utorak, 03.06.2008.

FOR SALE: One Heart . Horrible Condition . Will Take Anything For It.

Hm, opet novi post.
Pretpostavljam da je danas takav dan,
(zato što je totalno nekako sumoran), ali sam
trenutno neraspoložena i ništa mi se neda...
a možda sam na neki način ipak lijena zujo
(veća vjerojatnost)...
evo malo razmišljam o svojim frendovima...
koliko nas uopće naši prijatelji poznaju?
I kako znati tko ti je pravi prijatelj?
mislim, imam negdje par najboljih, ali baš
naj frendica i sad si malo mislim...
Koliko su one bolje prema meni nego prema drugima i
koliko sam ja bolja prema njima, nego npr. ostatku nekih
svojih poznanika...
Eto...neznam u biti što da više napišem trenutno i nisam
u nekoj svojoj 'fazi inspiracije' ali eto...
zadovoljite se ovime...
primam savjete u vezi bilo čega , beljlaze
Pozzzz svima

></a><br />
<br />
</span></p>
 <!-- Tekst posta -->
			
</td>
</tr>
</table>

<div class=


15:15 | Komentari 27 | Print | ^ | On/Off |