subota, 29.11.2008.

...stupid little words...




Još jednom sory svima kojima
nisam odg na komente...
imam hrpu testova i nemam baš vremena i
uz to sve sam i postala lijena (yey zubo)
evo sad ću ići svima odg na komentare....
kod mene nema ništa novo...ah da...osim toga
da mi se život evo upotrijebit ću metaforu "skotrljao niz padinu".
ajme...u biti...
jučer sam bila very sad, pa very happy = a danas je rezultat toga da
sam umorna i dobre volje LOL belj
ajme...ja fkt neznam što pišem...pa ću prestati...
u biti...razmišljala sam o svom blogu i da li da ga nastavim pisati...
a kad nemam o čemu...ali eto valjda je o samo ona 'kratkotrajna lijenost'...
bar se tako nadam...ali evo
neznam o čemu da inaće pišem... (btw baš sam se dobro sjetila naslova posta dead)

pozZzam vas sve....



P.S. postavite mi par pitanja...da imam šta pisat sretan (dodat ću odg ak ima pitanja u ovaj isti post)


16:10 | Komentari 139 | Print | ^ | On/Off |

srijeda, 19.11.2008.

Well...I'm not sure what to write...forgive me...

hvala na komentarima...
svaki put ih je sve više!!!
i ako vas nešto zanima a da nisam navela u vezi sebe
slobodno pitajte...(al da nije preglupo pitanje)zubo
umorna sam kao i uvijek i odlučila sam da u ovom postu
neću ništa posebno pisat, ali ću staviti par pjesama (ok malo više od par heh cerek)
evo pa kome se sluša...thumbup
a kome se ne sviđaju pjesme nemoraju slušati beljnut


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com



DODANO:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SRY SVIMA KOJIMA NISAM OSTAVILA KOMENTE, POGOTOVO ZATO ŠTO STE MI PUNO NJIH OSTAVILI...
OVO NIJE HEH sretan PORUKA O TOME DA ZATVARAM BLOG...belj
EVO SAM ĆU NAPISATI KAKO NE BI MISLILI DA SAM PRESTALA PISATI ILI NEŠTO TAKVO...
TRENUTNO STVAAAARNO NEMAM VREMENA ZA VRAĆANJE KOMENTARA ALI EVO OBEĆAJEM DA ĆU
IH SVIMA VRATITI zubo (ako ne vratim..što se 100% neće dogoditi, slobodno me pregazite traktoromcereklud)


17:35 | Komentari 179 | Print | ^ | On/Off |

subota, 15.11.2008.

It takes a great effort to be yourself



-samo da se zna da sam naslov posta, evo nisam sigurna postoji li ta izreka, vjerojatno da,
ali evo ja sam je se u biti sama dosjetila...

Nadam se da među vama nema nikakvih luđaka, tako da ću napisati nešto o sebi XD:
kao da će vam puni pomoći kaj volim i nevolim i da jeste luđak LOL =)



Ok hm...pa o čemu da uopće pišem?
Evo dakle do sada najzanimljivija tema...
JA....

Dakle, ja sam jedno zbunjeno dijete...
...koje je rođeno 3 dana iza Valentinova (pa vi računajte XD) i ide u 1.razr. gim
...koje živi u Zg-u
...koje obožava spavati i ljenčariti =)
...koje voli misliti o sebi kao o kreativnom zbunjenom
djetetu
...koje obožava crtati i pisati (i to knjige kojima se svi dive
:D, ali ih nikada ne završim...)
...koje voli čitati, pogotovo zanimljive knjige: TW, R.L.
Stineove knjige, Ghostgirl...
...koje obožava mistične stvari, vampove i... ma znate na
što mislim
...koje zna biti užasno tvrdoglavo, ali takva sam kakva sam
:P :P :P
...koje se obožava smijati, ali je i užasno osjećajno
...koje obožava životinje, pogotovo vukove i divlje mačke i ne voli kada je netko
zloban prema malim swatkim bićima =)
...koje mrzi nepravdu i zlobne ljude
...koje obožava plavu i crnu boju
...koje voli čitati mange, slušati glazbu – sve što je dobro i u čemu mogu uživati,
a pogotovo kada se mogu naći u nekoj pjesmi, i volim maštariti (LOL zubo)
...koje voli kada sačuva bar jednu kockicu čokolade za svoju frendicu
...koje voli sarkazam svoje druge frendice (heh zubo)
...koje voli ponekad filozofirati u komentarima (kao što su neki već primijetili)
...koje ne voli osobe koje su zlobne prema drugim osobama
...koje nastoji što bolje shvatiti druge i razumjeti ih (ponekad mi i uspije...weesretan)
...koje je posebno na svoj način, dosadno, ludo, happy dead, osjećajno no, ljuto,
plačljivo, ne toliko savršeno koliko bi drugi htjelismokin, ponekad neshvaćeno
nut, šaljivo, ponekad zaljubljeno cerek, tvrdoglavo namcor, živi u svom svijetu fino,
koje bi željelo da malo manje mari za tuđa mišljenja headbanglud, od velike
pomoći thumbup i sve ono od čega se općenito svijet sastoji ...
...eto...to sam vam JA smijeh







22:30 | Komentari 155 | Print | ^ | On/Off |

ponedjeljak, 10.11.2008.

The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up

ajme...pa jeli to moguće???
ajme stvarno HVALA HVALA HVALA
i to jako PUNO PUNO
svima koji mi ostavljaju komentiće...
baš sam ih brzo zubo dosta skupila...
ovo mi je bilo sad i nekako
me podsjeća rečenica na vampove...



evo nekoliko slikica, na kojima su mi (donekle) ispali najbolje, pokušala sam naći
ne bljakave fotke (recite ako je moj pokušaj uspio cerek)

Kirsten Stewart - Bella






-ove žute oke su fkt zujo, al ostalo je ockey

Robert Pattison - Edward

Image and video hosting by TinyPic




- LOL fino ovdje izgleda ko da će nekog ubiti, heh zaliven (to mi nije lijepo, al sam bzvz stavila)

 <br />
-ovdje mi je stvarno swadak cerek


Taylor Lautner - Jacob










-ovdje mi je preswadak

evo i još nešto i please glasajte.





20:53 | Komentari 111 | Print | ^ | On/Off |

utorak, 04.11.2008.

Sometimes, loyalty gets in the way of what you want to do. Sometimes, it’s not your secret to tell. - Jacob Black,New Moon, Chapter 12, p.283

vrijeme za novi post...
ajme, osjećam se premoreno...
znate li kako je imati 8 sati u šk svaki utorak?!
e pa, isprobajte, pa ćete znati kako se ja osjećam...
ah, eto, napola spavam dok pišem post...

ovaj post ću natrpat slikama, jer trenutno nemam baš
o čemu posebno pisati, a vi mi recite kako vam se slike
sviđaju i koja vam je naj =) (većinom wolf slikezubo)























 video

svidjelo mi se ovo:


The Pair

Running Pair
He and she
Coats of white
They live to be
A matched set
Mates for life
Across frozen creeks
And fields of white
They fear no creature
Great or small
Side by side
They defeat them all
Love and devotion
Bonded together
in this life or the next
Always forever
Not just bodies
But hearts mated too
A pair of White Wolves
Me...........and you


Robert Ellis


Amber Eyes

With amber eyes
he watches.
Over his pack,
his family.
Strong together
as they hunt
for survival.

With angry eyes
he sees.
Fences across land,
men with guns,
and a thrill.
He only kills
to survive.

With sad eyes
he looks.
At sharp traps,
the soft furs
of his pups.
They didn't run
to survive.

So he asks,
why did he
survive?
Rebecca Dupuis
he watches.
Over his pack,
his family.
Strong together
as they hunt
for survival.

With angry eyes
he sees.
Fences across land,
men with guns,
and a thrill.
He only kills
to survive.

With sad eyes
he looks.
At sharp traps,
the soft furs
of his pups.
They didn't run
to survive.

So he asks,
why did he
survive?


Rebecca Dupuis


- pjesme su mi baš lijepe, ali druga mi je pomalo tužna....
- eto, to je sve za sada... sve vas
pozZzam


16:00 | Komentari 109 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.