Lost.
utorak, 27.09.2011.

Znam da se život sastoji od dobrih i loših razdoblja, ali u zadnje vrijeme nekako ne prepoznajem razliku. Ne znam zašto ni u čemu je točno problem. Samo znam da se osjećam loše. Ili barem ne dovoljno dobro. Imala sam neki plan i sve je bilo super, a sad kao da se sve to raspada, dio po dio. Je li pametnije pokušavati spojiti dijelove ili jednostavno naći novi put? Loše je kad ne znaš što želiš, ali još je gore kad znaš, ali stvari jednostavno ne idu onako kako bi trebale. Ne znam što promijeniti.
Upisala sam danas 5. godinu. Brzo će proći i faks će biti gotov. Posla vjerojatno nema, to je ono što me bedira najviše. Voljela bih da sam rođena u nekoj drugoj državi gdje je bolja situacija i gdje bar znaš da ti se trud isplati jer ćeš raditi posao koji voliš. Ovdje mogu biti sretna ako nađem bilo kakav posao. Demotivira me to. Možda bude bolje kad počne faks pa ću imati manje vremena za razmišljanje. Srećom bar su treninzi počeli. Tako da zasad samo plešem, gledam serije, igram se s mačićima (i naravno da ću opet biti u komi kad će ih trebati dati nekome), kava tu i tamo i to je uglavnom to. Čekam da mi se vrati volja. Čekam neki smisao. Trudim se zadržati optimizam, ali ovaj oblak je stalno tu negdje. Bit će bolje, jelda?



| 21:26 | Komentari (13) | Print | # |



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Image Hosted by ImageShack.us


Lady Grenouille

● 23
● Ffzg
● Kelkope - jazz dance
● knjige!
● rock & metal
● nogomet


ako me netko treba: lady_grenouille@net.hr






beba =)
Bee
Blacken the angel
dawn
Dreamer.
hero within
ina
Klaun
LondonSKY
Madame.B
neverin
Norra.
Pina Colada
Porculanska lutka
Seńorita
Shaved Guy's Blog
Tilapončica
Trying to find myself






No one is in control of your happiness but you; therefore, you have the power to change anything about yourself or your life that you want to change.



credits
12345
murderscene
9195981825oldmeisback999didyoumissmeblog