subota, 13.12.2008.

So, it should be like this...right?

napokon da i ja nađem vremena za novi post... (pišem u biti
da znate da sam živa i to...eto sad znate u prvoj rečenici al opet...)
trenutno slušam neke prilično bolesne pjesme (vjerujte mi bolesne su) zubo
a dosadno mi je....hoću se s nekim dopat a nema nikoga...
u biti moj life je fkt boring...
i fkt ponekad poželim da svi začepe s tom školom!!!



želim imati bar malo mira....
...........................................
e da ajme tek sam nedavno skužila da mi je
EMILY THE STRANGE fora heh sretanfino (mislim znala sam to i
prije ali nisam obraćala baš neku pažnju na to..ssg ... umjesto lol XD)



e da i moja zadnja riječ za ovaj post je...
bangzujim....nono

ajde babye (očito ipak nije bila zadnja riječ...a u biti...nemam inspiracije što znači da blog
tone polako prema cilju > brisanje ili više ne pisanje postova)


19:03 | Komentari 43 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.