petak, 09.05.2008.

Nobody lies to you more, than you lie to yourself!

Evo mene nakon dosta vremena...
internet mi se pokvario, no sada je sve u redu...
no eto, našla sam načina da vratim
komentare :)
hm, pa o čemu da pišem u ovom postu?...
iskreno, ni sama neznam, jer trenutno nemam
inspiracije, ali ubuduće, pisat ću postove
što češće mogu...

evo, negdje sam pročitala ovu pjesmu,
na eng. je, ali je lijepa, pa mi recite
što mislite...

I WISH I COULD...

I wish I could fly, high in the
blue sky. Between the birds,
where nothing hurts.

So I can touch the stars at
night, so I can sit with angels
side by side, and bring peace in
every heart that needs to learn,
and let bad things that ever happen
burn.





15:42 | Komentari 34 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.