ponedjeljak, 05.01.2009.

There is no point in writing this

Ovako, ja sam užasno LIJENA, tj. inače
prelijena da napišem novi post...neznam kako
sam uopće došla na ideju da ovo pišem...
samo da se ZNA, pogledala sam SUMRAK...i neću
sada ništa komentirati nego sam odlučila napisati 10
glupavih i crazy pitanja na koja vas lijepo molim da odgovorite
u komentarima :) a nakon toga ću ili napisati novi post ili u ovom istom
prokomentirati film....

<br />

1. Kako zamišljaš savršenog vampa? (bez obzira na Edwarda Cullena, nego po svom ukusu)
2. Na kojoj si strani? Vampova ili vukodlaka i zašto? (bez obzira na knjigu, nego inače) - btw, većina ljudi je za vampire, ali kada malo promislite, uvijek su vukodlaci ti koje prikazuju u filmovima gore od vampova
3. Zašto Edward Cullen toliko privlači pažnju svih čitatelja/gledatelja? (i sama znam da je ovo glupo pitanje XD)
4. Sviđa li ti se Bella kao lik u knjizi, a što misliš o glumici?
5. Na koji način biste ubili/mučili Bellu?
6.Kada bi se Edward stvorio pred tobom, ti bi....
7. Biraj i objasni =) :
Jasper - Emmet
Tyler - Eric
James - Edward
Jacob - Mike
(ovdje ne govorim o likovima i njihovim osobnostima tj. o knjizi, već o izgledu onih glumaca)
8. Što te nervira kod našeg savršenog Edwarda u knjizi općenito? dakle, ne kod glumca... (pokušajmo naći i neke mane u perfekcionizmu)
9. Što misliš o Rosalie kao liku u knjizi?
10. ovo nije pitanje već molba...preporučite mi neke knjige i fimove slične Sumraku (vampovi, vukodlaci itd.)

eto...to bi bilo to....
i bonus pitanje, pa neka odg onaj tko želi:
Što mislite o Jacobu B.?cerek



11:11 | Komentari 119 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.