladnoća, koja me na neki način podsjeća na mene. A možda me snijeg toliko fascinira zbog toga što sam u toj hladnoći, u snijegu, u toj bjelini postala jedna od njih…bića noći.




recite što mislite...ovo sam pisala mislim u veljači prošle godine...
pozdravljam vas sve ^_^

i puno hvala jednoj od mojih naj blogerica...hvala zbog onog
posta =) i naravno tvojoj seki =] zbog čestitanja heh :D hvala vam na lijepim željama =)


16:01 | Komentari 67 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.