četvrtak, 18.09.2008.

...Life goes on...

Nisam dugo pisala post...
Eto počela škola i sve...
moram reći da su mi u razr svi
fora i da sam našla puno
frendica, a nadam se da ćemo se
svi još dugo, dugo dobro slagati...
No, eto da počnem malo o nečem drugom...
Malo mi je čudno kada sretnem nekog iz svog
prošlog razr...
E sad, zašto čudno?!
Nekako, kada smo išli zajedno u razred, znali smo se
i u biti smo na neki način bili povezani...
sada mi to više nekako nije to...
mislim, weird, zar ne?!
Ah, ali svi znamo da život ide dalje...

e da sad slikice...
ovo mi je bilo sweet....
i meni je on cute... (yeah now i'm officially crazy)



i našla sam na jednoj stranici ovo (wtf?!)

Hello Kitty Darth Vader :



a ovo mi je baš ludo...
Hello Kitty Ferrari:



*Laughing isn’t always mean happiness..
Sometimes it is a mask to cover the pain
and to hide that you are broken inside
and you want to bleed it out..
*



22:20 | Komentari 21 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.